PHR 2023: Υπέροχα τοπία σκληρή δοκιμασία

By  |  0 Comments

Η  4η έκδοση του PINDOS HISTORIC RALLY ξεκίνησε  την  Πέµπτη 25 Μαίου με 39 πληρώματα να έχουν δηλώσει συμμετοχή,  18 στην κατηγορία  Regularity και 21 στην κατηγορία Sport Touring.  

Τα κορυφαία πληρώματα των ελληνικών αγώνων ακριβείας συγκεντρώθηκαν  στο The Lake Hotel στα Ιωάννινα για τον  τεχνικό έλεγχο και την ενημέρωση αγωνιζομένων.  Στις 18:00 δόθηκε η εκκίνηση για την 1η ημέρα,  που αφορούσε την κατηγορία Regularity με βροχή και χαμηλή νέφωση, με τις ειδικές διαδρομές Πετράλωνα, Πολύφυτο, Σούλι, Παρδαλίτσα, Μπραούσιοι & Αρχαία Δωδώνη. Ο φαινομενικά εύκολος «πρόλογος» τελικά αποδείχθηκε σκληρή δοκιμασία, με αποτέλεσμα την εγκατάλειψη του νικητή των δύο πρώτων Pindos Historic Rally, Γ. Δελαπόρτα που φέτος έτρεχε με το πάντα εμβληματικό GTi και συνοδηγό τον Μ. Μουζούκη. Πρώιμη εγκατάλειψη είχαν επίσης οι φορμαρισμένοι Μ. Κατοχιανός-Γ. Χριστακέας με Ford Fiesta, ενώ από σκασμένο ελαστικό ταλαιπωρήθηκαν οι Κ. Κοφινάς-Ν. Κοφινάς με Golf GTi

Πέτρος Βασιλόπουλος / Δημήτρης  Σταθάκος / NISSAN SUNNY GTi

Το τέλος της 1ης ημέρας  μετά από  71 χρονομετρήσεις βρήκε στην πρώτη θέση τους  Γ.  Αλεβιζόπουλο/Ι. Ιατρίδη/FIAT 128 Rally, δεύτερους τους Αλ. Μουρίκη/Γ. Δημόπουλο/ SUBARU Impreza  και με τους Α. Γεωργοσόπουλο /Ν. Κοντοπό/VW Golf GTi να ακολουθούν από κοντά. Με δυσκολίες ξεκίνησαν τα 2 διεθνή πληρώματα G. Αndonov/Y. Andonova/ VOLVO 121 &  οι πρωταθλητές Ευρώπης Ch. Crucifix/ J. Hugo /PEUGEOT 205 GTi, που βρέθηκαν στην 9η και 10η θέση αντίστοιχα.

Η  2η ημέρα ξεκίνησε στις 11:30, όπου αυτήν την φορά παρατάχθηκαν οι συμμετέχοντες και των δύο κατηγοριών, Regularity & Sport Touring, για δύο ημέρες μάχες στα βουνά της Πίνδου. Οι ειδικές Περίβλεπτος, Δίκορφο, Κήποι & Τσεπέλοβο έφεραν τα πληρώματα στη μοναδική Σαρακατσάνικη Στάνη σε υψόμετρο 1200 μέτρων.  Εδώ τα πληρώματα Γ. Κυπραίος-Δ. Κυπραίος-Peugeot 106 & Β. Θεοδοσίου-Μ. Μιχαλάκη-Lancia Beta χτυπήθηκαν από ατυχίες, αποδείχτηκαν όμως πολύ σκληρά και τελικά τερμάτισαν τον αγώνα.

Ακολούθησε το 4ο σκέλος με Σαμαρίνα, Βοιδομάτη και το βρεγμένο Πάπιγκο για μια μικρή ανάσα στο ομώνυμο χωριό. Η ατυχία χτύπησε το πλήρωμα Α. Γεωργοσόπουλος/Ν.Κοντοπός  /VW Golf GTi, που εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη . Συνέχεια με  το 5ο σκέλος και τις ειδικές Αρίστη & Ελάτη. Στο τέλος της 2ης ημέρας  η προσωρινή κατάταξη μετά από 185 χρονομετρήσεις έγραφε για  την κατηγορία Regularity το «Ένα-Δύο» για τη ΦΙΛΠΑ.  1οι Γ. Αλεβιζόπουλος/Ι.  Ιατρίδης /FIAT 128 Rally , 2οι Χρ. Χατζηκωνσταντίνου/Εμμ. Δημακαρέας /VW Golf GTi και  3οι Χρ. Διαμαντόπουλος /Κων. Πιπέρος /VW Golf GTi . Στην κατηγορία Sport Touring είχε αρχίσει σκληρός συναγωνισμός ανάμεσα στα κορυφαία πληρώματα και έτσι μετά από  54  χρονομετρήσεις βρέθηκαν 1οι  Ι. Κυράνας/Α. Abastado / TOYOTA Corolla GTi, 2οι Γ. Βαξεβανίδης /Ηλ. Βαξεβανίδης /LANCIA Delta  και  3οι Ι. Λαγάκης /Ηλ. Τσαλίκης /SUBARU Legacy, ακολουθούμενοι από άλλα  5 έμπειρα πληρώματα ικανά για το βάθρο!

Η  3η ημέρα ξεκίνησε  στις 09:30 με τις ειδικές Χαροκόπι, Μιχαλίτσι, Καταρράκτης, Καλέντζι & Καλαρύτικος Ποταμός.  Μικρή ανάσα και προετοιμασία για το περίφημο πλέον Baros Pass.  Με το «go»  του κριτή ξεκίνησε το απαιτητικό 7ο σκέλος με τις Ειδικές Καλαρύτες, Πέρασμα Μπάρου, Χαλίκι & Ανήλιο, όπου στο ομώνυμο χιονοδρομικό κέντρο έγινε ανασυγκρότηση και παρατέθηκε γεύμα στα πληρώματα.  Απέμειναν  113 απαιτητικά χιλιόμετρα για να ολοκληρωθεί ο αγώνας με το 8ο σκέλος που ξεκίνησε με το Ανθοχώρι, ακολούθησε η ειδική Φράγμα,  όπου είχαμε και την μεγάλη  ανατροπή στην κατηγορία Regularity!  Οι   Γ. Αλεβιζόπουλος/ Ι. Ιατρίδης έχοντας διαφορά πάνω από  48 βαθμούς ποινής από τους δεύτερους  μένουν από μηχανική βλάβη! Ο αγώνας ολοκληρώνεται με την «πονηρή» Μπαλτούμα  και μετά από 800 περίπου χλμ και 333 χρονομετρήσεις  τερματίζουν  τα  κουρασμένα αλλά χαμογελαστά πληρώματα.

Ιωάννης Κυράνας / Άκης Abastado / TOYOTA Corolla GTi

Το απόγευμα το Σαββάτου παρατέθηκε δείπνο με ζωντανή μουσική μουσικής προς τιμή των πληρωμάτων και ακολούθησε η τελετή  απονομής επάθλων στα 6 πρώτα πληρώματα εκάστης κατηγορίας.

Η ιστορία PINDOS HISTORIC RALLY edition  2023, κατέγραψε :

Κατηγορία  Regularity :

1οι  Χρήστος Διαμαντόπουλος / Κωνσταντίνος Πιπέρος /VW Golf GTi

2οι Πέτρος Βασιλόπουλος / Δημήτρης  Σταθάκος / NISSAN SUNNY GTi   

3oι Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου / Εμμανουήλ  Δημακαρέας / VW Golf GTi

4οι οι περυσινοί νικητές  Ιωάννης Κατσαούνης / Ματθαίος  Μανσόλας /VW Golf GT i

5οι οι Christian Crucifix/ Jennifer Hugo /PEUGEOT 205 GTi και  

6οι οι “never give up” Κυριάκος  Κοφινάς / Νικόλας  Κοφινάς /VW Golf GTi .

Στην κατηγορία Sport Touring η μάχη συνεχίστηκε μέχρι και την τελευταία ειδική και μετά από 130 χρονομετρήσεις  τερμάτισαν :

1οι  Ιωάννης Κυράνας / Άκης Abastado / TOYOTA Corolla GTi

2οι Βαξεβανίδης Γεώργιος /Βαξεβανίδης Ηλίας /LANCIA Delta

3οι Ανδρέας Πιταράκης / Ιωσήφ  Μελανίτης / FORD Escort RS

4οι Ιωσήφ Λαγάκης / Ηλίας Τσαλίκης /SUBARU Legacy

5οι Μάνος Παλαβίδης / Μαρία Παλαβίδη /RENAULT  5  GT turbo και

6οι Τηλέμαχος Λεύκαρος / Θεόδωρος  Μελανίτης / ALFA ROMEO 33.  

Όσοι τερμάτισαν θεωρούνται νικητές, ενώ όσοι εγκατέλειψαν, δήλωσαν µε πείσμα ότι θα επανέλθουν δριμύτεροι. Η Οργανωτική Επιτροπή του Pindos Historic Rally 2023 ευχαριστεί όλα τα πληρώµατα για τη συµµετοχή τους και το πάθος µε το οποίο αγωνίστηκαν.  Αλλά και όλους τους χορηγούς του αγώνα και ιδιαίτερα την ∆ΩΔΩΝΗ, καθώς και όλους τους  χορηγούς του Regularity Master Trophy 2023  & τα στελέχη του ΣΙΣΑ και του AC3 που βοήθησαν στην επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα.  Η αντίστροφη µέτρηση για το 5ο Pindos Historic Rally άρχισε ήδη.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.