Στη διάθεση των πελατών

By  |  0 Comments

Στη Citroën είναι όλοι πάντα κοντά στις ανάγκες των πελατών. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί από το σπίτι τους, ακόμα πιο εύκολα, μέσα από τις διαδραστικές υπηρεσίες που παρέχονται.

Οι πελάτες μπορούν να ζήσουν μία νέα εμπειρία, με live chat και βίντεο κλήσεις, απλά με ένα κλικ στις εφαρμογές WhatsApp, Viber, Skype, Messenger.

Μία vitual ξενάγηση σε μία από τις Εκθέσεις Citroën, μιλώντας με έναν αντιπρόσωπό, θα σας δώσει τη δυνατότητα να ανακαλύψετε τα νέα μοντέλα και να τα δείτε σαν να είστε εκεί. Επίσης, θα μπορέστε να ζητήσετε προσφορά ή να κλείσετε ραντεβού για test drive ή service πιο εύκολα από ποτέ μέσα από την δωρεάν εφαρμογή “MyCitroën”.

Σε αυτή τη δύσκολη για όλους μας χρονική περίοδο, η Citroën με την επιχειρησιακή συνέπεια που τη διακρίνει, έχει θέσει σε ισχύ από την πρώτη κιόλας στιγμή την παροχή καινοτόμων διαδικτυακών υπηρεσιών. Η εικονική διαμόρφωση του οχήματος που σας ενδιαφέρει (configurator), σας δίνει τη δυνατότητα με πολύ απλά βήματα να επιλέξετε το μοντέλο, τον εξοπλισμό, αλλά και τα ακριβή χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου της αρεσκείας σας. Στη συνέχεια μπορείτε να την αποθηκεύσετε και να απευθυνθείτε στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων της Citroën σε όλη την Ελλάδα.

Oι υπηρεσίες After Sales παραμένουν σε πλήρη λειτουργία, ενώ ταυτόχρονα δίνουν λύσεις για την περαιτέρω διευκόλυνση των πελατών. Η υπηρεσία Online Booking η οποία είναι διαθέσιμη είτε στην εφαρμογή για “MyCitroen” ή στην ειδική ενότητα στο website της Citroën, δίνει τη δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή Citroen της επιλογής σας εύκολα και γρήγορα μέσα από το Smartphone, το Tablet ή τον Υπολογιστή, από την άνεση του σπιτιού σας.
Η χρήση του website (Citroen Online Booking), καθώς και της εφαρμογής “MyCitroen” (διαθέσιμη στο Android Market και στο Apple Store), δίνει πρόσβαση στις κρατήσεις και τον προγραμματισμό των ραντεβού, προκειμένου να πραγματοποιηθεί συντήρηση ή κάποια επισκευή, κατά τη διάρκεια ισχύος των περιοριστικών μέτρων που αφορούν στην κυκλοφορία των πολιτών.

Η Citroën προσφέρει τους παραπάνω τρόπους επικοινωνίας και προγραμματισμού των ραντεβού για τακτική συντήρηση, επιθεώρηση, έλεγχο ή επισκευή του αυτοκινήτου, δίνοντας λύσεις σε κάθε ανάγκη μέσα στο πλαίσιο των μέτρων του περιορισμού των μετακινήσεων. Η άριστη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της Citroën είναι ένα από τα σημαντικότερα μελήματα για την εταιρεία, σε κάθε περίπτωση.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το Επίσημο Δίκτυο Διανομέων CITROËN ή την ιστοσελίδα www.citroen.gr .

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.