Σημαντική αύξηση πωλήσεων Opel

By  |  0 Comments

Η ανοδική τάση της Opel συνεχίζεται: Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε σημαντική αύξηση στην Ευρώπη τον περασμένο μήνα και ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο πωλήσεις. Με τέτοια δεδομένα, η συνολική εικόνα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς της Opel και της Βρετανικής αδελφικής μάρκας Vauxhall το 2015 αναμένεται βελτιωμένη για τρίτη συνεχή χρονιά.

Στο διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2015, οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων Opel/Vauxhall στην Ευρώπη αυξήθηκαν πάνω από 38.000 μονάδες, ξεπερνώντας το ένα εκατομμύριο οχήματα σύμφωνα με προκαταρτικές τιμές. Μόνο το Νοέμβριο, η Opel κατέγραψε αύξηση πωλήσεων περίπου 9.800 μονάδων. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε πάνω από 0,5 ποσοστιαίες μονάδες στο 5,89%. Το διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου, το μερίδιο αγοράς βελτιώθηκε στο 5,81%.

Η Opel κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της σε περισσότερες από 19 Ευρωπαϊκές αγορές μεταξύ των οποίων η Γερμανία, Βρετανία, Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Πολωνία και Δανία κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Στην Ελλάδα, παραμένει σταθερά στη 2η θέση της κατάταξης των ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων προς ιδιώτες, με μερίδιο αγοράς 9,1%, ενώ παράλληλα λανσάρει το νέο Astra σκοπεύοντας να παραμείνει στην 1η θέση της κατηγορίας, την οποία ήδη κατέχει με το απερχόμενο μοντέλο.

Το νέο Opel Astra ήταν από τους στυλοβάτες της επιτυχίας αν και λανσαρίστηκε στις περισσότερες Ευρωπαϊκές αγορές μόλις το Νοέμβριο. Μέχρι σήμερα, πάνω από 65.000 παραγγελίες έχουν γίνει για το καλύτερο Opel όλων των εποχών.

Η ανάπτυξη του τομέα Ελαφρών Επαγγελματικών Οχημάτων (LCV) είναι επίσης άκρως ικανοποιητική. Από τον Ιανουάριο μέχρι το Νοέμβριο, ο κλάδος LCV της Opel αυξήθηκε πάνω από 25% συγκριτικά με πέρσι, ενώ η άνοδος της Ευρωπαϊκής αγοράς δεν ξεπέρασε το 10%.

«Είμαστε στο σωστό δρόμο και η προϊοντική μας επέλαση αποδίδει καρπούς. Μοντέλα όπως το Mokka και το ADAM είναι από τα ατού μας», δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group. «Του χρόνου θα λανσάρουμε το Astra Sports Tourer και μερικά ακόμα νέα προϊόντα.»

Η Opel θα συνεχίσει συστηματικά την μεγαλύτερη προϊοντική επέλαση στην ιστορία της εταιρίας. Από το 2016 έως το 2020, η εταιρία προγραμματίζει το λανσάρισμα 29 νέων μοντέλων στην αγορά.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.