Απόλυτα επιτυχημένο το 2021 για τη SKODA Motorsport

By  |  0 Comments
  • Οι αγωνιστικές ομάδες που υποστήριξε η SKODA Motorsport το 2021, εξασφάλισαν περισσότερους από 20 εθνικούς τίτλους σε παγκόσμιο επίπεδο
  • Ο Andreas Mikkelsen κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ WRC2 και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA για το 2021, στο τιμόνι της SKODA FABIA Rally2 evo
  • Οδηγοί των SKODA FABIA Rally2 και SKODA FABIA Rally2 evo κατέκτησαν εθνικούς τίτλους στην Ευρώπη, την Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία
  • Η τεχνική αναβάθμιση, που παρουσιάστηκε στις αρχές της σεζόν του 2021, κράτησε τη SKODA FABIA Rally2 evo μπροστά από τον ανταγωνισμό
  • Από το 2015, η SKODA Motorsport έχει πουλήσει περισσότερα από 440 αγωνιστικά αυτοκίνητα SKODA FABIA σε έκδοση R5, Rally2 και Rally2 evo σε ομάδες και ιδιώτες

Η SKODA Motorsport γιορτάζει μία ακόμα επιτυχημένη σεζόν. Με το κλείσιμο του 2021, αγωνιστικές ομάδες πελατών της SKODA Motorsport και οι οδηγοί τους, κέρδισαν τίτλους τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ FIA (WRC2) και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ FIA (ERC) όσο και σε εθνικά πρωταθλήματα σε πολλές χώρες όπως η Αργεντινή, η Αυστραλία και η Ρωσία. Κοινός παρονομαστής, η SKODA FABIA Rally2 evo και η προκάτοχός της, SKODA FABIA Rally2.

Ο Andreas Mikkelsen κατέκτησε τον τίτλο των οδηγών στην κατηγορία WRC2 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ FIA και αναδείχθηκε επίσης Πρωταθλητής Ευρώπης Ράλλυ FIA. Και στους δύο θεσμούς, ο Νορβηγός οδήγησε μία SKODA FABIA Rally2 evo της υποστηριζόμενης από την SKODA Motorsport, ομάδας Toksport WRT. Μαζί με διάφορους συνοδηγούς κατά τη διάρκεια της σεζόν, ο Mikkelsen βοήθησε επίσης την Toksport WRT να κερδίσει το Πρωτάθλημα Ομάδων ERC. Ακριβώς επειδή ο Mikkelsen μοιράστηκε το πιλοτήριο με πολλούς συνοδηγούς μέσα στη χρονιά, ο τίτλος συνοδηγού του ERC πήγε τελικά στη Sara Fernandez, συνοδηγό του Efren Llarena, όπου και εδώ όμως αγωνιστικό αυτοκίνητο ήταν μια SKODA FABIA Rally2 evo. Μάλιστα η Sara Fernandez έγινε η πρώτη γυναίκα που κατέκτησε τον τίτλο.

Σε εθνικό επίπεδο, ομάδες πελατών της SKODA Motorsport κέρδισαν πρωταθλήματα στην Ευρώπη, τη Νότια Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία. Η SKODA FABIA Rally2 evo κυριάρχησε σε πρωταθλήματα ασφάλτου, όπως το ελβετικό, αλλά και σε αντίστοιχα σε χιόνι, πάγο και μαλακό χώμα, όπως το φινλανδικό. Το ίδιο επιτυχημένη ήταν όμως και σε σκληρά χώματα, όπως στην Αργεντινή. Στην Ιταλία, πληρώματα με SKODA FABIA Rally2 evo κέρδισαν όχι μόνο τον τίτλο γενικής αλλά και τα δύο ξεχωριστά πρωταθλήματα σε άσφαλτο και χώμα. Ένα άλλο εξαιρετικό επίτευγμα ήταν ο όγδοος τίτλος στην Τσεχία για τον Jan Kopecky, οδηγό δοκιμών της SKODA Motorsport.

Και στο 2021, η SKODA Motorsport συνέχισε την παράδοσή της να υποστηρίζει νέους οδηγούς. Teammate του Andreas Mikkelsen, ο 21χρονος Βολιβιανός Marco Bulacia απέκτησε εμπειρία στο WRC και το ERC, τερματίζοντας τέταρτος στη γενική κατάταξη οδηγών WRC2 και κατακτώντας τη διάκριση του καλύτερου νέου οδηγού του 2021.

Η SKODA FABIA στις εκδόσεις Rally2 και Rally2 evo είναι μακράν το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Το τετρακίνητο, με τον 1,6 λίτρων turbo κινητήρα αυτοκίνητο ράλλυ από τη Mladá Boleslav, έχει πετύχει περισσότερες από 1.500 νίκες και πάνω από 3.700 θέσεις στο βάθρο, από το 2015 που παρουσιάστηκε. Μόνο τη σεζόν 2021, το μοντέλο έχει να επιδείξει περισσότερους από 20 τίτλους παγκοσμίως. Από το 2015, η SKODA Motorsport έχει πουλήσει περισσότερα από 440 αυτοκίνητα SKODA FABIA Rally2, Rally2 evo ή R5.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Michal Hrabanek, επικεφαλής της SKODA Motorsport, σημείωσε ότι η SKODA Motorsport ήταν παρούσα σε κάθε γύρο του WRC2 με δύο μηχανικούς αφοσιωμένους στην Toksport WRT ενώ στη διάθεση της ομάδας ήταν δεδομένα από προηγούμενες συμμετοχές. Παράλληλα, ένα ειδικά εξοπλισμένο φορτηγό ανταλλακτικών της SKODA Motorsport ταξίδεψε σε επιλεγμένους γύρους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA και του ERC, ώστε οι ομάδες πελατών να έχουν άμεση πρόσβαση σε ανταλλακτικά, στη διάρκεια των αγώνων.

O Hrabanek αναφέρθηκε και στην προετοιμασία της SKODA Motorsport για την ηλεκτρική εποχή στα Ράλλυ, με την εταιρεία ήδη να συμμετέχει πιλοτικά και με επιτυχία σε αγώνες με ένα SKODA RE-X1 Kreisel. Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο Ράλλυ που χρησιμοποιεί το αμάξωμα, το πλαίσιο και την ανάρτηση μιας SKODA FABIA Rally2 evo. Τέλος, ο Hrabanek αποκάλυψε ότι η νέα γενιά της SKODA FABIA Rally2 με εντελώς νέο πλαίσιο και σύστημα μετάδοσης κίνησης, θα κάνει την πρεμιέρα της το καλοκαίρι του 2022.

Σε εθνικό επίπεδο, η SKODA FABIA Rally2 ή Rally2 evo αναδείχθηκε πρωταθλήτρια σε Αργεντινή, Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βολιβία, Βουλγαρία, Ελβετία, Ισπανία, Ιταλία, Λίβανο, Λουξεμβούργο, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ρωσία, Σλοβακία, Τουρκία, Τσεχία, Φινλανδία.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.