Επιστροφή στα Ελληνικά χώματα για τον Σερδερίδη

By  |  0 Comments

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης επιστρέφει στα ελληνικά χώματα για να αγωνιστεί στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας στις 3-4 Ιουνίου. Τελευταία επίσκεψη του Έλληνα εκπρόσωπου μας στο WRC ήταν αυτή στο περσινό Ράλλυ Ακρόπολις με τον Καβαλιώτη οδηγό να επικεντρώνεται κυρίως σε αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ τα δύο τελευταία χρόνια.

Απόφαση ελήφθη για τον Πρωταθλητή της κατηγορίας WRC Trophy του 2017 να αποχωρήσει στο τέλος της χρονιάς από τον κορυφαίο θεσμό Ράλλυ του πλανήτη και να επιστρέψει στα τοπικά πρωταθλήματα με το Ελληνικό να κατέχει πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά του.

“Πήραμε την απόφαση να περιορίσουμε την εμπλοκή μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Οι αγώνες του WRC απαιτούν πολύ χρόνο κι αρκετές θυσίες που δυστυχώς δεν μπορούν να συμβαδίσουν με τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις. Το Ράλλυ Ακρόπολις βέβαια είναι κάτι διαφορετικό και θα φροντίζω να βρίσκω πάντα χρόνο για τον εθνικό μας αγώνα” δήλωσε ο Σερδερίδης που στους επόμενους αγώνες του θα συμμετέχει με νέο συνοδηγό, τον 22χρονο Γάλλο Andy Malfoy.

O Andy θα είναι μαζί μου τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κένυα για το Ράλλυ Σαφάρι. Είναι νέος, φιλόδοξος με εμπειρίες που θα ζήλευαν πολλοί γηραιότεροι συνοδηγοί. Δυστυχώς οι υποχρεώσεις του Fred Miclotte με την αγωνιστική μας ομάδα δεν του επιτρέπουν να κάθεται στο δεξί μπάκετ, τουλάχιστον για τους επόμενους αγώνες” συμπλήρωσε ο Έλληνας οδηγός.

To Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας διεξάγεται το σαββατοκύριακο 3-4 Ιουνίου και περιλαμβάνει 5 ειδικές διαδρομές. Η πρώτη ειδική του αγώνα ξεκινάει από τον αστικό ιστό της Θήβας σε ασφάλτινο τερέν το Σάββατο το απόγευμα και καταλήγει στο χωριό Αμπελοχώρι, με τα δύο της τελευταία χιλιόμετρα να είναι χωμάτινα. Την Κυριακή τα πληρώματα θα αγωνιστούν στις διαδρομές Κλειδί  και Θήβα οι οποίες για πολλά χρόνια αποτελούσαν μέρος του Ράλλυ Ακρόπολις. Τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα  πλησιάζουν τα 90.

“Η Θήβα είναι γνωστή ειδική για εμάς από το Ράλλυ Ακρόπολις ενώ το Κλειδί το είδαμε πρώτη φορά στις αναγνωρίσεις. Είναι κλασικές Ακροπολικές ειδικές που απαιτούν συγκέντρωση, ενώ ο κίνδυνος του κλαταρίσματος πάντα παραμονεύει. Μου αρέσουν οι ειδικές διαδρομές του Ελληνικού Πρωταθλήματος και αν το επιτρέπουν οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις αλλά και τα logistics θα βρεθώ και πάλι στην Ελλάδα, εκτός από το Ράλλυ Ακρόπολις. Θετικό είναι επίσης το γεγονός ότι στον αγώνα συμμετέχουν 7 αυτοκίνητα της μεγάλης κατηγορίας, με αξιόλογα πληρώματα και προβλέπεται έντονος συναγωνισμός” πρόσθεσε ο Σερδερίδης που ανυπομονεί να βρεθεί πίσω από το τιμόνι του Skoda Fabia Rally2 Evo της SXM Motorsport στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.