Έναρξη πωλήσεων για τη Mercedes-AMG SL

By  |  0 Comments

Οι Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+ και SL 63 4MATIC+ είναι από σήμερα διαθέσιμες για παραγγελία και στη χώρα μας

Αποτελεί ευχάριστη σύμπτωση, η έναρξη της άνοιξης να συμπίπτει με την έναρξη παραγγελιών για ένα από τα πιο γοητευτικά «ανοιχτά» μοντέλα της μάρκας. Η νέα Mercedes AMG SL είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία!

Η νέα έκδοση αυτού του εικονικού μοντέλου έρχεται δείχνοντας απόλυτο σεβασμό στην ιστορία της με κλασική υφασμάτινη οροφή και έντονο σπορ χαρακτήρα. Ταυτόχρονα το πολυτελές roadster με διαμόρφωση 2+2 θέσεων, είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικό για καθημερινή χρήση ενώ η δύναμή του στο δρόμο ελέγχεται για πρώτη φορά με την πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+. Στοιχεία υψηλής τεχνολογίας, όπως η ανάρτηση AMG ACTIVE RIDE CONTROL με ενεργή σταθεροποίηση η οποία προσφέρει εγκάρσια και διαμήκη δυναμικη ευστάθεια, το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, το προαιρετικά διαθέσιμο κεραμικό σύνθετο σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης AMG και το σύστημα DIGITAL LIGHT με λειτουργία προβολής, απογειώνουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Σε συνδυασμό με τον κινητήρα AMG 4.0 λίτρων V8 biturbo, αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια οδηγική εμπειρία υψηλών προδιαγραφών. Οι πολυάριθμες επιλογές προσφέρουν επίσης ένα ευρύ φάσμα εξατομίκευσης από σπορ δυναμικό έως πολυτελώς κομψό, ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη.

Η SL γιορτάζει φέτος σημαντικά γενέθλια: ακριβώς πριν από 70 χρόνια, ένα σπορ αυτοκίνητο είδε το φως της δημοσιότητας στη Στουτγάρδη και έγινε αμέσως θρύλος. Με το αγωνιστικό σπορ αυτοκίνητο 300 SL (εσωτερική ονομασία W194), η μάρκα Mercedes-Benz απολάμβανε τη μία επιτυχία μετά την άλλη στις παγκόσμιες πίστες από το 1952 και μετά, με αποτέλεσμα το όνομα του μοντέλου SL να γίνει γρήγορα θρυλικό. Το επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο ακολούθησε το 1954 το σπορ αυτοκίνητο παραγωγής 300 SL (W198), το οποίο έγινε γνωστό ως «Gullwing» λόγω των ασυνήθιστων θυρών του που άνοιγαν θυμίζοντας φτερά γλάρου. Άλλα ορόσημα στην ιστορία του μοντέλου ήταν η «Παγόδα» (W113, 1963-1971), η αειθαλής R107 (1971-1989), η οποία κατασκευαζόταν για 18 χρόνια και ο διάδοχός της, η R129 (1989-1995).

Αυτή η παράδοση συνεχίζεται τώρα από την τελευταία γενιά της SL, που αναπτύχθηκε εντελώς ανεξάρτητα από τη Mercedes-AMG. Η έναρξη των πωλήσεων αφορά έναν κινητήρα biturbo V8 AMG 4,0 λίτρων που διατίθεται σε δύο επίπεδα απόδοσης. Οι κινητήρες συναρμολογούνται εξ ολοκλήρου στο χέρι στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Affalterbach σύμφωνα με την αρχή “One Man, One Engine”. Στο κορυφαίο μοντέλο, το SL 63 4MATIC+, το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποδίδει 430 kW (585 ίππους) και παρέχει μέγιστη ροπή 800 Nm σε ένα ευρύ φάσμα στροφών από 2500 έως 4500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0-100 km/h διαρκεί μόνο 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 315 km/h. Στην SL 55 4MATIC+, η μονάδα V8 αποδίδει 350 kW (476 hp) ισχύος και 700 Nm μέγιστης ροπής. Το σπριντ από στάση στα 100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 295 km/h.

Καινοτόμες τεχνολογίες για μέγιστη οδηγική απόλαυση, άνεση και ασφάλεια

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν στον βασικό τους εξοπλισμό το κιβώτιο ταχυτήτων AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, το οποίο προσφέρει μια πραγματική εμπειρία αλλαγής ταχυτήτων, αφού αυτές γίνονται σε εξαιρετικά σύντομους χρόνους. Η τεχνολογία τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ είναι στάνταρ και στα δύο μοντέλα V8: η πλήρως μεταβλητή κατανομή της ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα εξασφαλίζει τη βέλτιστη πρόσφυση στο φυσικό όριο, καθώς και υψηλή οδηγική ευστάθεια και οδηγική ασφάλεια υπό όλες τις συνθήκες. Για πρώτη φορά, ένα όχημα Mercedes AMG σειράς παραγωγής διαθέτει επίσης μπροστινή ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων,  με πέντε βραχίονες ελέγχου που είναι τοποθετημένοι εξ ολοκλήρου μέσα στην περίμετρο του τροχού, γεγονός που βελτιώνει σημαντικά την πρόσφυση του οχήματος στο οδόστρωμα, την απόκριση του τιμονιού και συνολικά την οδηγική συμπεριφορά του οχήματος. Στον πίσω άξονα, μια σχεδίαση 5 συνδέσμων ελέγχει αντίστοιχα τους τροχούς.

Η SL 55 4MATIC+ κινείται με την πρόσφατα εξελιγμένη χαλύβδινη ανάρτηση AMG RIDE CONTROL η οποία είναι εξοπλισμένη με ιδιαίτερα υψηλής απόδοσης αμορτισέρ αλουμινίου και ελαφριά σπειροειδή ελατήρια. Προαιρετικό για αυτό το μοντέλο, στάνταρ για την SL 63 4MATIC+: η πρωτοποριακή ανάρτηση AMG ACTIVE RIDE CONTROL με ενεργή, υδραυλική σταθεροποίηση μπάρας. Το σύστημα επιτρέπει τη βέλτιστη συμπεριφορά στις στροφές και την αλλαγή φορτίου, με χαρακτηριστικά οδήγησης AMG όσον αφορά τη δυναμική, την ακρίβεια και την απόκριση για τον οδηγό. Ταυτόχρονα, αυξάνει την άνεση κατά την οδήγηση σε ευθεία γραμμή και πάνω από ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Για πρώτη φορά στη μακρά ιστορία της SL, τα μοντέλα V8 διαθέτουν στον βασικό τους εξοπλισμό ένα ενεργό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα (HAL). Ανάλογα με την ταχύτητα, οι πίσω τροχοί στρίβουν είτε προς την αντίθετη κατεύθυνση (έως 100 km/h) είτε προς την ίδια κατεύθυνση (πάνω από 100 km/h) με τους μπροστινούς τροχούς. Έτσι, το σύστημα επιτρέπει τόσο την ευέλικτη όσο και τη σταθερή οδική συμπεριφορά.

Η σειρά εξοπλισμού SL: μεγάλη ποικιλία για εξατομικευμένη εμφάνιση

Οι λεπτομέρειες του εξοπλισμού και οι πολυάριθμες επιλογές προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα εξατομίκευσης ακόμα και για τις πιο σύνθετες επιθυμίες των πελατών – από σπορ δυναμικό έως πολυτελώς κομψό. Αυτό περιλαμβάνει δώδεκα χρώματα βαφής, συμπεριλαμβανομένων των δύο αποκλειστικών αποχρώσεων SL hyper blue metallic και MANUFAKTUR monza grey magno, τρεις χρωματικές παραλλαγές οροφής και πολυάριθμα νέα σχέδια τροχών. Πέντε πακέτα εξωτερικής σχεδίασης είναι διαθέσιμα για περαιτέρω όξυνση της εμφάνισης, είτε προς την κατεύθυνση της κομψότητας, είτε του δυναμισμού: AMG Aerodynamics Package, AMG Carbon Package, AMG Chrome Package, AMG Night Package και AMG Night Package II.

Η SL 55 4MATIC+ διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών AMG πολλαπλών ακτίνων, προαιρετικά σε ασημί ή μαύρο ματ. Η SL 63 4MATIC+ διαθέτει ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών AMG 5 διπλών ακτίνων. Η γκάμα των τροχών περιλαμβάνει συνολικά οκτώ διαφορετικές παραλλαγές, μεταξύ των οποίων δύο αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες επιλογές 20 ιντσών σε σχεδιασμό 5 διπλών ακτίνων ή πολλαπλών ακτίνων. Η γκάμα ολοκληρώνεται με ζάντες ελαφρού κράματος AMG 21 ιντσών σε σχέδιο 10 ακτίνων και σφυρήλατες ζάντες AMG 21 ιντσών σε σχέδιο 5 διπλών ακτίνων, και οι δύο σε δύο χρωματικές παραλλαγές.

“Handcrafted in Bremen”: νέα SL κατασκευάζεται στο βορειότερο εργοστάσιο συναρμολόγησης της Mercedes Benz στη Γερμανία

Όπως και η προκάτοχός της, έτσι και η νέα SL βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο συναρμολόγησης της Mercedes Benz στη Βρέμη. Είναι το πρώτο όχημα που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από τη Mercedes AMG και κατασκευάζεται σε αυτήν την τοποθεσία. Η χρήση αυτοματοποιημένων μεταφορικών οχημάτων (AGV) εντός του εργοστασίου διασφαλίζει την παράδοση των υλικών απευθείας στις γραμμές παραγωγής. Τεχνολογία αιχμής όμως βρίσκεται και στον σταθμό της σύνδεσης (ή «του γάμου», όπως τον ονομάζουμε εσωτερικά), την καρδιά κάθε αίθουσας συναρμολόγησης: ο κινητήρας V8, που παρέχεται πάντα έγκαιρα από το Affalterbach, συνδέεται εδώ με το αμάξωμα.
Η νέα SL στην Ελλάδα

To νέο αυτό μοντέλο είναι διαθέσιμο για παραγγελία και στη χώρα μας από σήμερα στις ακόλουθες τιμές:

  • SL 55 4MATIC+:                239.500 €           
  • SL 63 4MATIC+:                275.500 €
Βασικός εξοπλισμός οχήματοςSL 55 4MATIC+SL 63 4MATIC+
Εξωτερικά  
Μπροστινή ποδιά στο χρώμα αμαξώματος και μπροστινό splitter σε ασημί χρώμιο, πλαϊνές εισαγωγές αέρα σε γυαλιστερό μαύρο και περσίδες σε μαύρο
Πίσω ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος με ασημί ένθετο χρωμίου, κάτω μέρος διαχύτη σε γυαλιστερό μαύρο και τραπεζοειδής επένδυση διπλής εξάτμισης με στοιχεία από γυαλιστερό χρώμιο αριστερά και δεξιά
AMG light display
Δαγκάνες AMG σε κόκκινο χρώμα 
Δαγκάνες AMG σε κίτρινο χρώμα 
Μεταλλική βαφή Obsidian black 
50.8 cm (20-inch) AMG 5-διπλές ακτίνες ελαφρού κράματος 
48.3 cm (19-inch) AMG πολλαπλών ακτίνων ελαφρού κράματος
Εσωτερικά  
Τιμόνι AMG με επένδυση δέρματος Νappa
Ταπετσαρία δέρματος Nappa
Τεχνικός εξοπλισμός  
AMG RIDE CONTROL 
AMG SPEEDSHIFT MCT 9G κιβ. ταχυτήτων
AMG ACTIVE RIDE CONTROL
AMG SPEEDSHIFT MCT 9G κιβ. ταχυτήτων, με λειτουργία RACE START 
 AMG  τετραδιεύθυνση με δυνατότητα στροφής έως 2.5°
AMG ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
 AMG DYNAMIC PLUS package
Επιπλέον βασικός εξοπλισμός για την Ελληνική αγοράSL 55 4MATIC+SL 63 4MATIC+
Πακέτο PREMIUM  
Ηχοσύστημα Burmester | Premium Sound
AMG Real Performance Sound
Προστασία οχήματος URBAN GUARD Plus 
Θερμαινόμενο τιμόνι
Ατμοσφαιρικός φωτισμός
360° κάμερα


Τεχνικά στοιχεία

 Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+
Κινητήρας4.0-litre V8 άμεσου ψεκασμού και ανακύκλωση καυσαέριων turbocharging4.0-litre V8 άμεσου ψεκασμού και ανακύκλωση καυσαέριων turbocharging
Κυλινδρισμός3982 cc3982 cc
Μέγιστη Ιπποδύναμη350 kW (476 hp) @ 5500‑6500 rpm430 kW (585 hp) @ 5500-6500 rpm
Ροπή στρέψης700 Nm @ 2350-5000 rpm800 Nm @ 2500-5000 rpm
Γραμμή μετάδοσης κίνησηςAMG Performance 4MATIC+ (AWD) με πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής ανα άξονα.AMG Performance 4MATIC+ (AWD) με πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής ανα άξονα.
Κιβώτιο ταχυτήτωνAMG SPEEDSHIFT MCT 9GAMG SPEEDSHIFT MCT 9G
Κατανάλωση καυσίμου
(συνδυασμένου κύκλου)
2
13.0–12.2 l/100 km13.0–12.5 l/100 km
Εκπομπές CO2
(συνδυασμένου κύκλου)2
294–277 g/km294–282 g/km
Επιτάχυνση 0-100 km/h3.9 s3.6 s
Μέγιστη ταχύτητα295 km/h315 km/h
Απόβαρο οχήματος EC1950 kg1970 kg

2   Οι αναγραφόμενες τιμές καθορίστηκαν σύμφωνα με την προκαθορισμένη μέθοδο μέτρησης. Αυτές είναι οι “μετρηθείσες τιμές WLTP CO2”

Η νέα MercedesAMG SL με μία ματιά: μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες

Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία με 2+2 καθίσματα προσφέρει μυώδεις αναλογίες και βελτιώνει την  πρακτικότητα στην καθημερινότητα.

Η νέα SL δημιουργήθηκε σε μια ολοκαίνουργια αρχιτεκτονική roadster με σύνθετη δομή αλουμινίου. Κανένα μέρος του πλαισίου του αμαξώματος δεν υιοθετήθηκε από την προκάτοχο ή οποιαδήποτε άλλη σειρά μοντέλων.

Για πρώτη φορά μετά από 70 χρόνια, η SL είναι διαθέσιμη με τετρακίνηση: Το AMG Performance 4MATIC+ κατανέμει την κινητήρια δύναμη πλήρως μεταβλητά στους εμπρός και πίσω τροχούς.

Η ανάρτηση AMG ACTIVE RIDE CONTROL με ενεργή σταθεροποίηση η οποία προσφέρει εγκάρσια και διαμήκη δυναμικη ευστάθεια προσφέρει σημαντικά όσον αφορά τη δυναμική οδήγηση και την άνεση.

Το σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα συνδυάζει ευελιξία και σταθερότητα και είναι  διαθέσιμο για πρώτη φορά σε SL.

Δύο κινητήρες AMG V8  για το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά. Θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις κινητήρα, συμπεριλαμβανομένου του ισχυρού υβριδικού E PERFORMANCE hybrid.

Η ηλεκτροϋδραυλική μαλακή οροφή ανοίγει ή κλείνει πλήρως αυτόματα σε περίπου 15 δευτερόλεπτα, ενώ και τα δύο είναι δυνατά σε ταχύτητες έως και 60 km/h.

Η οθόνη αφής πολυμέσων μπορεί να ρυθμιστεί ηλεκτρικά σε κλίση από 12 έως 32 μοίρες.

Το “Hey Mercedes”, ο έξυπνος φωνητικός βοηθός, καταλαβαίνει έως και 28 γλώσσες.

Κατά το λανσάρισμά της στην αγορά, η νέα SL είναι διαθέσιμη σε δώδεκα φινιρίσματα βαφής, συμπεριλαμβανομένων πέντε μεταλλικών χρωμάτων και έξι χρωμάτων MANUFAKTUR καθώς και σε τρία διαφορετικά χρώματα μαλακής οροφής.

Ψηφιοποίηση – οκτώ σχέδια οθόνης μπορούν να εμφανιστούν στην κεντρική μονάδα.


Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.