2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων “Βαγγέλης Παλαπανίδης”:Αφθονία θεατών και θεάματος!

By  |  0 Comments

Η 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων “Βαγγέλης Παλαπανίδης” , που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (ΑΣΣΟΑΑ) , με την έγκριση της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ , πραγματοποιήθηκε σήμερα Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014 , με επιτυχία.

Η καλή ημέρα είχε φανεί από το πρωί και η απουσία βροχής βοήθησε ώστε, παρά το κρύο της περιοχής του οροπεδίου των Δερβενοχωρίων, οι θεατές να κατακλύσουν τη διαδρομή των 4,2 χιλιομέτρων , που φιλοξένησε τον 6ο και τελευταίο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων . Ιδιαίτερα η Κ2 του αγώνα, ήταν ασφυκτικά γεμάτη με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα, που ώθησε τους οδηγούς ώστε να δώσ ουν τον καλύτερό τους εαυτό. Η αγωνιστικότητα των οδηγών βοηθήθηκε και από το γεγονός ότι δεν υπήρξαν μεγάλες διακοπές, αφού οι λίγες εγκαταλείψεις αντιμετωπίστηκαν έγκαιρα, χωρίς να υπάρξει χρονική “κοιλιά” στον αγώνα.

Πόλος έλξης για τους θεατές, υπήρξε ο συνδυασμός του Nikolay Zlatkov με το εντυπωσιακό σε ήχο και επιδόσεις Audi Quattro S 1 , που βρέθηκε στην Ανάβαση χάρη στις ενέργειες της ελληνικής αντιπροσωπείας της Ε ταιρείας Λιπαντικών και Χημικών Bardahl και φυσικά του ΑΣΣΟΑΑ . Ο Βούλγαρος οδηγός αντάμειψε και με το παραπάνω τους θεατές που βρέθηκαν στη διαδρομή, εντυπωσιάζοντας με την οδήγηση του πολύ δυνατού και δυσκολοδήγητου αυτοκινήτου, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δυο σκέλη και τελικά, τον απόλυτο χρόνο της ημέρας, επικρατώντας ταυτόχρονα στην Formula Saloon . Πέραν όμως του συνδυασμού από τη Βουλγαρία, που ήταν η ατραξιόν του αγώνα, θέαμα προσέφεραν ακόμη, οι 86 Έλληνες οδηγοί που έλαβαν μέρος. Τον δεύτερο χρόνο της ημέρας, σημείωσε ο Μάριος Ηλιόπουλος ( Ford Escort WRC , E E /12 T ) , που με το Ford Escort WRC ήταν ταχύτατος από χθες, στις χρονομετρημένες δοκιμές και επικράτησε στην κατηγορία Ε . Υπενθυμίζουμε, πως στις αναβάσεις δεν υπάρχει Γενική Κατάταξη, παρά μόνο κατάταξη κατηγοριών και κλάσεων και για αυτό, τα αποτελέσματα αναλύονται με αυτόν τον τρόπο. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας, πέτυχε ο Λεωνίδας Κύρκος ( Ford Escort WRC , E E /12 T ), που ακολούθησε σε επί πεδο χρόνων τον Μάριο Ηλιόπουλο στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι. Σημειώνουμε, πως τα αποτελέσματα του αγώνα είναι προσωρινά, καθώς ο Μάριος Ηλιόπουλος κατέθεσε ένσταση προς τον Λεωνίδα Κύρκο σχετικά με τα καύσιμα και τον κυβισμό του Escort του δεύτερου, με τα αποτελέσματά της να αναμένονται, για να προκύψουν και τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα.

Στην κατηγορία Α , ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Καϊτατζής ( Ford Escort WRC , EA /8), που επικράτησε του Γιώργου Κωνσταντακόπουλου ( Mitsubishi Lancer EVO VIII , A /8). Την τριάδα συμπλήρωσε ο Γιώργος Αναδιώτης ( Renault Clio Sport , EA /7) , ο οποίος κέρδισε την κατηγορία Α έως 2 λίτρα . Τον νικητή της κατηγορίας, ακολούθησε ο Βασίλης Ζάχος ( Citroen C 2 R 2, A /6) που επέστρεψε σε αγώνα ανάβασης μετά από καιρό, ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Σπύρος Βοργιάς ( Peugeot 106 S 16, EA /6). Στην κατηγορία Ν , ταχύτερος ήταν ο Κωνσταντίνος Κάκος ( Mitsubishi Lancer EVO IX , N /4), που δεν είχε ουσιαστικά αντίπαλο, αφού τον ακολούθησ αν ο νικητής της Κατηγορίας Ν έως 2 λίτρα , Νίκος Ζακχαίος ( Citroen Saxo VTS , N /2) και ο Παναγιώτης Σμυρναίος ( Peugeot 106 S 16, EN /2), αμφότεροι με δικίνητα αυτοκίνητα 1600 κ.εκ. Το βάθρο της κατηγορίας Ν έως 2 λίτρα, συμπλήρωσε ο νεαρός Πάρης Τασιόπουλος ( Peugeot 106 S 16, EN /2). Επιστρέφοντας στην κατηγορία Ε και πιο συγκεκριμένα στην Κατηγορία Ε έως 2 λίτρα , νικητής αναδείχθηκε ο “συνήθης ύποπτος” Γιώργος Πολίτης ( Citroen AX Maxi EVO 2, EE /10) , που επικράτησε του Κωνσταντίνου Ψιλιώτη ( Ford Escort MK I I , EE /11) , ενώ την τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσε ο πολύπειρος Θανάσης Κουρνιάτης ( Ford Escort MK II , EE /11). Ολοκληρώνοντας με την γενική κατάταξη της κατηγορίας Ε, την τριάδα πίσω από τους Ηλιόπουλο και Κύρκο, στους οποίους αναφερθήκαμε παραπάνω , συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Λιώρης ( Ford Escort WRC , EE /12 Τ ) . Το δικό τους τόνο όμως, έδωσαν και τα Ιστορικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στην 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων “Βαγγέλης Παλαπανίδης” . Στην κατηγορία 2 ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Κατσαρός ( Ford Escort RS 1600, 2/ C 3), ο οποίος σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο ανάμεσα στα Ιστορικά αυτοκίνητ α, ενώ τον ακολούθησαν οι Γιώργος Καρράς ( BMW 2002, 2/ C 3) και Μιχάλης Σταυρινός ( Ford Escort RS 1600, 2/ C 3 ). Ακόμη, στην κατηγορία 3 ταχύτερος ήταν ο Γιάννης Τσαλαματάς ( Ford Escor t RS 2000, 3/ D 3), εμπρός από τους Tim Davies ( Ford Escort RS , 3/ D 3) και Δημήτρη Οικονόμου ( VW Golf I GTi , 3/ D 2).

Την αγωνιστική δράση του αγώνα, ολοκλήρωσαν οι συμμετέχοντες της Formula Saloon , στην οποία συμπεριλαμβανόταν και η συμμετοχή του Nikolay Zlatkov με το Audi Quattro S 1. Στη Formula Saloon Turbo λοιπόν, πίσω από το Βούλγαρο οδηγό τερμάτισε ο Κώστας Πατσουρέας ( Mitsubishi Lancer EVO IX ), ενώ τον ακολούθησε ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης ( Audi A 3). Σημαντικότερη εγκατάλειψη, ήταν αυτή του Νικόλα Περατινού, ο οποίος προδόθηκε από το Ford Escort πο υ οδηγούσε, στο πρώτο ανέβασμα. Στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon , επικράτησε ο Παναγιώτης Καμπύλης ( Audi A 4 STW , 4:25.92)

Μπορεί τα αποτελέσματα να παραμένουν προσωρινά, όμως ο αγώνας πέρασε στην ιστορία με θετικό πρόσημο , αν κρίνουμε από τους θεατές που κατέκλυσαν τη διαδρομή και το πρόσθετο ενδιαφέρον που δημιουργήθηκε, χάρη στην παρουσία του Nikolay Zlatkov και του Audi Quattro S 1. Όμως αυτό δεν ήταν το μοναδικό ” happening από τη μεριά της Οργάνωσης, αφού στον αγώνα βρέθηκαν και δυο τράκτορες , οι οποίοι περνούσαν από τη διαδρομή στην αρχή του κάθε σκέλους (φυσικά εκτός κατάταξης), προσφέροντας το δικό τους θέαμα . Σημειώνουμε , πως η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα θα ήθελε να ζητήσει συγγνώμη από τους αγωνιζόμενους για την παρανόηση που αφορά στην προμήθεια των κυπέλλων και επιφυλάσσεται για τη συνέχεια. Τέλος, η Οργανωτική Επιτροπή θα ήθελε να ευχαριστήσει τους Χορηγούς καθώς και τους Χορηγούς Επικοινωνίας της 2ης Ανάβασης Δερβενοχωρίων “Βαγγέλης Παλαπανίδης”, χωρίς τη βοήθεια των οποίων το εν λόγω εγχείρημα θα γινόταν ακόμη πιο δύσκολο.

Νικητές κλάσεων Χρόνος :

2/ C 3: Γιώργος Κατσαρός ( Ford Escort RS 1600) – 4:51.35

3/ D 2: Δημήτρης Οικονόμου ( VW Golf I GTI ) – 5:32.59

3/ D 3: Γιάννης Τσαλαματάς ( Ford Escort RS 2000) – 5:13.17

Gr 5: Κωνσταντίνος Καπουρελάκος ( BMW E 21 323 i ) – 5:40.49

ΕΝ/1: Κίμωνας Θέος ( Peugeot 106 Rallye ) – 5:42.22

N /2- EN /2: Νίκος Ζακχαίος ( Citroen Saxo VTS ) – 5:04.32

N /3: Κωνσταντίνος Καραθανάσης ( Opel Astra ) – 5:15.39

ΕΑ/5: Βασίλης Μπάτζανος ( Peugeot 106 Rallye ) – 5:09.84

Α/6-ΕΑ/6: Βασίλης Ζάχος ( Citroen C 2 R 2) – 4:55.10

A/7-EA/7: Γιώργος Αναδιώτης ( Renault Clio Sport) – 4:54.05

A/8-EA/8: Γιώργος Καϊτατζής ( Ford Escort WRC) – 4:46.88

EE/10: Γιώργος Πολίτης ( Citroen AX Maxi EVO2) – 4:45.72

EE /11: Κωνσταντίνος Ψιλιώτης ( Ford Escort MKII ) – 4:50.41

EE /12(δικίνητα): Παναγιώτης Ευθυμίου ( BMW E 30 M 3 ) – 4:37.32

ΕΕ/12 (τετρακίνητα): Μάριος Ηλιόπουλος ( Ford Escort WRC ) – 4:16.19

Formula Saloon (ατμοσφαιρικά): Παναγιώτης Καμπύλης ( Audi A 4 STW ) – 4:25.92

Formula Saloon (Turbo): Nikolay Zlatkov (Audi Quattro S1) – 4:12.70

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: PHOTORALLYPRESS

Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα του αγώνα, στο http://www.sportstiming.gr/

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.