Το λιοντάρι της Peugeot βρυχάται πιο δυνατά

By  |  0 Comments

Η μακροβιότερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο επαναπροσδιορίζει την προσωπικότητα και το χαρακτήρα της με νέα εταιρική ταυτότητα.

Στις 25 Φεβρουαρίου 2021, η PEUGEOT αποκάλυψε το νέο της λογότυπο: ένα οικόσημο στολισμένο με ένα εντυπωσιακό κεφάλι λιονταριού.

Από το 1850, η PEUGEOT είχε δέκα επιτυχημένα λογότυπα και σε όλα απεικονιζόταν το εμβληματικό λιοντάρι. Το νέο ποιοτικό και κομψό σήμα δημιουργήθηκε από το PEUGEOT Design Lab, το παγκόσμιο εργαστήριο βιομηχανικού σχεδιασμού της μάρκας.

Η PEUGEOT, αφού ανανέωσε εντελώς τα οχήματά της τα τελευταία δέκα χρόνια, επανασχεδιάζει τώρα και το λογότυπό της με τρόπο που να συνάδει με τα προϊόντα της, σηματοδοτώντας τη μετάβαση της μάρκας στην premium κατηγορία.

Η PEUGEOT σαν μάρκα είναι εναρμονισμένη με τα προτάγματα της εποχής. Όντας πάντα ένα βήμα μπροστά, λοιπόν, καινοτομεί, προβλέπει αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και ανοίγει το δρόμο για νέες λύσεις κινητικότητας.

Η PEUGEOT έχει την εμπειρία όλων των επαναστάσεων: της βιομηχανικής, της τεχνολογικής, της πολιτικής, της κοινωνικής, της ψηφιακής και τώρα, της περιβαλλοντικής, με την ενεργειακή μετάβαση και την κινητικότητα μηδενικών ρύπων να βρίσκεται στην καρδιά της στρατηγικής της για ένα βιώσιμο μέλλον.

Όλα αυτά συνιστούν το DNA της PEUGEOT.

Από το 1850, η PEUGEOT έχει παρουσιάσει δέκα στο σύνολο λογότυπα, όλα με «κεντρικό θέμα» το χαρακτηριστικό έμβλημα του λιονταριού. Σήμερα, η γαλλική εταιρεία φέρνει και επισήμως στο φως την ενδέκατη εκδοχή του, η οποία είναι «ακόμη πιο εξορθολογισμένη, πιο ποιοτική και πιο κομψή».

Για τους περισσότερο μυημένους, πρόκειται για μια ελαφρώς διαφοροποιημένη εκδοχή του γνώριμου, δισδιάστατου λογοτύπου που είδαμε για πρώτη φορά το 2018 στο «σώμα» του πρωτοτύπου e-Legend.

Σύμφωνα με τους Γάλλους, η τρέχουσα εκδοχή του λογοτύπου, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2010, έπρεπε να αλλάξει «στα πλαίσια της πλήρους αναθεώρησης των οχημάτων της εταιρείας», καθώς την τελευταία δεκαετία ολόκληρη η γκάμα προϊόντων της PEUGEOT έχει μετακινηθεί προς τα πάνω. Κάτι που αναδεικνύεται σύμφωνα με τους ιθύνοντές της και από τις διεθνείς διακρίσεις που έχουν καταφέρει να αποσπάσουν μοντέλα της γκάμας της, όπως το e-Expert (International Van of the Year 2021), το Partner (International Van of the Year 2019) και τα φυσικά τα «308», «3008» και «208», τα οποία απέσπασαν του τίτλο «Car Of The Year» το 2014, το 2017 και το 2020, αντίστοιχα.

Από τις σημερινές ανακοινώσεις και την παρουσίαση του νέου logo, αξίζει να σταθεί κανείς επίσης στις δηλώσεις της νέας CEO της PEUGEOT, Linda Jackson, που αφορούν τόσο στις προετοιμασίες της μάρκας για το ντεμπούτο μέσα στο 2021 του νέου «308», όσο και στις προσπάθειές της έως τα τέλη του 2021 το 80% των πωλήσεών της μάρκας στην Ευρώπη να είναι εξηλεκτρισμένα μοντέλα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.