Η Ford και η M-Sport αποκαλύπτουν το νέο υβριδικό Puma Rally1 WRC Prototype (video)

By  |  0 Comments
  • Η M-Sport Ford World Rally Team αποκαλύπτει το νέο, υβριδικό Puma Rally1 που θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) από το 2022
  • Το νέο αγωνιστικό φέρνει τη συναρπαστική οδηγική απόλαυση του υβριδικού Ford Puma SUV στο WRC, με το πρωτότυπο να κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Goodwood Festival of Speed
  • Το Puma Rally1 διαθέτει ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και θα χρησιμοποιεί 100% βιώσιμο καύσιμο στους αγώνες από το 2022

Η M-Sport Ford World Rally Team (WRT) αποκάλυψε σήμερα για πρώτη φορά ένα πρωτότυπο του νέου Puma Rally1 που θα σηματοδοτήσει μία νέα, συναρπαστική και εξηλεκτρισμένη εποχή στο World Rally Championship (WRC) από το 2022.

Πραγματοποιώντας το παγκόσμιο δημόσιο ντεμπούτο του στο Goodwood Festival of Speed που πραγματοποιείται στο West Sussex του Ηνωμένου Βασιλείου, το Ford Puma Rally1 της M‑Sport υιοθετεί μία νέα γενιά υβριδικού συστήματος κίνησης που συνδυάζει άριστα τις επιδόσεις ενός επιτυχημένου υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα EcoBoost 1.6L με ένα προηγμένο ηλεκτροκινητήρα 100 kW και μπαταρία 3.9 kWh.

Αντιπροσωπεύοντας την απόλυτη έκφραση της απολαυστικής οδήγησης που προσφέρει σήμερα το συμπαγές Ford Puma SUV, το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο αντανακλά και αυτό με τη σειρά του την πλήρη δέσμευση της Ford στον εξηλεκτρισμό. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα περιλαμβάνει οχήματα μηδενικών εκπομπών – αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά – μέχρι τα μέσα του 2026, ενώ μέχρι το 2030 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Το πρωτότυπο θα κάνει μία επίδειξη των συναρπαστικών του ικανοτήτων από τις 8-10 Ιουλίου στη διάσημη ανάβαση του Goodwood, έχοντας στο τιμόνι του τον οδηγό της M-Sport Ford WRT Adrien Fourmaux και τον οδηγό δοκιμών της M-Sport Ford Matthew Wilson, ενώ στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί ως αυτοκίνητο εξέλιξης εν όψει της αγωνιστικής σεζόν του 2022.

«Η Ford είναι 100% δεσμευμένη στην ηλεκτροκίνηση, και οι πολύ απαιτητικές αγωνιστικές συνθήκες έχουν φέρει στο προσκήνιο πολλές από τις καινοτομίες που υιοθετούν τα σημερινά αυτοκίνητα» δήλωσε ο Mark Rushbrook, global director, Ford Performance. «Το M-Sport Ford Puma Rally1 θα υποβάλλει το υβριδικό σύστημα κίνησης στην απόλυτη δοκιμασία και θα αποδείξει ότι η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις.»

Η M-Sport Ford νωρίτερα μέσα στη χρονιά ανακοίνωσε τη δέσμευσή της σε μία νέα, τριετή συμφωνία για την εισαγωγή της υβριδικής τεχνολογίας στην κορυφαία κατηγορία του WRC. Το νέο και προηγμένο plug-in υβριδικό σύνολο θα προσφέρει επιδόσεις αγωνιστικού επιπέδου, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα το όχημα να μπορεί να διασχίζει πόλεις και να πηγαίνει στα service parks μεταξύ των ειδικών διαδρομών, χρησιμοποιώντας αμιγή ηλεκτροκίνηση.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Puma Rally1 βασίζεται σε παρόμοιες αρχές λειτουργίας με αυτές του Puma EcoBoost Hybrid. Το κινητήριο σύνολο συλλέγει την ενέργεια που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα (coasting) και την αποθηκεύει σε μία μπαταρία για την τροφοδοσία ενός ηλεκτροκινητήρα με σκοπό είτε τη μείωση της κατανάλωσης του αυτοκινήτου δρόμου ή την ενίσχυση των επιδόσεων – στην περίπτωση του Puma Rally1 με έως και 100 kW για πολλαπλές αυξήσεις ισχύος διάρκειας έως και 3 δευτερολέπτων σε αγωνιστικές συνθήκες.

Όπως η plug-in υβριδική τεχνολογία που διατίθεται σε μοντέλα Ford μεταξύ των οποίων το Kuga Plug-In Hybrid, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτίζεται από μία εξωτερική πηγή ισχύος σε σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, σε 25 περίπου λεπτά. Το υβριδικό σύστημα βάρους 95 kg είναι υγρόψυκτο και αερόψυκτο και τοποθετείται σε ένα εξαιρετικά ανθεκτικό κέλυφος ώστε να αντέχει τόσο την επαφή με τα χαλίκια όσο και τις δυνάμεις G που αναπτύσσονται σε περίπτωση ατυχήματος.

Επιπλέον, οι αγωνιζόμενοι στο FIA WRC Rally1 δεν θα χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα από τη σεζόν του 2022, αλλά ένα καύσιμο 100% βιώσιμο που παράγεται από τη μίξη συνθετικών και βιοδιασπώμενων στοιχείων.

«Η νέα εποχή των αυτοκινήτων WRC είναι μία από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εξελίξεις στο θεσμό μέχρι σήμερα. Η εισαγωγή υβριδικών συνόλων σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα θα είναι ισχυρότερα από ποτέ, αντανακλώντας άμεσα τα χαρακτηριστικά των αντίστοιχων μοντέλων δρόμου» δήλωσε ο Malcolm Wilson OBE, managing director, M-Sport. «Η επιλογή του Puma είναι άκρως συναρπαστική, με ένα όνομα με παράδοση στους αγώνες ράλι. Το αυτοκίνητο δείχνει φανταστικό και ανυπομονώ να το δω στη γραμμή εκκίνησης του διάσημου Monte Carlo Rally στις αρχές του 2022.

«Το λανσάρισμα του νέου αυτοκινήτου στο Goodwood είναι επίσης πολύ ξεχωριστό καθώς πρόκειται για μία από τις πιο εμβληματικές διοργανώσεις στο καλεντάρι του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Εγώ και όλη η M-Sport ανυπομονούμε να συνεχίσουμε την πολύ επιτυχημένη συνεργασία με τη Ford που θα αποφέρει καρπούς και θα διατηρήσει τη Ford στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια αυτής της νέας και πολύ συναρπαστικής εποχής» δήλωσε ο Wilson.

Η Ford συνεργάζεται ανελλιπώς με την M-Sport από το 1997, έχοντας διασφαλίσει επτά τίτλους στο FIA World Rally Championship και πάνω από 1.500 νίκες σε ειδικές διαδρομές. Το νέο Puma Rally1 θα αντικαταστήσει το M-Sport Ford Fiesta WRC, το οποίο έχει κατακτήσει τρεις τίτλους στο WRC από το 2017 που λανσαρίστηκε.

Προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις, άμεση απόκριση και βελτιστοποιημένη κατανάλωση με χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48-volt, το Ford Puma εισήγαγε τη διάσημη οδηγική απόλαυση και την εντυπωσιακή σχεδίαση της Ford στην compact κατηγορία των SUV αυτοκινήτων.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.