Με άρωμα από παλιά η Πάρνηθα

By  |  0 Comments

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Κυριακή η 6η κατά σειρά αναβίωση της ιστορικής Ανάβασης Πάρνηθας που διοργανώθηκε από τη ΦΙΛΠΑ, και συνδυάστηκε με την επέτειο για τα 50 χρόνια από την ίδρυσή της.

Το υπέροχο τοπίο, ο ανοιξιάτικος καιρός, η δίψα του κόσμου για εκδηλώσεις τέτοιου τύπου, αλλά πολύ περισσότερο οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι και οι συμμετέχοντες με τις τετράτροχες κούκλες τους, συνέθεσαν ένα όμορφο, πρωτόγνωρο σκηνικό που μύρισε έντονα άρωμα από παλιές καλές εποχές και θύμισε σε όλους το ένδοξο παρελθόν της αυτοκίνησης.

Από τις 9.00 το πρωί της Κυριακής, άρχισε να μαζεύεται πολύς κόσμος στο πάρκινγκ του τελεφερίκ για να θαυμάσει από κοντά τα καλοσυντηρημένα αυτοκίνητα των 82 συμμετεχόντων, ενώ το θερμόμετρο ανέβηκε ακόμη περισσότερο με την άφιξη των πρώτων «ιδιαίτερων» αυτοκινήτων και των εκλεκτών καλεσμένων της ΦΙΛΠΑ, που στήριξαν την εκδήλωση και τίμησαν με την παρουσία τους την νεοσυσταθείσα κατηγορία MASTER TROPHY, η οποία ήταν εκτός συναγωνισμού και είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει την εκδήλωση.

Οδηγοί αγώνων-πρωταθλητές με ιστορία, όπως οι Λ. Κύρκος & «Stratissino», που είχαμε καιρό να τους δούμε μαζί, Δ. Βαζάκας, Μ. Σταφυλοπάτης, Γ. Χατζηρήγας, Γ. Σταυρόπουλος, καθώς και «εξωπραγματικά» αυτοκίνητα, όπως LANCIA ABARTH 037 RALLY («παρθενική» εμφάνιση στους ελληνικούς δρόμους), FORD ESCORT WRC (ex-Kankkunen), AUDI QUATTRO, PEUGEOT 205 T16, FIAT ABARTH UNO TURBO IE Gr. A, FORD RS 1800 κ.α, σε μια αρμονική συνύπαρξη

Τα 70 κλασικά αυτοκίνητα με τους οδηγούς/συνοδηγούς της κατηγορίας REGULARITY, χάρισαν στους παρευρισκόμενους πολλά χαμόγελα και έδωσαν το έναυσμα για νοσταλγικές συζητήσεις και το στίγμα ότι στο μηχανοκίνητο αθλητισμό πραγματικά δεν υπάρχουν διακρίσεις.

Μετά τον τεχνικό έλεγχο, αυτοκίνητα, πληρώματα και θεατές ανηφόρισαν για τη θέση Μετόχι, με πρώτα τα αυτοκίνητα να παρατάσσονται το ένα πίσω από το άλλο, έτοιμα για την πανηγυρική εκκίνηση.

Γιώργος Αλεβιζόπουλος με Lancia Fulvia Coupe

Στη θέση αυτή, που πριν από την 5η περσινή Ανάβαση τοποθετήθηκαν αναμνηστικές πλάκες από την ΦΙΛΠΑ για να θυμίζουν την έναρξη της θρυλικής διαδρομής, έγιναν οι επίσημες προσφωνήσεις και αποδόθηκαν τιμητικές πλακέτες στους επίσημους καλεσμένους που τίμησαν την εκδήλωση με την παρουσία τους:

Στον Ιωάννη Ξιφαρά Γ.Γ. Υπουργείου Μεταφορών, σε εκπροσώπους του Υπουργείου Αθλητισμού, στον αναπληρωτή Δήμαρχο Αχαρνών Μιχάλη Βρεττό, ο οποίος εκπροσώπησε τον Δήμαρχο Αχαρνών Σπύρο Βρεττό και τον Αντιδήμαρχο Αχαρνών Δημήτρη Κωφό, στον Πρόεδρο ΔΗΚΕΑ Ιωάννη Νίκα, στον Βασίλη Οικονόμου Βουλευτή Ν. Δημοκρατίας Α’ Αν. Αττικής, στον Αντιπεριφερειάρχη Αττικής Αθανάσιο Κατσιγιάννη ο οποίος εκπροσώπησε τον Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη, στον Διοικητή Τροχαίας Ν. Ιωνίας Κωνσταντίνο Γεωργακόπουλο, καθώς και στην Διευθύντρια Marketing του Regency Casino Mont Parnes Γαλάτεια Μπιρμπίλη και στον Διευθυντή της Γενικής Πανελλαδικής Ευάγγελο Καματερό.

Το «Βουνό» πήρε φωτιά με την εκκίνηση της LANCIA 037 στις 11.00 ακριβώς, με το επετειακό νέο νούμερο της ΦΙΛΠΑ, στις πόρτες, και ακολούθησαν το DKW του αείμνηστου Γ. Ραπτόπουλου και όλα τα εντυπωσιακά αυτοκίνητα της κατηγορίας MASTER TROPHY με σειρά παλαιότητας, ακολουθούμενα από τα λαμπερά αυτοκίνητα της κατηγορίας REGULARITY.

Ο δρόμος από τη θέση Μετόχι μέχρι το Parking του Regency Casino Mont Parnes είχε «σφραγιστεί» από την Αστυνομία και τα μέλη της οργάνωσης της ΦΙΛΠΑ για λόγους ασφαλείας, και έδωσε στους συμμετέχοντες στον αγώνα τη βέλτιστη οδηγική εμπειρία της όμορφης διαδρομής, με σεβασμό στο χαρακτήρα του αγώνα και των ΜΩΤ των 30-45 χλμ/ώρα, που είχαν δοθεί από την οργάνωση, ενώ το σύστημα δορυφορικής χρονομέτρησης της ANUBE, ενημέρωνε live για τα αποτελέσματα των 13 μετρήσεων της κατηγορίας REGULARITY .

Τα βουναλάκια και οι στροφές της Πάρνηθας κατά μήκος της Ανάβασης ήταν γεμάτα από κόσμο και φωτογράφους, που χάρηκαν τα ωραία «περάσματα» των Alfa Romeo, Lancia, Jaguar, BMW, Porsche, Ford, Mini, Mercedes, Triumph, MG, VW, Fiat, Toyota, Peugeot, Corvette, Rolls Royce κ.α που τερμάτισαν μετά από 12,5 χιλιόμετρα στο Καζίνο και απόλαυσαν τη θέα της Αττικής, δίπλα στα όμορφα αυτοκίνητα της εκδήλωσης.

Στις 12.30 όλα τα αυτοκίνητα κατέβηκαν σε ρυθμό convoy τη διαδρομή ως την Πλατεία των Θρακομακεδόνων, όπου ακολούθησαν οι χαιρετισμοί των επίσημων θεσμικών φορέων, της Υφυπουργού Τουρισμού Σ. Ζαχαράκη, του Αναπληρωτή Δημάρχου Αχαρνών κ. Βρεττού και του Αντιδημάρχου Αχαρνών κ. Κωφού, που επιβεβαίωσαν στις ομιλίες τους την αμέριστη στήριξη στο Κλασικό Αυτοκίνητο και στην αναβίωση της ιστορικής Ανάβασης.

Τιμήθηκαν επίσης με αναμνηστικά διπλώματα όλοι οι εκλεκτοί καλεσμένοι της εκδήλωσης.

Αμέσως μετά, ακολούθησε η απονομή των επάθλων στα 6 πρώτα πληρώματα που διακρίθηκαν στην κατηγορία REGULARITY, τα οποία ήταν :

1o ΚΑΛΟΓΕΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΚΑΛΟΓΕΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣALFA ROMEO GT 1300 JUNIOR1972
2o ΠΑΛΥΒΟΣ ΝΙΚΟΣΠΑΛΥΒΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣFIAT 128 RALLY1974
3o ΚΟΥΝΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΚΟΥΝΕΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣTOYOTA STARLET1986
4o ΜΗΤΣΙΑΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣPEUGEOT 205 Gti1986
5o ΚΟΦΙΝΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ VOLKSWAGEN GOLF II GTI1990
6o ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣALFA ROMEO GT JUNIOR1969

Βραβεύτηκε επίσης το 1ο πλήρωμα κάτω των 30 ετών που ήταν ο ΠΙΠΕΡΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ με ALFA ROMEO 2000.

Ο διοργανωτής ευχαριστεί θερμά, όλους τους επίσημους καλεσμένους, τα εκλεκτά πληρώματα και τους ιδιοκτήτες των «ιδιαίτερων» αυτοκινήτων που εμπιστεύτηκαν τη ΦΙΛΠΑ και τίμησαν την εκδήλωση με την παρουσία τους καθώς και τους χορηγούς: PRIME OPTICS, GP Agents, Interamerican, Regency Casino Mont Parnes και Δήμο Αχαρνών, τους Υποστηρικτές: Δασαρχείο & Πυροσβεστικό Σώμα Πάρνηθας, Τροχαία Ν. Ιωνίας και τους Χορηγούς Επικοινωνίας: 4ΤΡΟΧΟΙ, Motori.gr, Autoliveris, Automania, SNP News.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.