Αύξηση πωλήσεων πάνω από 28% για Opel

By  |  0 Comments

Ο Φεβρουάριος ήταν ο δεύτερος συνεχόμενος μήνας με πωλήσεις ρεκόρ για την Opel στη Γερμανική αγορά. Οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων της μάρκας αυξήθηκαν πάνω από 28% στις 19.160 μονάδες συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι. Επομένως, η Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων ξεπέρασε σημαντικά το σύνολο της αγοράς με αύξηση πάνω από 12%. Το μερίδιο αγοράς της Opel αυξήθηκε κατά περίπου 1 ποσοστιαία μονάδα στο 7,7% – το καλύτερο αποτέλεσμα Φεβρουαρίου από το 2012. Η Opel πέτυχε συνολική αύξηση πάνω από 25% (ή 7.200 μονάδες) το πρώτο δίμηνο του 2016, τριπλάσια από αυτή του συνόλου της αγοράς (αύξηση 7,8%). Το μερίδιο αγοράς της Opel αυξήθηκε πάνω από 1 ποσοστιαία μονάδα στο 7,6% το ίδιο διάστημα.

Η ισχυρή εικόνα του Φεβρουαρίου οφείλεται και πάλι στην υψηλή ζήτηση για το νέο Ευρωπαϊκό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” – το νέο Opel Astra. Η τελευταία γενιά του συμπαγούς μοντέλου πούλησε πάνω από 2.300 οχήματα το Φεβρουάριο – αύξηση περίπου 84% συγκριτικά με τα περσινά αποτελέσματα του προκατόχου του. Σε όλη την Ευρώπη, η Opel έχει ήδη λάβει περίπου 130.000 παραγγελίες για το bestseller της. Το Corsa ήταν επίσης εγγύηση για την επιτυχία. Οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 29,5% το Φεβρουάριο και με ταξινομήσεις 4.486 μονάδων ήταν 2ο στην κατηγορία του (Car-B & KBA). Οι ταξινομήσεις του Meriva αυξήθηκαν σχεδόν κατά 22%. Ο πρωταθλητής ευελιξίας της Opel υπερασπίστηκε την pole position του στην κατηγορία MPV-B. Το Opel Mokka κατάφερε ομοίως να αναχαιτίσει τον ανταγωνισμό στην αγορά SUV-B.

«Μετά από έναν ήδη καλό Ιανουάριο, καταφέραμε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις μας στην Ευρώπη. Αυτό δείχνει πόσο ελκυστική είναι η τρέχουσα γκάμα μας. Το νέο Opel Astra, το Ευρωπαϊκό ‘Αυτοκίνητο της Χρονιάς’ έτυχε εξαιρετικής υποδοχής και σημείωσε αύξηση 84% το Φεβρουάριο,» δήλωσε ο Jürgen Keller, Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Service στη Γερμανία.

Στην Ελλάδα, η Opel συνεχίζει και βελτιώνει περαιτέρω την καλή της πορεία, παρά τις αντιξοότητες και την αβεβαιότητα της περιόδου. Το Φεβρουάριο η Opel κατέλαβε τη 2η θέση στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων προς ιδιώτες με μερίδιο αγοράς 10,7%, ένα από τα υψηλότερα μερίδια αγοράς στην Ευρώπη, με αιχμή του δόρατος το Νέο Astra, COTY 2016, όπως και τα Corsa & Mokka.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.