Το νέο Mazda MX-30 στην Ελλάδα

By  |  0 Comments

Διατηρώντας τις όμορφες και προσεκτικά μελετημένες φόρμες του Kodo design, το στιλ του Mazda MX-30 αντλεί την έμπνευσή του από το ‘Human Modern’ concept – ακολουθώντας την κατεύθυνση ενός ακόμα πιο εκφραστικού σχεδιασμού που εστιάζει στην ανάδειξη νέων αξιών και νέου lifestyle. Βρίσκεται πλέον και στην ελληνική αγορά που τιμές που αρχίζουν από τα 32.043 ευρώ με την κρατική επιδότηση και με απόσυρση.

Αυτό το ‘Human Modern’ concept περιλαμβάνει πολλές πρωτόγνωρες σχεδιαστικές προσεγγίσεις. Το εξωτερικό είναι απίστευτα απλό για να τονίσει την ομορφιά του σαν… ‘ένα κομμάτι μέταλλο’, ενώ οι αντικρυστά ανοιγόμενες (freestyle) πόρτες  και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες αντανακλούν την αίσθηση της άνετης, ευάερης και ευρύχωρης καμπίνας.

Το εσωτερικό σχεδιάστηκε με γνώμονα να προσφέρει στους επιβάτες του την αίσθηση ότι βρίσκονται σε ένα περιβάλλον ‘απλωσιάς’. Η αιωρούμενη κεντρική κονσόλα και τα μοναδικά υλικά έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την μικρότερη δυνατή επίπτωση στο περιβάλλον.

ΑΡΙΣΤΟΤΕΧΝΙΚΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΚΑΜΠΙΝΑ, ΜΕ ΦΙΛΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΥΛΙΚΑ.

Η σχεδιαστική ομάδα έδωσε ιδιαίτερη προσοχή όχι μόνο στην επιλογή των καλύτερων υλικών για την καμπίνα, αλλά και στην τέλεια εμφάνισή τους. 

Για παράδειγμα, η επένδυση από παραδοσιακό φελλό που χρησιμοποιήθηκε στην κεντρική κονσόλα, τονίζει ακόμα περισσότερο την ζεστασιά του συγκεκριμένου υλικού. Αλλά και η επένδυση των θυρών από αφρώδες υλικό, διαθέτει υφή που μοιάζει σαν να έχει μέσα αέρα, ενισχύοντας έτσι την αίσθηση της ευρυχωρίας μέσα στην καμπίνα σε μία απίστευτη λεπτομέρεια.

Και τα δύο αυτά υλικά έχουν σχεδιαστεί για να έχουν όσο το δυνατόν μικρότερη επίπτωση στο περιβάλλον. Η επένδυση των θυρών χρησιμοποιεί υλικό που προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια και ο φελλός συλλέγεται από το φλοιό των δέντρων, χωρίς αυτά να χρειάζεται να κοπούν. Επιπλέον, η Mazda αντικαθιστά τις ταπετσαρίες από γνήσιο δέρμα, με μια πιο ‘vegan’ εναλλακτική.

Για πρώτη φορά σε ένα Mazda, το MX-30 υιοθετεί πίνακα ελέγχου κλιματισμού με οθόνη αφής 7 ιντσών χαμηλά στην κεντρική κονσόλα. Τα χειριστήρια απλώς εμφανίζονται και ομαδοποιούνται έξυπνα για ασφαλή και διαισθητική λειτουργία.

Από τα υλικά έως τη λειτουργικότητα και από την τεχνολογία έως το σχεδιασμό, όλα τα στοιχεία της καμπίνας συνδυάζονται για να δημιουργήσουν έναν χώρο που προβάλλει την ηρεμία, από τη στιγμή που ανοίγει κάποιος την πόρτα και καθ’ όλη τη διάρκεια της οδηγικής εμπειρίας, μέχρι να βγει από το αυτοκίνητο.

«ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ» ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Στόχος της Mazda είναι να εμπλουτίσει τη ζωή των ανθρώπων μέσω της χρήσης και της οδηγικής εμπειρίας που προσφέρει στα μοντέλα της. Η εταιρεία οραματίζεται τα σημερινά αυτοκίνητα να είναι φιλικά προς τον πλανήτη και την κοινωνία, και δεσμεύεται να αγκαλιάσει, να αντιμετωπίσει και να λύσει τις νέες αυτοκινητιστικές προκλήσεις μέσω της δημιουργικής και προνοητικής σκέψης. Αυτός είναι και ο πυρήνας του οράματος της Mazda.

Το MX-30 εισάγει μία νέα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης, που η Mazda ονομάζει e–Skyactiv. Με μέγιστη ισχύ που φτάνει τα 107 Kw/145PS και μέγιστη ροπή 270,9Nm, το μπροστοκίνητο MX-30 επιταχύνει από τα 0-100km/h σε 9.7δλ.

Με κατανάλωση 19kWh/100km (0 εκπομπές CO2, βάσει WLTP συνδυασμένος κύκλος), η μπαταρία ιόντων λιθίου ισχύος 35.5kWh του συστήματος κίνησης e-Skyactiv του MX-30, επιτυγχάνει αυτονομία 200χλμ. βάσει WLTP, τιμή που υπερκαλύπτει τον Μ.Ο. των 48χλμ.ημερησίως, της πλειοψηφίας των Ευρωπαίων οδηγών.

Προωθώντας την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της μηχανικής που έχει δημιουργήσει νέες τεχνολογίες, όπως η αρχιτεκτονική Skyactiv, η δομή με τους παντο-κατευθυντικούς δακτυλιοειδείς συνδέσμους του αμαξώματος και το ηλεκτρικό G-Vectoring Control Plus (e-GVC Plus), η Mazda φρόντισε να ρυθμίσει με τέτοιο τρόπο όλα αυτά τα συστήματα, ώστε το αυτοκίνητο να εκμεταλλεύεται απόλυτα όλα τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης.

Η Mazda έχει αναπτύξει τη δική της ξεχωριστή λύση στον τομέα του γκαζιού (Motor Pedal) για το Mazda MX-30 – μια εξέλιξη του παραδοσιακού πεντάλ γκαζιού που μειώνει το χρόνο απόκρισης του αυτοκινήτου, στις εντολές του οδηγού. Επιπλέον, σε ότι αφορά τον ήχο, μέσα από το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου παρέχεται μία ακουστική αίσθηση της ροπής του ηλεκτροκινητήρα, βοηθώντας με αυτό τον τρόπο τον οδηγό να ελέγξει με μεγαλύτερη ακρίβεια την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Το MX-30 είναι επίσης εξοπλισμένο με πτερύγια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι για να τονώσει ακόμα περισσότερο την απόλαυση της ηλεκτρικής οδήγησης.

Λειτουργώντας συνδυαστικά, αυτά τα συστήματα έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύουν τη συνοχή της απόκρισης του αυτοκινήτου στις εντολές του οδηγού, να πραγματοποιούν ομαλές μεταβάσεις μεταξύ των δυνάμεων G και να βελτιώνουν τόσο την ευελιξία όσο και τη σταθερότητα στις στροφές, με αποτέλεσμα ακόμη πιο βελτιωμένη οδηγική εμπειρία Mazda.

ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ

Με γνώμονα τη δέσμευσή της για μία κοινωνία χωρίς ατυχήματα, η Mazda εργάζεται συνεχώς στη βελτίωση του επιπέδου ασφαλείας, εξελίσσοντας τη φιλοσοφία προληπτικής ασφαλείας.

Το σύνολο των εξελιγμένων τεχνολογιών ασφαλείας i-Activsense του MX-30, έχει εμπλουτιστεί με νέες λειτουργίες όπως το έξυπνο σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Smart Brake Support-SBS) που προλαμβάνει τον κίνδυνο σύγκρουσης σε διασταυρώσεις, και η τεχνολογία διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας που σχεδιάστηκε για να διατηρεί την πορεία του αυτοκινήτου στις στροφές ή σε δρόμο με δυσδιάκριτα όρια ή ακόμα και χωρίς καθόλου διαγραμμίσεις.

Παρά την υιοθέτηση των αντικρυστών θυρών χωρίς μεσαία κολώνα, το αμάξωμα του MX-30 διαθέτει υψηλό βαθμό ακαμψίας με σημεία απορρόφησης ενεργείας για εξαιρετικές επιδόσεις παθητικής ασφάλειας. Οι τεχνικοί της Mazda έχουν ενσωματώσει στο αυτοκίνητο τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών και μία εξαιρετικά μελετημένη σχεδίαση του πλαισίου, ώστε να προστατεύεται αποτελεσματικά η μπαταρία υψηλής τάσεως.

Mazda MX-30 Βασικές προδιαγραφές
Τύπος αμαξώματος SUV
Θέσεις 5 άτομα
Ολικό μήκος χ πλάτος χ ύψος4,395mm × 1,795mm × 1,555mm
Μεταξόνιο 2,655mm
Σύστημα κίνησης e-Skyactiv
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα McPherson
Πίσω ανάρτηση Αντιστρεπτική δοκός
Σύστημα διεύθυνσης Κρεμαγιέρα
Σύστημα πέδησης (εμπρός/πίσω/έλεγχος) Αεριζόμενοι δίσκοι / δίσκοι / Σύστημα ανάκτησης ενεργείας
Διαστάσεις ελαστικών 215/55 R18
Μπαταρία κίνησηςΤύποςΙόντων λιθίου
ΚυψέλεςΠρισματικές
Συνολική τάση355V
Συνολική ηλεκτρική ισχύς (χωρητικότητα)35.5kWh
ΗλεκτροκινητήραςΤύποςΣύγχρονος εναλλασσόμενου ρεύματος AC
Σύστημα ψύξηςΥδρόψυκτος
Φόρτισημε συνεχές DCCOMBO spec
Με εναλλασσόμενο ACΜέγιστη είσοδος 6.6kW

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.