Το ανανεωμένο Honda HR-V

By  |  0 Comments
  • Εξωτερικές αναβαθμίσεις για το μικρό SUV της Honda διαμορφώνουν μία κομψή νέα εμφάνιση
  • Υφάσματα υψηλότερης ποιότητας και ανασχεδιασμένα καθίσματα αναβαθμίζουν τα επίπεδα ποιότητας και άνεσης
  • Διατίθεται με ισχυρό και αποδοτικό βενζινοκινητήρα 1.5 i–VTEC

Η Honda διαθέτει το λειτουργικό και πάνω από όλα αξιόπιστο και πρακτικό HR-V. Το νέο μοντέλο διαθέτει ανανεωμένο εξωτερικό στυλ, αναβαθμίσεις στο εσωτερικό και μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών.

Η στιλιστική ανανέωση περιλαμβάνει την πιο ουσιαστική ερμηνεία του γραφικού ‘Solid Wing Face’ της Honda, με νέο, γυαλιστερό σκούρο χρωμιωμένο πάνελ που αντικαθιστά το συνδυασμό μαύρου και χρωμίου πάνω από τη μάσκα. Ο εμπρός προφυλακτήρας φέρει πιο βαθιά τμήματα των αεραγωγών που φιλοξενούν τα στρογγυλά φώτα ομίχλης, ενώ οι προβολείς έχουν τώρα φακούς τύπου projector με ανασχεδιασμένα φώτα ημέρας LED, στάνταρ.

Πίσω, ένα νέο σκούρο, χρωμιωμένο διακοσμητικό στοιχείο σε όλη την πίσω πόρτα εναρμονίζεται με την εμπρός αισθητική, ενώ τα πίσω φώτα φέρουν πιο σκούρα περιβλήματα φακών.

Οι ανώτερες εκδόσεις διαθέτουν νέες, 17άρες ζάντες αλουμινίου, και η απόληξη εξαγωγής φέρει ένα μοναδικό διακοσμητικό από χρώμιο. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα έχουν αναβαθμιστεί σε μονάδες full LED, και τα αναβαθμισμένα περιβλήματα πίσω αποπνέουν τώρα μία σκούρα ‘φιμέ’ αίσθηση.

Το HR-V παραμένει ευέλικτο όπως πάντα και περιλαμβάνει το καινοτόμο σύστημα διαρρύθμισης καθισμάτων Magic Seat® system της Honda. Ανασχεδιασμένα καθίσματα για τον οδηγό και το συνοδηγό περιλαμβάνουν τροποποιήσεις στο μαξιλάρι και την πλάτη, κάτι που βελτιώνει τη συνολική στήριξη – κυρίως στην περιοχή των ώμων. Η στάνταρ υφασμάτινη ταπετσαρία αποτελείται τώρα από υλικό ανώτερης ποιότητας, ενώ τα κορυφαία μοντέλα υιοθετούν πλήρως δερμάτινες επενδύσεις  στο εσωτερικό.

Η ποιότητα είναι πέραν κριτικής, σε όλα τα επίπεδα, ενώ εξαιρετικοί είναι και οι χώροι. Εντυπωσιακά μεγάλοι για την κατηγορία, ενώ παράλληλα τα καθίσματά του αναδιπλώνονται, σηκώνονται, σύρονται κτλ., δημιουργώντας αίσθηση πολυχρηστικού μοντέλου. Τέλος, όσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ αυτό δέχεται 470 λίτρα, πολλά για τα δεδομένα των εξωτερικών διαστάσεων του μοντέλου.

Το ταμπλό έχει επανασχεδιαστεί στα σημεία, ο καλαίσθητος φωτιζόμενος πίνακας οργάνων είναι εντυπωσιακός, η οθόνη αφής 7″ ενσωματώνεται ιδανικά. Ελαφρά στραμμένο προς την θέση του οδηγού σε βοηθά στο πιο άνετο χειρισμό της οθόνης , που βρίσκεται στο κέντρο του και διαθέτει μεταξύ άλλων πλούσιο μενού συνδεσιμότητας του infotainment Honda Connect, με σύστημα πολυμέσων Android και με θύρες USB και HDMI.

Το οδήγησα με τον πολύ αποδοτικό, ατμοσφαιρικό 1.5L i-VTEC βενζινοκινητήρα που προσφέρει υψηλή απόδοση 130 PS και μέγιστη ροπή 155 Nm στις 4.600 rpm. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε σε 10,9 δεύτερα με το CVT. Το οποίο αποδείχθηκε πραγματικός σύμμαχος του οδηγού στους καλοκαιριάτικους μα πάντα μποτιλιαρισμένους δρόμους της Αθήνας ενώ παράλληλα διευκολύνει πολύ τον οδηγό στο ταξίδι.

Το HR-V μοιάζει αλλά δεν είναι τετρακίνητο ωστόσο τα 18,5 εκ. που χωρίζουν το αμάξωμα από το έδαφος σε προτρέπουν και σου εξασφαλίζουν άνετες βόλτες σε χωματόδρομους και στην ύπαιθρο.

Ο βενζινοκινητήρας προσφέρει ένα εντυπωσιακό μίγμα ισχύος και απόδοσης, με χαμηλή μέση κατανάλωση 5,3 λίτρα /100 χλμ. και επίσημες εκπομπές CO2 121 g/km για το μοντέλο CVT.  Ο κινητήρας i-VTEC υιοθετεί βελτιωμένη διαδικασία  ‘plateau honing’, που μειώνει τις τριβές ανάμεσα στα έμβολα και στους κυλίνδρους δημιουργώντας μία πολύ ομαλή επιφάνεια. Οι οδηγοί της καδένας χρονισμού φέρουν επίσης επίστρωση μείωσης των τριβών, που περιορίζει τη φθορά μακροπρόθεσμα και αυξάνει την απόδοση του κινητήρα. Το μοτέρ (με άμεσο ψεκασμό και μεταβαλλόμενο χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων) είναι ένα από τα πιο ψυχωμένα και δυνατά της κατηγορίας του. Θα σε καλύψει απόλυτα και με ησυχία!

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι εξαιρετική και πάει γάντι στο χαρακτήρα του HR-V πετυχαίνοντας την χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση και στο κράτημα. Πολύ καλή είναι και η ποιότητα κύλισης.

Η Honda έχει βελτιώσει τα χαρακτηριστικά NVH (Θορύβων, Κραδασμών & Τριγμών) του   HR-V με την προσθήκη μονωτικού υλικού σε όλο το όχημα, όπως γύρω από το εμπρός τροπέτο και τους θόλους των τροχών, τη δομή του καπό και τα πάνελ των εμπρός και πίσω θυρών. Ανάλογα με την έκδοση του μοντέλου, το HR-V εφοδιάζεται επίσης με Active Noise Cancellation (ANC) για πρώτη φορά. Το ANC είναι σχεδιασμένο για να μειώνει τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων. Χρησιμοποιεί δύο μικρόφωνα στην καμπίνα που παρακολουθούν τέτοιους θορύβους, και στη συνέχεια δημιουργούν συγχρονισμένα ηχητικά σήματα αντίθετης φάσης για την καταστολή των θορύβων μέσω των ηχείων.

Κοστίζει από 22.575 ευρώ (το χειροκίνητο), τιμή απόλυτα λογική για όσα προσφέρει. Ανεβαίνει όμως στα 28.320 ευρώ, με το εύχρηστο, πρακτικό και άνετο CVT κιβώτιο.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.