Το νέο Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV

By  |  0 Comments

Το MX-30 είναι το κορυφαίο μοντέλο της στρατηγικής εξηλεκτρισμού της Mazda. Εκτός από το MX-30 BEV – το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής της Mazda – προστίθεται τώρα στη γκάμα ένα plug-in υβριδικό μοντέλο – το MX-30 e-Skyactiv R-EV. Από 42.637 ευρώ.

Με την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης που είναι εγγενής σε κάθε παραλλαγή του συστήματος μετάδοσης κίνησης, το MX-30 ενσωματώνει πραγματικά τη στρατηγική πολλαπλών λύσεων της Mazda σε ότι αφορά την ουδετερότητα άνθρακα. Επιτρέπει στους πελάτες να επιλέξουν ένα ηλεκτρικό μοντέλο που ταιριάζει καλύτερα, τόσο στον τρόπο ζωής τους όσο και στα χαρακτηριστικά της χώρας στην οποία ζουν.

  • Ένα μοναδικό  plug-in hybrid προϊόν της Mazda που συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με εκείνα των υβριδικών, προσφέροντας στον πελάτη του περισσότερους τρόπους χρήσης του αυτοκινήτου του ως ηλεκτρικό.  

Η αυτονομία είναι ένα βασικό στοιχείο για τους πελάτες που σκέφτονται να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό όχημα. Αν και ορισμένοι μπορεί να σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν ένα ηλεκτρικό με γνώμονα την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, ή επειδή αλλάζει ο τρόπος που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους, πολλοί άλλοι μπορεί να μην αισθάνονται έτοιμοι να κάνουν το βήμα λόγω έντονου προβληματισμού στο θέμα της αυτονομίας οδήγησης ή το περιβάλλον φόρτισης.

Το MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι μια νέα επιλογή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες πελατών όπως εκείνων που θέλουν ένα αυτοκίνητο με δυνατότητα να το χρησιμοποιούν ως ηλεκτρικό όσο το δυνατόν περισσότερο για τις καθημερινές τους ανάγκες, αλλά δεν θέλουν να προβληματίζονται για την αυτονομία του, ή για τη φόρτισή στα μεγαλύτερα ταξίδια.

Η αυτονομία της ηλεκτρικής οδήγησης ποικίλλει σημαντικά, ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας κίνησης του οχήματος. Ωστόσο, η αλλαγή σε μπαταρία υψηλής χωρητικότητας για επέκταση της αυτονομίας εμπεριέχει και κάποιες προκλήσεις. Οι μεγαλύτερες μπαταρίες είναι πιο ακριβές, επομένως η χρήση μιας τέτοιας θα είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της τιμής του αυτοκινήτου. Επιπλέον, μια προοπτική αξιολόγησης κύκλου ζωής (LCA) απαιτεί βελτιστοποίηση της χωρητικότητας της μπαταρίας για το ίδιο το όχημα.

Τα Plug-in hybrid είναι μια ρεαλιστική λύση στο ζήτημα αυτονομίας. Σήμερα, το πιο δημοφιλές plug-in hybrid σύστημα είναι ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα στο οποίο χρησιμοποιούνται τόσο ένας ηλεκτροκινητήρας, όσο και ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης για την κίνηση του οχήματος. Το MX-30 e-Skyactiv R-EV ωστόσο, χρησιμοποιεί μία υβριδική μονάδα που βασίζεται σε ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα, αλλά προσθέτει μια γεννήτρια σε συνδυασμό με έναν συμπαγή κινητήρα για να εξαλείψει τον προβληματισμό σχετικά με την αυτονομία οδήγησης. Το MX-30 e-Skyactiv R-EV εξελίχθηκε για να χρησιμοποιείται κυρίως ως ηλεκτρικό όχημα, και επομένως προσφέρει αξία στον πελάτη, με τους τρεις παρακάτω τρόπους:

  • Εκτός από μια ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 85km που επιτρέπει στον οδηγό να το χρησιμοποιεί ως ηλεκτρικό όχημα για τις καθημερινές του ανάγκες, τον απαλλάσσει και από το άγχος για τα μακρινά ταξίδια, λόγω της ικανότητας παραγωγής ισχύος από τον περιστροφικό κινητήρα.
  • Ο πελάτης απολαμβάνει μια ανόθευτη και άνετη εμπειρία οδήγησης σε συγκρίσιμη με αυτή του MX-30 BEV καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του αυτοκινήτου, χάρη στη χρήση ενός εν σειρά συστήματος κίνησης, με το οποίο το όχημα κινείται πάντα από τον ηλεκτροκινητήρα.
  • Είναι εξοπλισμένο με λειτουργία φόρτισης και τροφοδοσίας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο, όπως αυτό ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος.

Ο περιστροφικός κινητήρας του Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι το κλειδί για την επίτευξη αυτής της αξίας για τον πελάτη. Οι περιστροφικοί κινητήρες είναι γνωστοί ότι είναι πιο συμπαγείς από τους παλινδρομικούς αντίστοιχης ισχύος, κινητήρες. Χρησιμοποιώντας τον περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια, μπορεί και ενσωματώνει τις καλύτερες πτυχές ενός συστήματος κίνησης σειράς, στο οποίο η κίνηση είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρική, σε ένα μοναδικό plug-in hybrid που προσφέρει στους πελάτες, περισσότερους τρόπους χρήσης του αυτοκινήτου τους, ως ηλεκτρικό όχημα.

Ο περιστροφικός κινητήρας του Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι το κλειδί για την επίτευξη αυτής της αξίας για τον πελάτη. Οι περιστροφικοί κινητήρες είναι γνωστοί ότι είναι πιο συμπαγείς από τους παλινδρομικούς αντίστοιχης ισχύος, κινητήρες. Χρησιμοποιώντας τον περιστροφικό μας κινητήρα ως γεννήτρια, μπορέσαμε να ενσωματώσουμε τις καλύτερες πτυχές ενός συστήματος κίνησης σειράς, στο οποίο η κίνηση είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρική, σε ένα μοναδικό plug-in hybrid που προσφέρει στους πελάτες, περισσότερους τρόπους χρήσης του αυτοκινήτου τους, ως ηλεκτρικό όχημα.

Ένα αυτοκίνητο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ηλεκτρικό όχημα για καθημερινές ανάγκες, αλλά μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει και έναν περιστροφικό κινητήρα για την παραγωγή ενέργειας, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό του να πραγματοποιήσει με άνεση και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Τα περισσότερα συμβατικά plug-in hybrid μοντέλα τείνουν να έχουν μικρότερη αυτονομία οδήγησης μόνο με ηλεκτροκίνηση, καθώς χρησιμοποιούν ως κύρια πηγή ενέργειας τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως, και διαθέτουν υποβοηθητικά και τη δυνατότητα ηλεκτροκίνησης. Ωστόσο, για το MX-30 e-Skyactiv R-EV, πραγματοποιήσαμε μια έρευνα πελατών σχετικά με τη χρήση του BEV και του PHEV στην πραγματική ζωή και, με βάση τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας, στοχεύσαμε τα 85 χιλιόμετρα οδήγησης, με πλήρως φορτισμένη μπαταρία, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο το αυτοκίνητό τους ως ηλεκτρικό όχημα.

Ωστόσο, μπορεί επίσης να πραγματοποιηθούν και οι μεγαλύτερες διαδρομές, με τον περιστροφικό κινητήρα να παράγει ενέργεια για την τροφοδοσία της μπαταρίας κίνησης, όταν ο πελάτης χρειάζεται να διανύσει περισσότερα από 85 km – σε μία εκδρομή το Σαββατοκύριακο, για παράδειγμα.

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των περιστροφικών κινητήρων που το καθιστά δυνατό αυτό – είναι μικρών διαστάσεων & βάρους, και δεν καταλαμβάνουν πολύ χώρο. Παρόλο που το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης χρησιμοποιεί έναν περιστροφικό κινητήρα 830κ.εκ. με μέγιστη ισχύ 55 kW (74 PS) στις 4.700σαλ, καταφέρνει να είναι πιο συμπαγές από έναν παλινδρομικό κινητήρα με παρόμοια απόδοση.

Αυτό έκανε δυνατή την τοποθέτηση εν σειρά και την ενσωμάτωση του περιστροφικού κινητήρα MX-30 e-Skyactiv R-EV με μια λεπτή γεννήτρια υψηλής απόδοσης και έναν κινητήρα υψηλής απόδοσης 125 kW (170 PS). Μας έδωσε τη δυνατότητα να επιτύχουμε ένα μικρό κινητήριο σύνολο που τοποθετείται εύκολα στο χώρο του κινητήρα, και δεν απαιτεί κανέναν συμβιβασμό σε ότι αφορά τους χώρους της καμπίνας.

Στη συνέχεια συνδυάσαμε αυτή τη συμπαγή μονάδα κίνησης με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 17,8 kW και ένα ρεζερβουάρ καυσίμου των 50 λίτρων. Ως αποτέλεσμα, το MX-30 e-Skyactiv R-EV προσφέρει αυτονομία 85χλμ. μόνο με ηλεκτροκίνηση όχι μόνο για καθημερινές ανάγκες, αλλά και σε μεγαλύτερες διαδρομές χωρίς το άγχος της αυτονομίας λόγω της ικανότητας παραγωγής ισχύος με τη χρήση του περιστροφικού κινητήρα, και με την ίδια μέγιστη ταχύτητα των 140χλμ/ώ. με το MX-30 BEV.

Ένα αυτοκίνητο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ηλεκτρικό όχημα για καθημερινές ανάγκες, αλλά μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει και έναν περιστροφικό κινητήρα για την παραγωγή ενέργειας, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό του να πραγματοποιήσει με άνεση και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το επίσημο Δίκτυο της Mazda σε όλη την Ελλάδα, ή την επίσημη ιστοσελίδα www.mazda.gr.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Mazda MX-30 R-EV

Κινητήρας/Range Extender: ηλεκτρικός, 170 ίπποι, 260 Nm / Wankel 830 κ.εκ.
Μετάδοση: αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης, στους μπροστινούς τροχούς
Επιδόσεις: 9,1 δευτ. 0-100 χλμ./ώρα, 140χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 1,0 λίτρα/100 χλμ. – 21 γρ./χλμ.
Ηλεκτρική Αυτονομία: έως 110 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας: 17,8 kWh
Μέγιστη ισχύς φόρτισης: 11 kW AC/36 kW DC
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.395/1.795/1.555 χλστ., 2.655 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.778
Χώρος αποσκευών: 350 λίτρα
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 42.637 ευρώ /0 ευρώ

Τιμές

ΈκδοσηΤιμή (ευρώ)
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD PRIME-LINE42.637,05
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD ADVANTAGE (MODERN CONFIDENCE)44.434,74
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD ADVANTAGE (INDUSTRIAL VINTAGE)44.434,74
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD EXCLUSIVE-LINE43.588,77
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (MODERN CONFIDENCE)45.174,96
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (MODERN CONFIDENCE) DASO46.549,66
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (MODERN CONFIDENCE) DASO SUNR47.607,11
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (INDUSTRIAL VINTAGE)45.174,96
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (INDUSTRIAL VINTAGE) DASO46.549,66
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (INDUSTRIAL VINTAGE) DASO SUNR47.607,11
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (URBAN EXPRESSION)45.174,96
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (URBAN EXPRESSION) DASO46.549,66
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (URBAN EXPRESSION) DASO SUNR47.607,11
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD EDITON-R (including metallic paint)49.510,54
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD ADVANTAGE (MODERN CONFIDENCE)-w/o ALH44.170,37
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD ADVANTAGE (INDUSTRIAL VINTAGE)-w/o ALH44.170,37
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (MODERN CONFIDENCE)-w/o ALH44.910,59
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (MODERN CONFIDENCE) DASO-w/o ALH46.285,29
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (MODERN CONFIDENCE) DASO SUNR-w/o ALH47.342,75
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (INDUSTRIAL VINTAGE)-w/o ALH44.910,59
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (INDUSTRIAL VINTAGE) DASO-w/o ALH46.285,29
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (INDUSTRIAL VINTAGE) DASO SUNR-w/o ALH47.342,75
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (URBAN EXPRESSION)-w/o ALH44.910,59
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (URBAN EXPRESSION) DASO-w/o ALH46.285,29
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD MAKOTO (URBAN EXPRESSION) DASO SUNR-w/o ALH47.342,75
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD EDITON-R-w/o ALH (incuding metallc paint)49.246,18
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD EDITON-R-w/o Sunroof (incuding metallc paint)48.453,08
MX-30 2023 e-Skyactiv R-EV 170hp AT 2WD EDITON-R-w/o ALH w/o Sunroof (incuding metallc paint)48.188,72

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.