Η BMW στο Σαλόνι της Γενεύης

By  |  0 Comments

Εμπλουτίζοντας συνεχώς τη γκάμα των plug-in υβριδικών εκδόσεων, η BMW συνεχίζει ακάθεκτη τη στρατηγική εξηλεκτρισμού των πολυτελών μοντέλων της. Στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2020, η BMW παρουσιάζει τέσσερις νέες plug-in υβριδικές προτάσεις στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Οι νέες εκδόσεις της BMW Σειράς 3 θα προσφέρουν μία άκρως αποδοτική οδηγική απόλαυση από το καλοκαίρι του 2020.

Ο εξηλεκτρισμός των συστημάτων κίνησης είναι ένας από τους πυλώνες του BMW Group στην εταιρική στρατηγική του NUMBER ONE > NEXT. Καινοτομίες στους τομείς D-ACES (Design, Autonomous, Connected, Electrified & Services/Shared) θα αποτελέσουν τη βάση για βιώσιμη κερδοφορία στις παγκόσμιες αυτοκινητιστικές αγορές. Ως πρωτοπόρος στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, το BMW Group έχει ήδη παραδώσει μισό εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα σε όλο τον κόσμο. Συνολικά 145.815 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα των μαρκών BMW και MINI πουλήθηκαν το 2019. Με μερίδιο αγοράς πάνω από 7% σε όλο τον κόσμο και πάνω από 14% στην Ευρώπη, η εταιρεία ηγείται της παγκόσμιας κατάταξης επιτυχημένων προμηθευτών πολυτελών οχημάτων με αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης και plug-in υβριδικά. Στη Γερμανία, το BMW Group είναι ηγέτης στην κατηγορία ηλεκτροκίνητων οχημάτων με ποσοστό 24% (πηγή: IHS Markit Νέες Ταξινομήσεις 2019, Αναφορά 17.01.2020).

Μέχρι τα τέλη του 2021, το BMW Group στοχεύει να έχει πάνω από ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά / plug-in υβριδικά οχήματα στο δρόμο. Το 25% των ευρωπαϊκών πωλήσεων του BMW Group θα είναι ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι το 2021: το ποσοστό αυτό θα διαμορφωθεί στο 33% μέχρι το 2025, ενώ μέχρι το 2030 οι ταξινομήσεις καινούργιων ηλεκτροκίνητων οχημάτων αναμένεται να αγγίξουν το 50%. Το BMW Group σχεδιάζει να επεκτείνει τη γκάμα του με 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέχρι το 2023, εκ των οποίων πάνω από τα μισά θα λειτουργούν αμιγώς με ηλεκτροκίνηση. Η παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού BMW iX3 θα ξεκινήσει πριν από τα τέλη του 2020, ενώ του χρόνου θα ακολουθήσει το BMW i4 και το BMW iNEXT.

“Power of Choice”: ποικίλα συστήματα ηλεκτροκίνησης για τις ανάγκες μετακίνησης σε όλο τον κόσμο.

Με το λανσάρισμα του BMW iX3, το επιτυχημένο Sports Activity Vehicle γίνεται το πρώτο μοντέλο της μάρκας που θα διατίθεται με αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel, ένα plug-in υβριδικό σύστημα και αμιγή ηλεκτροκίνηση. Με τη στρατηγική “Power of Choice” (Η Δύναμη της Επιλογής), το BMW Group ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών του ανά τον κόσμο. Ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών κίνησης διαμορφώνει μία ποικίλη γκάμα μοντέλων προσαρμοσμένων στο θεσμικό πλαίσιο και τις ατομικές απαιτήσεις.

Οι επιλογές συστημάτων κίνησης αυξάνονται και για την BMW Σειρά 3. Με τις νέες προσθήκες στη γκάμα των plug-in υβριδικών μοντέλων που παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2020, οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους ακόμα περισσότερες επιλογές για να αποκτήσουν ένα βιώσιμο μέσο μεταφοράς που καλύπτει τέλεια τις προσωπικές ανάγκες και προτιμήσεις τους. Στο μέλλον, θα διατίθενται για πρώτη φορά μοντέλα touring με ηλεκτροκίνηση. Το Σαλόνι της Γενεύης φιλοξενεί το ντεμπούτο της BMW 330e Touring (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: από 1,7 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: από 15,7 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: από 39 g/km, προκαταρκτικές τιμές) και της νέας BMW 330e xDrive Touring (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: από 2,0 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: από 17,8 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: από 46 g/km, προκαταρκτικές τιμές). Η αλληλεπίδραση plug-in υβριδικής τεχνολογίας και ευφυούς τετρακίνησης αξιοποιείται στη νέα BMW 330e xDrive Sedan (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: από 1,8 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: από 16,7 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: από 42 g/km, προκαταρκτικές τιμές).

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2020 θα γίνει επίσης η παγκόσμια πρεμιέρα δύο ακόμα μοντέλων της BMW Σειράς 3. Η νέα BMW M340d xDrive Sedan (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 5,7 – 5,3 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 149 – 139 g/km) και η νέα BMW M340d xDrive Touring (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 5,8 – 5,4 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 153 – 143 g/km) χρησιμοποιούν έναν εν σειρά 6-κύλινδρο κινητήρα diesel με ισχύ 250 kW/340 hp και ήπιο υβριδικό σύστημα με μίζα γεννήτρια 48-volt. Με την έναρξη πωλήσεων των δύο μοντέλων BMW M και των τριών ακόμα plug-in υβριδικών, ο αριθμός εκδόσεων κινητήριων συνόλων που διατίθενται για την BMW Σειρά 3 θα αυξηθεί σε τέσσερις βενζινοκινητήρες, τέσσερις diesel και ένα plug-in υβριδικό σύστημα.

Περισσότερες επιλογές: παγκόσμια πρεμιέρα τριών νέων plug-in υβριδικών μοντέλων στην BMW Σειρά 3.

Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της νέας BMW 330e Sedan (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 1,7 – 1,6 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 15,0 – 14,8 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 38 – 36 g/km), η γκάμα των plug-in υβριδικών μοντέλων της σειράς θα αυξηθεί σημαντικά από το καλοκαίρι του 2020. Στα τέσσερα μελλοντικά μοντέλα με σύστημα ηλεκτροκίνησης, η τελευταία γενιά της τεχνολογίας eDrive αυξάνει την απόδοση και παράλληλα αναβαθμίζει και την οδηγική απόλαυση BMW. Η ηλεκτρική αυτονομία των plug-in υβριδικών μοντέλων της BMW Σειράς 3 κυμαίνεται από 55 έως 68 km.

Η ευφυής αλληλεπίδραση ενός δίλιτρου 4-κύλινδρου βενζινοκινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένου στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic αποδίδει ισχύ 185 kW/252 hp στις BMW 330e Touring, BMW 330e xDrive Sedan και BMW 330e xDrive Touring. Υπό ιδιαίτερα υψηλά φορτία, η ισχύς αυτή μπορεί να αυξηθεί κατά 30 kW/40 hp επιπλέον, μέχρι τα 215 kW/292 hp για διάστημα 10 δευτερολέπτων μέσω του στάνταρ XtraBoost. Η μέγιστη ροπή του συστήματος είναι 420 Nm. Η ευελιξία και η σπορ οδηγική αίσθηση υπογραμμίζεται με μία ειδική για χροιά ήχου, χαρτογράφηση πεντάλ γκαζιού για άμεσο αλλά ακριβή έλεγχο και ένα ειδικό πρόγραμμα αλλαγών στο πλαίσιο του 8-τάχυτου κιβωτίου Steptronic που περιλαμβάνει κατέβασμα σχέσεων για αυξημένο φρένο κινητήρα.

Τα σπορ χαρακτηριστικά και η υψηλή απόδοση του plug-in υβριδικού συστήματος συνδυάζονται με την ανώτερη ευελιξία του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης των BMW 330e xDrive Sedan και BMW 330e xDrive Touring. Αυτό κατανέμει την ισχύ του κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες. Με αυτό τον τρόπο, το BMW xDrive διασφαλίζει μέγιστη ελκτική πρόσφυση και οδηγική ευστάθεια σε όλες τις εδαφικές και καιρικές συνθήκες. Επιπλέον, η πλήρως μεταβλητή κατανομή ισχύος προσδίδει μεγαλύτερη την ευελιξία στη σπορ οδήγηση. Ο συνδυασμός BMW eDrive και BMW xDrive προορίζεται κυρίως για οδήγηση στο χιόνι, σε ορεινές διαδρομές και σε συνθήκες off-road.

Και οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις Touring υπόσχονται στους πελάτες ένα μίγμα οδηγικής απόλαυσης, επαναστατικής απόδοσης και λειτουργικότητας. Στο εσωτερικό, τα  ηλεκτροκίνητα μοντέλα προσφέρουν το ίδιο επίπεδο άνεσης εσωτερικού με πέντε καθίσματα που παρέχουν οι αντίστοιχες συμβατικές εκδόσεις. Από την άλλη, ο χώρος αποσκευών περιορίζεται ελάχιστα, κάτι το οποίο οφείλεται στην έξυπνη διάταξη της μπαταρίας υψηλής τάσης, η οποία τοποθετείται χωρίς να καταλαμβάνει πολύ χώρο κάτω από το πίσω κάθισμα. Αναδιπλώνοντας τη διαιρούμενη (40 : 20 : 40) πλάτη των πίσω καθισμάτων, ο χώρος φόρτωσης μπορεί να αυξηθεί από τα 410 στα 1.420 λίτρα.

Παγκόσμια πρεμιέρα των BMW M340d xDrive Sedan και BMW M340d xDrive Touring: Μοντέλα BMW M με ήπια υβριδική τεχνολογία.

Ανυπέρβλητη δυναμική συμπεριφορά και εντυπωσιακή απόδοση χαρακτηρίζουν τα άλλα δύο νέα μοντέλα που προστίθενται στην οικογένεια BMW Σειρά 3 – και ομοίως πρόκειται να κάνουν την πρεμιέρα τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2020. Η μοναδικότητα των νέων BMW M340d xDrive Sedan και BMW M340d xDrive Touring βασίζεται κυρίως σε έναν 3.0L εν σειρά 6-κύλινδρο κινητήρα diesel και την ήπια υβριδική τεχνολογία με μίζα γεννήτρια 48-volt. Ο νέος πετρελαιοκινητήρας τεχνολογίας M TwinPower Turbo αποδίδει μέγιστη ισχύ 250 kW/340 hp και μέγιστη ροπή 700 Nm. Στην εντυπωσιακή ελκτική ισχύ προστίθεται η άμεση απόκριση, με την αρωγή ενός ηλεκτρικού overboost που παράγεται από τη μίζα γεννήτρια 48-volt. Η αυξημένη ισχύς κατά 8 kW/11 hp καθιστά την εκκίνηση πιο δυναμική και υποστηρίζει τη σπορ επιτάχυνση από στάση. Επιπλέον, η μίζα γεννήτρια υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά τη διάρκεια συνεχούς οδήγησης. Έτσι, ο κινητήρας diesel μπορεί να λειτουργεί όσο γίνεται συχνότερα στο εύρος φορτίου μέγιστης απόδοσης ώστε να μειώνεται η κατανάλωση.

Το ισχυρό σύστημα κίνησης των νέων μοντέλων BMW M συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport, ειδική τεχνολογία ανάρτησης και ευφυές σύστημα τετρακίνησης. Ανάρτηση M Sport μαζί με μεταβλητό, σπορ σύστημα διεύθυνσης και ένα σύστημα φρένων M Sport προσφέρονται στάνταρ όπως και το Sport διαφορικό M. Επιπλέον, τα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένα εξωτερικά χαρακτηριστικά M συμβάλλουν στις ανώτερες δυναμικές επιδόσεις. Η BMW M340d xDrive Sedan χρειάζεται 4,6 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h, ενώ η νέα BMW M340d xDrive Touring ολοκληρώνει το ίδιο σπριντ σε 4,8 δεύτερα. Τα σπορ οδηγικά χαρακτηριστικά και ένα cockpit σχεδιασμένο για έντονη οδηγική απόλαυση εγγυώνται μία συναρπαστική εμπειρία επιδόσεων.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.