Στην κορυφή των πωλήσεων

By  |  0 Comments

Το BMW Group Hellas ολοκλήρωσε μία ακόμα επιτυχημένη χρονιά το 2019 διατηρώντας σταθερά την πρώτη θέση της πολυτελούς κατηγορίας αυτοκινήτων στην Ελληνική αγορά με τις μάρκες BMW / BMW i και MINI. Βάσει των αποτελεσμάτων που ανακοινώθηκαν από τον ΣΕΕΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), η εταιρία κατέγραψε 5.167 συνολικές ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων BMW / BMW i και MINI.

Στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων, το μερίδιο αγοράς του BMW Group Hellas διαμορφώθηκε στο 36,9% με 3.397 ταξινομήσεις BMW / BMW i και 1.770 ταξινομήσεις μοντέλων MINI.

Για τη σημαντική επιτυχία της εταιρίας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas, Karim Christian Haririan δήλωσε: «Η ανοδική πορεία μας στην Ελληνική αγορά πολυτελών αυτοκινήτων συνεχίστηκε και το 2019 με αύξηση πωλήσεων για όλες τις μάρκες του Ομίλου. Αποδείξαμε έμπρακτα ότι διαθέτουμε την πιο ολοκληρωμένη γκάμα μοντέλων που επιτρέπει στους πελάτες μας να επιλέξουν το βέλτιστο σύστημα κίνησης που εξυπηρετεί ιδανικά τις ανάγκες τους. Αυτή η στρατηγική μας προσέγγιση, που έχει πελατοκεντρικό χαρακτήρα, βασίζεται στη ‘Δύναμη της Επιλογής’ και η νέα χρονιά θα είναι ακόμα πιο συναρπαστική με περισσότερες προτάσεις του BMW Group σε όλες τις κατηγορίες πολυτελών μοντέλων».

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι συνολικές πωλήσεις των μοντέλων BMW που προέρχονται από το κανάλι της λιανικής πώλησης, σημείωσαν αύξηση 36% συγκριτικά με το 2018.

Στην κατηγορία των πολυτελών SUV / SAV και για δεύτερη συνεχή χρονιά, τα μοντέλα της Σειράς BMW X συνέχισαν την «Κυριαρχία» τους. Με 2.495 συνολικές ταξινομήσεις, τα μοντέλα BMW X1, X2, X3, X4, X5, X6 και X7, διατήρησαν την πρώτη θέση σημειώνοντας παράλληλα αύξηση πωλήσεων της τάξης του 29% συγκριτικά με το 2018. Με αύξηση πωλήσεων 33% και 2.226 συνολικές ταξινομήσεις το 2019, η επιβλητική BMW Χ1 και η εντυπωσιακή BMW X2 συνεχίζουν να μονοπωλούν το ενδιαφέρον των υποψηφίων αγοραστών.  Στην πλούσια οικογένεια των μοντέλων BMW X προστέθηκε το Νοέμβριο και η νέα BMW X6. Η τρίτη γενιά του γοητευτικού Sports Activity Coupe, υιοθετεί μία καθαρή, αποκλειστική σχεδιαστική φιλοσοφία που αναδεικνύει την επιβλητική και γεμάτη αυτοπεποίθηση παρουσία του.

Εξαιρετική πορεία πωλήσεων σημείωσε η πολυαναμενόμενη νέα BMW Σειρά 1, που λανσαρίστηκε το Σεπτέμβριο στην Ελληνική αγορά. Η συμβολή της στις 541 συνολικές ταξινομήσεις της Σειράς 1 ήταν πολύ σημαντική. Η τρίτη γενιά του επιτυχημένου, πολυτελές compact μοντέλου, που συνδυάζει τη γνήσια οδηγική απόλαυση BMW και τη δυναμική υπεροχή, διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού προσφέροντας ελκυστικά πακέτα εξοπλισμού και προηγμένους κινητήρες βενζίνης και diesel στα 1.500 κυβ. εκ. 

Όπως στην παγκόσμια έτσι και στην Ελληνική αγορά ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων, το BMW Group διατήρησε την ηγετική του θέση και το 2019 στην κατηγορία με μερίδιο αγοράς 26%. Με τις νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις που διαθέτουν νέες τεχνολογίες, πιο εξελιγμένες μπαταρίες ιόντων λιθίου και αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία για τα μοντέλα: BMW Σειρά 2 Active Tourer, BMW Σειρά 3 sedan, BMW Σειρά 5 sedan, BMW Σειρά 7, BMW X3 και BMW X5. Μαζί με τα αμιγώς ηλεκτρικά BMW i3 και i3s (πρώτα σε ταξινομήσεις στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα για 6η συνεχόμενη χρονιά, με μερίδιο 32%) τα BMW i8 Coupe και i8 Roadster, το MINI Cooper S E Countryman ALL43ο σε ταξινομήσεις Plug-in υβριδικό μοντέλο στην Ελλάδα (το οποίο επίσης φέρει αναβαθμίσεις όσον αφορά στη μπαταρία του, με αποτέλεσμα την αύξηση της ηλεκτρικής του αυτονομίας) και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό ΜΙΝΙ (ΜΙΝΙ Cooper SE), το BMW Group διαθέτει ήδη 12 ηλεκτροκίνητα μοντέλα σε 15 εκδόσεις, ενώ ο συνολικός αριθμός θα φτάσει τουλάχιστον τα 25 μοντέλα μέχρι το 2023.

Με αμείωτη ένταση, το BMW Group συνεχίζει τη στρατηγική εξηλεκτρισμού του, και κατά τη διάρκεια της νέας χρονιάς θα παρουσιάσει τις νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων BMW X1 και BMW X2 στην πολυτελή compact κατηγορία.

Τη δυναμική της πορεία στην Ελληνική αγορά ενίσχυσε η ΜΙΝΙ την περασμένη χρονιά με 1.770 ταξινομήσεις (+9,7% συγκριτικά με το 2018), καταγράφοντας ρεκόρ ταξινομήσεων από την εκκίνηση της μάρκας στην Ελληνική αγορά. Για τρίτη συνεχή χρονιά, η ΜΙΝΙ Hellas διατηρεί με σταθερότητα το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς της ΜΙΝΙ παγκοσμίως στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων (12,6%) με κύριο συντελεστή την εξαιρετική πορεία πωλήσεων του MINI Countryman.

Την περσινή χρονιά, η ΜΙΝΙ συμπλήρωσε 60 χρόνια ιστορίας μετά το λανσάρισμα του πρώτου μικρού Βρετανικού αυτοκινήτου που έμελλε να αλλάξει τα δεδομένα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας την εποχή εκείνη με την go-kart οδηγική αίσθηση και τη δημιουργική αξιοποίηση χώρου. Η επετειακή έκδοση ‘MINI 60 Years’ που δημιουργήθηκε για το 3θυρο και 5θυρο MINI Hatch, με τέσσερις εκδόσεις κινητήρων για το καθένα, ενίσχυσε τις πωλήσεις της μάρκας και στη χώρα μας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Η έλευση του πρώτου ηλεκτρικού MINI στην Ελληνική αγορά στις αρχές της φετινής χρονιάς, αναμένεται με έντονο ενδιαφέρον καθώς ήδη σημειώθηκαν οι πρώτες παραγγελίες το 2019. Το νέο MINI Cooper SE γίνεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές μικρό αυτοκίνητο, προετοιμάζοντας το δρόμο για μία βιώσιμη και ταυτόχρονα άκρως συναισθηματική οδηγική εμπειρία σε συνθήκες πόλης.

Την επιτυχημένη της πορεία συνέχισε η BMW Motorrad με αύξηση πωλήσεων 9,9% συγκριτικά με το 2018, και 733 συνολικές ταξινομήσεις μοτοσικλετών και scooters το 2019.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.