Εφαρμογή προληπτικών “ANTI COVID-19” μέτρων στο δίκτυο της Kosmocar (video)

By  |  0 Comments
  • Το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων & Συνεργατών Service της Kosmocar τηρεί όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα για τον COVID-19
  • Υποψήφιοι πελάτες και κάτοχοι μοντέλων των μαρκών Volkswagen, Audi και Skoda, μπορούν να επισκέπτονται το δίκτυο της Kosmocar για αγορά νέου αυτοκινήτου ή για υπηρεσίες After Sales, με τη βεβαιότητα ότι έχουν ληφθεί όλα τα συνιστώμενα από τις Αρχές προληπτικά μέτρα για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας

Η Δευτέρα 4 Μαΐου, σηματοδότησε την επανεκκίνηση μεγάλου μέρους της ελληνικής οικονομίας και τα πρώτα βήματα για την επάνοδο σε μία «νέα κανονικότητα», μετά την πανδημία του COVID-19. Σε αυτό το πλαίσιο, ολόκληρο το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων & Συνεργατών Service της Kosmocar συνεχίζει να δηλώνει δυναμικά «παρών», έχοντας λάβει (όπως και από την πρώτη μέρα εφαρμογής των μέτρων κατά της εξάπλωσης του COVID-19) όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας τόσο των εργαζομένων όσο και των πελατών, σύμφωνα με τις πλέον πρόσφατες οδηγίες των Αρχών. Κάτι που εκφράζεται και στο σχετικό video

Συγκεκριμένα, έχουν υιοθετηθεί όλα τα μέτρα προληπτικού χαρακτήρα, τόσο στη διαμόρφωση των εγκαταστάσεων, όσο και στις διαδικασίες που ακολουθούνται καθόλη τη διάρκεια της προσωπικής, δια ζώσης επαφής με τους πελάτες του δικτύου της Kosmocar.

Ειδικότερα, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων & Συνεργατών Service της Kosmocar έχουν ληφθεί τα εξής μέτρα:

  • Διατίθενται προληπτικά μέσα ασφαλείας στους χώρους Πωλήσεων & After Sales (μάσκες, γάντια, συσκευές παροχής αντισηπτικού υγρού)
  • Προωθείται έντονα η πληρωμή με πιστωτική κάρτα για κατά το δυνατόν ανέπαφες συναλλαγές
  • Γίνεται διαρκής επιτήρηση των χώρων, ώστε να αποφεύγεται συγκέντρωση πελατών ή εργαζομένων σε απόσταση μικρότερη των 2 μέτρων ο ένας από τον άλλο και σε κάθε περίπτωση τηρείται ο περιορισμός του αριθμού πελατών και προσωπικού ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα του χώρου
  • Κατά τη διάρκεια της ημέρας πραγματοποιείται σχολαστικός και τακτικός καθαρισμός όλων των επιφανειών/γραφείων/πάγκων εργασίας

Παράλληλα, έχουν ληφθεί όλα τα συνιστώμενα μέτρα προστασίας που αφορούν τη χωροθέτηση και τη σήμανση χώρων που συνυπάρχουν εργαζόμενοι και πελάτες, τόσο για τις Πωλήσεις όσο και το After Sales. Ανάμεσά τους, τοποθέτηση προστατευτικών-διαχωριστικών υαλοπινάκων για τα γραφεία, ευκρινής διαγράμμιση στο δάπεδο για την τήρηση των αποστάσεων, αραιή τοποθέτηση διαθέσιμων καθισμάτων για τους επισκέπτες κλπ.

Αντίστοιχα είναι τα μέτρα κατά την παραλαβή-παράδοση του αυτοκινήτου προς τεχνικό έλεγχο ή service. Στην όλη διαδικασία χρησιμοποιούνται κατά το δυνατό ψηφιακά εργαλεία για ανέπαφες διαδικασίες ενώ τα σημεία επαφής του αυτοκινήτου (τιμόνι, λεβιές, καθίσματα κλπ.) καλύπτονται από μεμβράνη ή προστατευτικό υλικό μίας χρήσης. Κατ’ αυτόν τον τρόπο το αυτοκίνητο είναι σε κάθε στιγμή της παραμονής του στο συνεργείο «ντυμένο» από προστατευτικό υλικό ενώ πριν επιστραφεί στον κάτοχό του, καθαρίζονται με απολυμαντικό διάλυμα σημεία του εσωτερικού του, το κλειδί και οι θυρολαβές.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.