Παγκόσμια πρεμιέρα για το Volkswagen ID.7

By  |  0 Comments
  • Το ID.71 είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό Volkswagen για τη μεσαία κατηγορία
  • Ο συνδυασμός εξαιρετικής αεροδυναμικής και μιας νέας γενιάς πιο αποδοτικών ηλεκτροκινητήρων εξασφαλίζει ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία
  • Το πρώτο Volkswagen με νέα οθόνη και νέα φιλοσοφία λειτουργίας
  • Εξαιρετική άνεση ταξιδιού χάρη σε χαρακτηριστικά όπως νέος κλιματισμός, καθίσματα Climatronic με λειτουργία μασάζ3 και πανοραμική ηλιοροφή με αυτόματη λειτουργία σκίασης3
  • Το λανσάρισμα του ID.7 έχει προγραμματιστεί για το φθινόπωρο του 2023 στην Ευρώπη και την Κίνα. Η Βόρεια Αμερική θα ακολουθήσει το 2024

Η Volkswagen παρουσίασε το νέο ID.7, το πρώτο παγκόσμιο ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας για τη μεσαία κατηγορία. Ο συνδυασμός αυτονομίας έως και 700 χιλιόμετρα (κατά WLTP2), του ανώτερου συστήματος μετάδοσης κίνησης, του ευρύχωρου εσωτερικού και των premium τεχνολογιών καθιστά το ID.7 μια άνετη λιμουζίνα για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και ανοίγει ένα νέο τμήμα για την οικογένεια μοντέλων ID. Με σχεδόν πέντε μέτρα μήκος, το μοντέλο έχει βελτιωμένη φιλοσοφία λειτουργίας που εστιάζει στον πελάτη και εμφάνιση υψηλής ποιότητας. Η κυκλοφορία του ID.7 έχει προγραμματιστεί για εφέτος στην Ευρώπη και την Κίνα και από το 2024 στη Βόρεια Αμερική.

Thomas Schäfer, Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen Passenger Cars: «Με το ID.7 κάνουμε το επόμενο βήμα στην ηλεκτρική μας επίθεση. Η ηλεκτρική μας λιμουζίνα προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης και μεγάλη αυτονομία. Ήδη από το 2026, θα προσφέρουμε την ευρύτερη ηλεκτρική γκάμα απ’ όλους τους κατασκευαστές στην Ευρώπη – από ένα εισαγωγικό μοντέλο για λιγότερο από 25.000 ευρώ έως το ID.7, το νέο κορυφαίο μοντέλο στην ID. οικογένεια. Στόχος μας είναι να επιτύχουμε μερίδιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων 80% στην Ευρώπη έως το 2030. Από το 2033, η Volkswagen θα παράγει μόνο ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη».

Kai Grünitz, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, υπεύθυνος για την Ανάπτυξη: «Το ID.7 θέτει νέα πρότυπα ενεργειακής απόδοσης με βάση τον αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB). Στοχεύουμε σε αυτονομία έως και 700 χλμ.2 σύμφωνα με το WLTP. Αυτό γίνεται εφικτό χάρη στην πολύ καλή αεροδυναμική και με τη σημαντικά αυξημένη απόδοση στους τομείς του συστήματος μετάδοσης κίνησης και της θερμικής διαχείρισης».

Το ID.7 είναι το πρώτο μοντέλο της MEB με εντελώς νέα, εξαιρετικά αποδοτική γενιά ηλεκτροκινητήρα. Με 210 kW (286 PS), είναι ο πιο ισχυρός και με την υψηλότερη ροπή ηλεκτροκινητήρας σε ένα Volkswagen ID. μοντέλο μέχρι στιγμής. Αυτή η παραλλαγή ισχύος χρησιμοποιείται στο ID.7 ανεξάρτητα από το επιλεγμένο μέγεθος μπαταρίας. Η μονάδα ισχύος με την εσωτερική ονομασία APP550 αναπτύχθηκε μαζί με την Volkswagen Group Components στο Kassel (Γερμανία) και παράγεται επίσης εκεί.

Martin Meiners

Ο νέος ηλεκτρικός κινητήρας έχει βελτιστοποιηθεί πάνω απ’ όλα όσον αφορά την κατανάλωση ενέργειας. Ανάλογα με τα μεγέθη των μπαταριών, προβλέπεται ότι θα είναι δυνατή αυτονομία κατά WLTP έως και 700 χλμ.2 και η χωρητικότητα φόρτισης έως και 200 kW περίπου. Ως εκ τούτου, το ID.7 αναδεικνύει την καταλληλότητά του για πελάτες που οδηγούν μεγάλες αποστάσεις. Το ID.7 έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρα και σχεδιάστηκε με άξονα τις αρχές της αεροδυναμικής. Η οροφή του κλίνει κομψά προς τα πίσω σε στυλ κουπέ και συμβάλλει στην επίτευξη άριστου συντελεστή οπισθέλκουσας περίπου 0,23 ανάλογα με τον εξοπλισμό του οχήματος. Το μακρύ μεταξόνιο και οι κοντοί πρόβολοι δημιουργούν άφθονο χώρο στο εσωτερικό του οχήματος για όλους τους επιβάτες.

Πρώτο Volkswagen με νέα φιλοσοφία όσον αφορά στις οθόνες και τη λειτουργία και αποκλειστικές επιλογές εξοπλισμού

Μια νέα φιλοσοφία λειτουργίας και display εισάγεται στο ID.7. Με αυτό, η Volkswagen έλαβε υπόψη τα σχόλια των πελατών της και βελτίωσε την εμπειρία λειτουργίας σε σχετικούς τομείς. Αυτό περιλαμβάνει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά ως στάνταρ:

  • οθόνη συστήματος infotainment 38 εκατοστών (15 ιντσών)
  • head-up display επαυξημένης πραγματικότητας
  • μια νέα φιλοσοφία λειτουργίας κλιματισμού ενσωματωμένη στο ανώτερο επίπεδο του συστήματος infotainment καθώς και κουμπιά για τις προτιμητέες λειτουργίες με δυνατότητα ελεύθερης αντιστοίχισης

Imelda Labbé, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen για τις Πωλήσεις, το Marketing και το Aftersales: «Το ID.7 είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό μοντέλο για τη Volkswagen στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Το ID.7 προσφέρει ένα ελκυστικό πακέτο που θα ενθουσιάσει τόσο τους υπάρχοντες όσο και τους νέους πελάτες της Volkswagen σε όλο τον κόσμο. Σε αυτό το Volkswagen, προσφέρουμε premium τεχνολογίες που εντυπωσιάζουν με την αποκλειστικότητα, την κορυφαία άνεση και τον υψηλό βαθμό καθημερινής χρηστικότητας».

Με τα νέα καθίσματα που προσφέρουν μασάζ και την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πανοραμική ηλιοροφή, το ID.7 προσφέρει επιλογές εξοπλισμού που κατά τα άλλα υπάρχουν μόνο στις ανώτερες κατηγορίες των premium ανταγωνιστών. Η νέα πανοραμική ηλιοροφή με έξυπνο γυαλί μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ αδιαφανών και διάφανων ρυθμίσεων με έλεγχο αφής. Όπως πολλές άλλες λειτουργίες στο ID.7, ο χειρισμός της οροφής μπορεί επίσης να γίνει μέσω φυσικών φωνητικών εντολών – αυτό πραγματοποιείται με τη χρήση του νέου φωνητικού βοηθού IDA. Τα προαιρετικά μπροστινά καθίσματα είναι επίσης μια νέα εξέλιξη: για πρώτη φορά σε ένα Volkswagen, προσφέρουν προαιρετικά προσαρμοζόμενο κάθισμα Climatronic – με ψύξη ή θέρμανση όπως απαιτείται. Επίσης είναι διαθέσιμη και λειτουργία μασάζ που είναι εγκεκριμένη από την πρωτοβουλία στη Γερμανία «Καμπάνια για πιο Υγιή Πλάτη» (AGR). Η γκάμα των επιλογών ολοκληρώνεται από ένα ηχοσύστημα 700 watt της Harman Kardon: 14 ηχεία υψηλής τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου του κεντρικού ηχείου μπροστά και του subwoofer στο χώρο αποσκευών, παρέχουν μια εντυπωσιακή ηχητική εμπειρία στη νέα λιμουζίνα Volkswagen.

Martin Meiners

Βελτιωμένα bestinclass συστήματα υποβοήθησης οδηγού

Το Travel Assist με swarm data* μπορεί να αναλάβει τον πλευρικό και διαμήκη έλεγχο του ID.7 όπως απαιτείται. Η Volkswagen ανέπτυξε αυτό το χαρακτηριστικό μαζί με την CARIAD, την εταιρεία λογισμικού του Ομίλου Volkswagen. Εάν είναι επιθυμητό, το ID.7 μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το Travel Assist4 για να υποστηρίξει την υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας στον αυτοκινητόδρομο σε ταχύτητες άνω των 90 km/h. Ο οδηγός παραμένει παρατηρητής καιη καταπόνηση της οδήγησης μειώνεται σημαντικά. Όσον αφορά τη στάθμευση, το ηλεκτρικό Volkswagen μπορεί ανεξάρτητα να εκτελεί υποβοηθούμενους ελιγμούς με διάφορους τρόπους4. Ένα από αυτά είναι η στάθμευση με λειτουργία μνήμης σε απόσταση έως και 50 μέτρων.

Επιταχυνόμενη ηλεκτρική επίθεση: δέκα νέα μοντέλα έως το 2026. Το νέο ID.7 είναι ένα από τα δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσαριστούν από τη Volkswagen έως το 2026. Μόνο εφέτος παρουσιάζεται το νέο ID.3, το ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο6 και το ID.7. Ένα ηλεκτρικό συμπαγές SUV6 και η έκδοση παραγωγής του ID. 2all σε τιμή κάτω των 25.000 ευρώ έχουν προγραμματιστεί για το 2026. Αυτό θα δώσει στην αυτοκινητοβιομηχανία από το Wolfsburg τη μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της. Το νέο ID.7 θα παράγεται στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Emden (Γερμανία) για τις αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής. Στην Κίνα, τα αντίστοιχα μοντέλα ID.7 θα παράγονται τοπικά.

*Travel Assist με swarm data εντός των ορίων του συστήματος. Ο οδηγός πρέπει να είναι έτοιμος να παρακάμψει το σύστημα υποβοήθησης ανά πάσα στιγμή και δεν απαλλάσσεται από την ευθύνη να οδηγεί το όχημα με τη δέουσα προσοχή και επιμέλεια. Η λειτουργία μπορεί να απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή. Το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι την τελική ταχύτητα του οχήματος, μόνο σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης και με μια ενεργή άδεια We Connect. Τα ηλεκτρονικά στοιχεία του Travel Assist με swarm data μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο όταν υπάρχει κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας και εφόσον έχουν ενεργοποιηθεί οι σχετικές ρυθμίσεις απορρήτου. Το διαδικτυακό στοιχείο μπορεί να απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή στην εφαρμογή We Connect ID.. Το διαδικτυακό στοιχείο του Travel Assist είναι διαθέσιμο στις ακόλουθες χώρες: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρος, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία και Βόρεια Ιρλανδία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία. Για να ενεργοποιήσετε τις online λειτουργίες, χρειάζεστε έναν λογαριασμό χρήστη Volkswagen ID και πρέπει να συνδεθείτε στο We Connect με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας. Ένα ξεχωριστό συμβόλαιο We Connect πρέπει επίσης να συναφθεί με τη Volkswagen AG διαδικτυακά. Μετά την παράδοση του οχήματος, έχετε 90 ημέρες για να ενεργοποιήσετε το διαδικτυακό στοιχείο του Travel Assist με δεδομένα σμήνους. Μόλις λήξει αυτό το διάστημα, θα ξεκινήσει η αρχική περίοδος χρήσης για το διαδικτυακό στοιχείο του Travel Assist με swarm data. Το στοιχείο αυτό λειτουργεί χάρη στην ενσωματωμένη σύνδεση στο Διαδίκτυο. Οι σχετικές χρεώσεις δεδομένων που πραγματοποιούνται εντός της Ευρώπης βαρύνουν τη Volkswagen AG όπου υπάρχει διαθέσιμη κάλυψη δικτύου. Ανάλογα με το τιμολόγιο του κινητού σας τηλεφώνου, η μεταφορά δεδομένων μέσω Διαδικτύου ενδέχεται να επιφέρει πρόσθετες χρεώσεις (π.χ. χρεώσεις περιαγωγής), ιδιαίτερα εάν το χρησιμοποιείτε στο εξωτερικό. Για την παροχή αυτής της υπηρεσίας, ορισμένα προσωπικά δεδομένα – όπως η τοποθεσία και η διεύθυνση IP του οχήματος – πρέπει να μεταφερθούν. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων παρέχονται στην Πολιτική Απορρήτου για το Travel Assist με  swarm data. Η διαθεσιμότητα των μεμονωμένων υπηρεσιών που περιγράφονται στα πακέτα μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη χώρα. Οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες για τη συμφωνημένη διάρκεια της σύμβασης και ενδέχεται να αλλάξουν ή να διακοπούν κατά τη διάρκεια αυτής της σύμβασης. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση connect.volkswagen-we.com και είναι επίσης διαθέσιμες από την αντιπροσωπεία της Volkswagen. Πληροφορίες σχετικά με τα τιμολόγια κινητής τηλεφωνίας είναι διαθέσιμες από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας σας.

1. ID.7 – πρωτότυπο αυτοκίνητο σχεδόν παραγωγής. Το όχημα δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα.

2. Ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, οι προβλέψεις δείχνουν ότι θα είναι δυνατή αυτονομία κατά WLTP έως και 700 χιλιομέτρων. Οι τιμές αυτονομίας WLTP για οχήματα παραγωγής ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον εξοπλισμό.

3. Προαιρετικό

4. Εντός των ορίων του συστήματος: ο οδηγός πρέπει να είναι έτοιμος να παρακάμψει το σύστημα υποβοήθησης ανά πάσα στιγμή και δεν απαλλάσσεται από την ευθύνη να οδηγεί το όχημα με τη δέουσα προσοχή και προσοχή.

5. Για συμβατά smartphones

6. Πρωτότυπο αυτοκίνητο κοντά στη φάση παραγωγής. Το όχημα δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.