Η περιπέτεια αρχίζει για τον Έλληνα εκπρόσωπο στο WRC!

By  |  0 Comments

Με το Νο 35 στις πόρτες, ο Ιορδάνης Σερδερίδης θα βρεθεί για δεύτερη συνεχή χρονιά στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Ο αγώνας αποτελεί τον πρώτο γύρο του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και θα λάβει χώρα από τις 22 έως τις 2 5 του μήνα. Στο δεξί μπάκετ του Έλληνα οδηγού θα βρίσκεται ο Βέλγος William Mergny , με τον οποίο έκανε τα πρώτα του βήματα στους αγώνες. Αν και η εμπλοκή του Σερδερίδη με το χώρο είναι πρόσφατη, μπήκε κατ’ ευθείαν στα βαθιά, καθώς πέρυσι ακολούθησε το WRC2, συμμετέχοντας σε 7 γύρους του Παγκοσμίου πρωταθλήματος. Η συγκεκριμένη κατηγορία αποτελεί τη δεύτερη τη τάξει του WRC και απευθύνεται σε ιδιώτες. Ο συναγωνισμός, βέβαια δεν παύει να είναι έντονος. Φ έτος , ο Σερδερίδης θα εμφανιστεί με νέο όπλο , καθώς αντικατέστησε το Ford Fiesta R5, με ένα Citroen DS3 R5, οπότε σίγουρα οι πρώτες ειδικές θα είναι αναγνωριστικές, όπως μας δήλωσε και ο ίδιος: « Θα είναι η πρώτη φορά που θα αγωνιστώ με το Citroen , οπότε στην αρχή θα κινηθούμε φυλαγμένα και αναγνωριστικά. Τον προηγούμενο μήνα δοκιμάσαμε διαφορετικά set-up στο DS3, αλλά στον αγώνα πρέπει να κάνεις την κατάλληλη επιλογή, ανάλογα με τις συνθήκες ».

Την περσινή χρονιά δεν κινήθηκε άσχημα, λαμβάνοντας υπόψη πως ήταν η παρθενική του συμμετοχή στον αγώνα, σε ένα ράλλυ με αρκετά μεταβαλλόμενες συνθήκες . Τερμάτισε στην έκτη θέση της κατηγορίας του και κυρίως απέκτησε πολύτιμη εμπειρία, η οποία θα είναι μείζονος σημασίας για ένα καλό πλασάρισμα φέτος. Ο στόχος για τον οδηγό, παραμένει ο ίδιος με την περσινή χρονιά, ο τερματισμός στους βαθμούς του θεσμού. « Στον αγώνα συμμετέχουν άλλοι 10 ταχύτατοι συνδυασμοί στην κατηγορία μας και ο συναγωνισμός θα είναι μεγάλος. Πρωτίστως θέλουμε να τερματίσουμε τον αγώνα το μεσημέρι της Κυριακής και θα είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με ένα πλασάρισμα στην οχτάδα », δήλωσε ο Σερδερίδης .

Όσον αφορά το ρόλο που θα διαδραματίσει η περσινή συμμετοχή του στο Μόντε Κάρλο, πρόσθεσε: « Η εμπειρία είναι το κλειδί σε αυτόν τον αγώνα. Το σημαντικότερο που μάθαμε το 2014 είναι η εφαρμογή της στρατηγικής. Πρέπει να συγκρατήσεις τον ενθουσιασμό σου και να ξεκινήσεις φυλαγμένα από την αρχή. Εάν τα δώσεις όλα, τότε πολύ σύντομα θα βρεθείς στην άκρη του δρόμου, έχοντας εγκαταλείψει. Είναι ένας δύσκολος αγώνας, καθώς οι συνθήκες του αλλάζουν συνεχώς από ειδική σε ειδική. Πρέπει επίσης, πριν από κάθε loop να κάνεις σωστή επιλογή ελαστικών. Κάποιες φορές θα χρειαστεί να ρισκάρεις βέβαια και μπορεί να σου «βγει» σε καλό η επιλογή σου. Σημαντική βοήθεια θα πάρουμε και από το gravel crew που θα διέλθει από τις ειδικές πριν από εμάς ». Αυτός θα είναι ο πρώτος από μια σειρά 7 αγώνων που θα ακολουθήσει ο Σερδερίδης στο φετινό WRC. Έτσι, μετά το Μόντε Κάρλο, θα βρεθεί σε Μεξικό, Πολωνία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία και Ουαλία. Βέβαια, το παρών θα δώσει και φέτος στον ελληνικό αγώνα που θα προσμετρήσει στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, τις πρώτες μέρες του Οκτώβρη.

Ο εναρκτήριος αγώνας του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλλυ θα ξεκινήσει την Πέμπτη 2 2 Ιανουαρίου, με την πανηγυρική εκκίνηση που θα διεξαχθεί στο Μονακό. Η αγωνιστική δράση αρχίζει το βράδυ της ίδιας ημέρας, με τη διεξαγωγή δύο νυχτερινών ειδικών και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή το μεσημέρι με την τέλεση της Power Sta ge.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.