Η καλή παράδοση του Ράλλυ Δαναών συνεχίστηκε!

By  |  0 Comments

O AC3/ Argolis Classic Car Club σε συνδιοργάνωση  με την Περιφέρεια Πελοποννήσου και την Κ.Ε.Δ.Α-Μ  του Δήμου Άργους Μυκηνών , πραγματοποίησε με επίκεντρο την Αργολίδα  το 16ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ  12 & 13/11/2022. Το ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ έχει πλέον καθιερωθεί ως ένας από τους 3 κορυφαίους αγώνες του είδους του και εκτός των πρωταγωνιστών του Ελληνικού Regularity τα τελευταία χρόνια προσελκύει και ξένα πληρώματα .

      Από τα 44 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή, τα 37 κατηγοριών Regularity &Touring Sport, επέλεξαν τα δύσκολα, διότι έπρεπε να διανύσουν σε δύο ημέρες συνολική διαδρομή 420 χλμ. με 14 Ειδικές Δοκιμασίες Ακριβείας μήκους 200 χλμ. όπου 144 δορυφορικές χρονομετρήσεις θα έκριναν τους  νικητές και όλα τα παραπάνω σε καταιγιστικό ρυθμό, μεγάλου μήκους Ε.Δ.Α. έως και 30 χλμ. πλοήγηση και ζωηρή οδήγηση ακόμα και σε απλή διαδρομή. Η κατηγορία  Touring Classic με 7 αυτοκίνητα κατασκευής πριν το 1982 είχε μικρότερη διαδρομή και αντίστοιχα  λιγότερες ΕΔΑ και  χρονομετρήσεις.

      Η εκκίνηση δόθηκε τα Σάββατο 12/11/2022 στις 11:00 από την Ν.ΚΙΟ, και οι πρωινές υγρασίες, το βρεγμένο οδόστρωμα και η πλοήγηση  δυσκόλεψε τα πληρώματα στις 6 πρώτες ΕΔΑ μέχρι την ανασυγκρότηση στην Π. Επίδαυρο.  Στην συνέχεια  οι  2 μεγάλες και απαιτητικές ΕΔΑ  με πλοήγηση δημιούργησαν  διαφορές και στο τέλος της 1ης ημέρας βρήκε στη κατηγορία Regularity να προηγούνται με βραχεία κεφαλή οι Δελαπόρτας Γ- Μουζούκης Μ. των Διαμαντόπουλου Χ- Πιπέρου Κ. και Κατσαούνη Ι-Μανσόλα Μ. Στην κατηγορία Τouring Sport  οι νεαροί  Πιταράκης Α.-Βαξεβανίδης Η. έχτισαν μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα  πληρώματα και δεν απειλήθηκαν μέχρι τον τερματισμό. Στην κατηγορία Classic πρώτο τελείωσε  το σκέλος 1, το πλήρωμα  Νικολαΐδης Α- Μπαλλή Φ. 

Η διαδρομή της  2ης ημέρας ήταν από Αργολίδα  προς Κορινθία και επιστροφή Αργολίδα με τερματισμό στις Μυκήνες. Το λάθος στην πλοήγηση των Διαμαντόπουλου Χ-  Πιπέρου Κ. επέτρεψε στους 1ους να χτίσουν διαφορά ασφαλείας έχοντας απίστευτο ρυθμό ακριβείας στα σημεία χρονομέτρησης , μέχρι τον τερματισμό. Το ενδιαφέρον μεταφέρθηκε  στις υπόλοιπες θέσεις της γενικής  κατάταξης όπου έδιναν την «μάχη»  τους έξι αξιόμαχα πληρώματα και η κατάταξη άλλαξε στην προτελευταία ΕΔΑ.  Κάπως έτσι οι 4οι Χατζηκωνσταντίνου Χ. -Δημακαρέας Μ. αναρριχώνται  2οι , και οι 7οι δηλωθέντες «τουρίστες»,  Γεωργακόπουλος Γ. -Δούρος Τ. ανέβηκαν  3οι .

      Έντονο συναγωνισμό είχαν στον ξεχωριστό αγώνα, παράλληλο στην ίδια διαδρομή αλλά με λιγότερες  ΕΔΑ και  χρονομετρήσεις, τα  πληρώματα  κατηγορίας Touring Sport  αλλά  και  Touring  Sport /GT. Στην κατηγορία Classic ένα  λάθος του πληρώματος  Νικολαΐδη Α- Μπαλλή Φ. άλλαξε την τελική κατάταξη .

      Νικητές του 16ου ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ 2022 είναι οι:  Δελαπόρτας Γιώργος- Μουζούκης Μιχάλης ,VW Golf  GTi ,model 1979 /  2οι  Xατζηκωνσταντίνου Χρήστος – Δημακαρέας Μανώλης,VW Golf  GTi, model 1985 /   3οι Γεωργακόπουλος Γιώργος –Δούρος Τάσος, Morris Μini, model 1961.

     Αισθητή φέτος η απουσία του πολυνίκους  πληρώματος, ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ 2016- 2017-2018-2019,  Κονταράτου Θεμιστοκλή -Ιατρίδη Ιούλιου που θα ανέβαζε ακόμα τον συναγωνισμό. Έτσι οι  τελικοί 1οι νικητές του αγώνα, τους αφιέρωσαν την νίκη τους!

Στην ενοποιημένη σε παλαιότητα αυτοκινήτων  κατηγορία Touring Sport,  τερμάτισαν:  1οι Πιταράκης Ανδρέας –Βαξεβανίδης Ηλίας,Ford Escort MKI, model 1969 / 2οι Λαγάκης Ιωσήφ-Τσαλίκης Νικήτας, Subaru Legasy RS Turbo,model 1991 / 3οι Κοφινάς Κωνσταντίνος-Κοφινάς Ανδρέας, Alfa Romeo 75 T,model  1986 / 4οι Βαξεβανίδης Γιώργος –Μαλάκης Μάκης,Toyota Celica GT,model 1990 / 5οι Καραμπατσάκης Ελευθέριος –Κοφινάς Κυριάκος,BMW 318i, model 1988/ 6οι  Λαλούσης Ηλίας- Καστανιώτης Εμμανουήλ, Toyota Corolla GTi, model 1990.

      Στην κατηγορία Touring Classic  τερμάτισαν:  1οι Ντανάκας Γεώργιος –Kenbeek Sabine, Lancia Berlina, model 1973 /2oι Νικολαΐδης Αντώνης – Μπαλλή Φανή, Alfa Romeo Alfetta GT,model 1976 / 3οι Καρούμπας Ιωάννης – Chekanina Valentina,Fiat 124 Sport, model 1969.

      Στην κατηγορία Touring Sport /GT  τερμάτισαν:  1οι Mελανίτης Ιάκωβος-Μελανίτης Θοδωρής , Ford Escort RS 2000, model 1994 /2oι  Μάγος Στάθης –Δελαγραμμάτικα Πόπη, Fiat Seicento ,model 1998 / 3οι Ιωάννου Ιωάννης –Τσουχλαράκης Νικόλαος,Peugeot 106 Rallye,model 1994.

       «Mess with the Best» ! Κάπως έτσι σκέφτηκαν τα 5  πρωτοεμφανιζόμενα  πληρώματα στον δυσκολότερο  αγώνα του AC3 να συναγωνιστούν  έμπειρα πληρώματα και να αποκτήσουν εμπειρία, γι΄ αυτό  και το ξεχωριστό καθιερωμένο έπαθλο έλαβε το πλήρωμα με την καλύτερη επίδοση:  Κυπραίος Δημήτριος –Κυπραίος Γεράσιμος,Ford Escort XR3i,model 1986.

      Ο ΑC3, με το Moreas Winter Trial 15-16/01/ 2022,που συνδιοργάνωσε με την Regularity Master « άνοιξε»  τα έπαθλα  ¨Regularity Master Trophy 2022¨ & ¨Argolis Historic Trophy 2022¨ και τα  «έκλεισε» με  το 16ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ 12-13/11/2022.

Η  Λέσχη δέχθηκε ευμενή σχόλια  για την άρτια οργάνωση, το «αγωνιστικό κομμάτι», την επιλογή της Anube Sport για την έκδοση-ανάρτηση  των αποτελεσμάτων, τον χώρο γεύματος-απονομής επάθλων  Agamemnon Palace, το μενού  και όλοι αναχώρησανμε την ικανοποίηση στα πρόσωπα τους ανεξαρτήτως αποτελέσματος, καθώς συμμετείχαν σε μία εκδήλωση πού κάλυψε τις προσδοκίες τους και ήταν ο ορισμός του “ value for money”. Η περαιτέρω κριτική της εκδήλωσης ως προς το μέγεθος της επιτυχίας επαφίεται στα συμμετέχοντα πληρώματα.

 Ο διοργανωτής ευχαριστεί την Περιφέρεια Πελοποννήσου, την Κ.Ε.Δ.Α-Μ  του Δήμου  Άργους Μυκηνών, για την στήριξη και την άψογη συνεργασία, τους χορηγούς www.classicautogarage , www.sptableware , και  https://ikteoargolidos.com.gr, τα μέλη και τους φίλους της Λέσχης, καθώς και τα  μέλη των Λεσχών  ΦΙΛΠΑ, ΣΙΣΑ, CMC, ΑΛΜΑ 4*4 Ναυπλίου, ΑΛΑΚ, ΑΣΜΑ, ΑΛΑ, τις ιδιωτικές «αγωνιστικές» ομάδες για την συμμετοχή τους. Και του χρόνου!

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.