Η Renault και η Alpine στο φετινό Goodwood Festival of Speed

By  |  0 Comments
  • Η Renault και η Alpine συμμετείχαν στο φετινό Goodwood Festival of Speed παρουσιάζοντας τα νέα μοντέλα τους
  • Το νέο Mégane E-Tech Electric παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Βρετανία
  • Το πρωτότυπο Renault 5 παρουσιάστηκε στην Electric Avenue 
  • Το μονοθέσιο Renault RS10 F1 του 1979 – το πρώτο μονοθέσιο με κινητήρα turbo που κέρδισε Grand Prix – έκανε μία βόλτα στην πίστα με οδηγό τον René Arnoux
  • Παγκόσμια πρώτη και για την Alpine A110 Tour de Corse 75

Η Renault και η Alpine παρουσίασαν μια σειρά νέων μοντέλων στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, συμπεριλαμβανομένου του νέου Megane E-Tech Electric που έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στη θρυλική ανάβαση.

Το νέο ηλεκτρικό hatchback εκτέθηκε επίσης στην Electric Avenue,  που ήταν αφιερωμένη αποκλειστικά στα ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ οι παρευρισκόμενοι ήταν από τους πρώτους στην Βρετανία που είδαν από κοντά το νεότερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Renault.

Το Renault 5 Prototype – που επίσης εκτέθηκε στην Electric Avenue – παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό της Βρετανίας. Το εντυπωσιακό πρωτότυπο αποτελεί για αναβαθμισμένη θεώρηση του  θρυλικού hatchback, διαθέτοντας μια τολμηρή, σύγχρονη εμφάνιση και ένα προηγμένο αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το πρωτότυπο προσφέρει μία ουσιώδη πρόγευση του μελλοντικού Renault 5, που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2024. 

Τα φουσκωμένα φτερά του 5θυρου supermini αντλούν την έμπνευσή τους από ένα άλλο Renault 5 που ήταν επίσης παρόν στο Goodwood – το Renault 5 Turbo Maxi Superproduction. Το κλασικό υπερτροφοδοτούμενο μοντέλο με τον κινητήρα στο κέντρο, που άφησε εποχή στο Group Β του WRC, πραγματοποίησε την ανάβαση με οδηγό τον Γάλλο βετεράνο οδηγό ράλι της Renault, Alain Serpaggi.

Alpine

Η Alpine συμμετείχε με την περιορισμένης έκδοσης Alpine A110 Tour de Corse 75 που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα. Κατασκευασμένη για ράλι και εμπνευσμένη από την Alpine A110 που συμμετείχε στον Γύρο της Κορσικής του 1975, η ειδική αυτή έκδοση έκανε εντυπωσιακά περάσματα  στη θρυλική ανάβαση, καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Το κουπέ των 300 ίππων, έχει ειδικά σχεδιασμένη ανάρτηση και δίχρωμη ασπρόμαυρη και κίτρινη απόχρωση με διακριτικά ασπρόμαυρα αυτοκόλλητα. Παράλληλα, είναι εξοπλισμένη με γυαλιστερές λευκές ζάντες Grand Prix 18 ιντσών, μπάκετ καθίσματα Sabelt Racing και πορτοκαλί δαγκάνες φρένων της Brembo.

Επίσης παρόν, εκπροσωπώντας τη μάρκα στο Festival of Speed, ήταν το μοντέλο που ενέπνευσε τη συγκεκριμένη ειδική έκδοση, η αυθεντική A110 Berlinetta που έλαβε μέρος στο Γύρο της Κορσικής το 1975. Ο αγώνας του Γύρου της Κορσικής ξεκίνησε το 1956 και είναι ένας από τους πιο εμβληματικούς αγώνες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το 1967, ο αγώνας εντάχθηκε στο γαλλικό Πρωτάθλημα Ράλι και το 1973 μπήκε στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι. Δύο χρόνια αργότερα, 77 πληρώματα ανέβηκαν στην άσφαλτο της Κορσικής, αλλά μόνο 22 τερμάτισαν, σαφής ένδειξη του βαθμού δυσκολίας του ράλι, καθώς ο αγώνας του 1975 επεφύλασσε πολλές εκπλήξεις στους συμμετέχοντες.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.