Δυναμική εμφάνιση για τον Ζάχο

By  |  0 Comments

Πολλές υποσχέσεις με την εμφάνισή του στην πρεμιέρα του FIA Karting Academy Trophy– Junior 2025 άφησε ο Θάνος Ζάχος. Ο Έλληνας αθλητής είχε εντυπωσιακή παρουσία στην πρεμιέρα του άκρως ανταγωνιστικού θεσμού – μία πρεμιέρα που έλαβε χώρα στη Βαλένθια της Ισπανίας και το Kartodromo Lucas Guerrero.

Γνωρίζοντας την πίστα έχοντας κάνει πρόσφατα δοκιμές εκεί, ο 13χρονος μπήκε με φόρα στις δοκιμές, με πρωταγωνιστικό ρόλο στα τρία heat που συμμετείχε, όντας κατά σειρά: πρώτος με επίδοση 58.18, τρίτος με 58.19 και πέμπτος με χρόνο 58.23.

Οι σταθερά καλές επιδόσεις του Θάνου, συνεχίστηκαν στα Qualifying Heats. Εκεί εκκινούσε όγδοος αλλά και στα τρία κέρδισε θέσεις, τερματίζοντας τρίτος, έκτος και τέταρτος αντίστοιχα.

Ως εκ τούτου, εκκίνησε τον Τελικό από την όγδοη θέση. Σε μια αγωνιστική αρένα όπου τα έβαλε με 51 αθλητές που αποτελούν την αφρόκρεμα της κατηγορίας Junior παγκοσμίως, επέδειξε πείσμα, ταχύτητα και μαχητικότητα. Ίσως σε υπερβολικό βαθμό, διότι η μονομαχία με έναν συναθλητή του, είχε αρνητικές συνέπειες για τον Ζάχο, που έχασε αέρα στο ελαστικό του και μαζί, πολλές θέσεις στην κατάταξη, τερματίζοντας 22ος.

Μετά το τέλος της πρεμιέρας του FIA Karting Academy Trophy επί ισπανικού εδάφους, ο ταλαντούχος οδηγός δήλωσε: «Από τις ελεύθερες δοκιμές της Πέμπτης και της Παρασκευής ήμουν σταθερά μέσα στην πρώτη πεντάδα. Ωστόσο, μία λάθοςεπιλογή μου στα χρονομετρημένα, διότι δεν βρήκα slip stream απόάλλο αγωνιζόμενο και ήμουν μόνος μου στο γύρο μου, με έφερε στη δέκατη-έκτη θέση. Στα Qualifying Heats κέρδισα θέσεις κι αυτές με τοποθέτησαν πιο ψηλά στο grid του τελικού. Εκεί είχα μία επαφή στην εκκίνηση που με έριξε από την όγδοη, στην ενδέκατη θέση. Προσπάθησα να καλύψω το χαμένο έδαφος και στην προσπάθεια να περάσω τον όγδοο, είχαμε μία επαφή ρόδα με ρόδα, με αποτέλεσμα το εμπρός αριστερό ελαστικό μου να χάσει όλο τον αέρα. Έτσι, γύρο με το γύρο έχανα θέσεις και τελικά είδα την καρό σημαία 22ος. Γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ταχύτητα που είχα όλες τις ημέρες και θα προετοιμαστώ καλύτερα για τον επόμενο αγώνα».

Για την προσπάθεια αυτή, ο Βασίλης Ζάχος, επικεφαλής της Zahos Karting, πρόσθεσε: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την απόδοση που είχαμε όλες τις ημέρες του αγώνα. Φάνηκε πως η προετοιμασία και η δουλειά που είχαμε ήδη κάνει στην πίστα της Βαλένθια, έφεραν αποτέλεσμα, μιας και ήμασταν συνέχεια στην πρώτη δεκάδα των χρόνων. Είδαμε στην πράξη πως υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός, υπάρχουν περίπου δέκα οδηγοί που είναι σε πάρα πολύ καλό επίπεδο. Όμως ήμασταν ανάμεσά τους. Βοήθησε το γεγονός πως είχαμε βρε το σωστό set up από τις δοκιμές. Ένα λάθος του Θάνου στα χρονομετρημένα με έριξε πιο πίσω απ’ ότι περιμέναμε αλλά στην πορεία και τα qualifying heats, κατάφερε να ανέβει θέσεις. Στον τελικό ήταν λίγο πιο βιαστικός απ’ ότι θα έπρεπε, δεν είχε υπομονή. Έκανε ένα λάθος κι αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει αέρα το ελαστικό. Θα δουλέψουμε πιο σκληρά, θα κάνουμε περισσότερες δοκιμές στη Γερμανία ώστε να είμαστε έτοιμοι για τον επόμενο αγώνα. Θα πρέπει όμως να δουλέψουμε και στο πώς θα πρέπει να διαχειρίζεται τον αγώνα ο Θάνος».

Η συνέχεια είναι επί γερμανικού εδάφους και συγκεκριμένα στη Motorsportarena Mülsen, στις 17-20 Ιουλίου. Όσο για το φινάλε της σεζόν, θα διεξαχθεί 25-28 Σεπτεμβρίου, στην πίστα Cremona Karting, στην Ιταλία.

Τι είναι το FIA Karting Academy Trophy
Σασί: ΟΤΚ
Κινητήρας: 125cc 2χρονος OK-Junior από τηVortex
Ελάχιστο βάρος: 140 κιλά με τον οδηγό
Ελαστικά: LeCont LOH “Option”

Το FIA Karting Academy Trophy είναι ένας παγκόσμιος θεσμός που στοχεύει στην ανίχνευση και εκπαίδευση νέων ταλέντων, προερχόμενων από περισσότερες από 40 χώρες και 5 ηπείρους. Δοκιμάζονται αγωνιζόμενοι με πανομοιότυπο εξοπλισμό, που διατίθεται από τη CIK-FIA χάρη στη συμμετοχή του OTK Kart Group (σασί και κινητήρες). Τα αυστηρά πανομοιότυπα καρτ, κληρώνονται στην αρχή της σεζόν,ενώ οι κινητήρες ανταλλάσσονται αρκετές φορές κατά τη διάρκεια κάθε event.

Το FIA Karting Academy Trophy – Junior «πάτησε γκάζι» το 2010. Διεξάγεται σε τρεις χώρες και σε αυτόν συμμετέχουν οδηγοί 12 έως 14 ετών. Η βαθμολογία προκύπτει από τον υπολογισμό των πόντων που κάθε οδηγός συλλέγει στα Qualifying Heats και τους Τελικούς.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.