Η Ford Έτοιμη να Ξαναμπεί στη Μάχη του WEC στο Nürburgring

By  |  0 Comments
  • Η μάχη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA φουντώνει και πάλι στη Γερμανία για τη Ford Chip Ganassi Racing
  • Οι Stefan Mücke και Olivier Pla προηγούνται στο πρωτάθλημα των οδηγών με το #66 Ford GT

Η μάχη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA ξεκινά και πάλι στο Nürburgring της Γερμανίας αυτό το Σαββατοκύριακο μετά από σύντομο διάλειμμα που ακολούθησε τον αγώνα στο Le-Mans. Η ομάδα της Ford Chip Ganassi φιλοδοξεί πλέον να κατακτήσει το πρωτάθλημα αφού ηγείται του Endurance Trophy (FIA) για τις LM GTE Pro Teams ενώ βρίσκεται στην 3η θέση του World Endurance Cup στην κατηγορία GT.

«Πρόσφατα ανακοινώσαμε ότι η Ford ήρθε για να μείνει,» δήλωσε ο Dave Pericak, Ford Performance global director, αναφερόμενος στην πρόσφατη ανακοίνωση ότι το αγωνιστικό πρόγραμμα του Ford GT θα τρέχει μέχρι το 2019. «Οι προσθέσεις μας είναι πολύ σαφείς καθώς είμαστε εδώ για να κερδίσουμε. Με την ομάδα IMSA να διαπρέπει, νιώθουμε ενθουσιασμένοι για τους οδηγούς του WEC που επιστρέφουν στην πίστα του Nürburgring. Ξέρουμε ότι θα είναι δύσκολο αλλά είμαστε έτοιμοι για τις προκλήσεις που μας περιμένουν.»

Η ομάδα οδηγών για το #66 Ford GT έχει γίνει διμελής από τριμελής που ήταν, καθώς ο τρίτος οδηγός του Le Mans, Billy Johnson, έχει επιστρέψει στους αγώνες στις ΗΠΑ. Με την τέταρτη θέση τους στο Le Mans που τους χάρισε βαθμούς στο WEC (καθώς οι τρεις πρώτοι που τερμάτισαν δεν συμμετέχουν στο WEC) ο Γερμανός Stefan Mücke και ο Γάλλος Olivier Pla ηγούνται της κατάταξης του World Endurance Cup στην κατηγορία GT.

«Το Le Mans ήταν μεγάλη επιτυχία για όλους τους εμπλεκόμενους στο πρόγραμμα» δήλωσε ο Mücke. «Ήταν μία τρομερή προσπάθεια από όλη την ομάδα και σε κάνει πραγματικά περήφανο για το ότι ανήκεις σε αυτή. Τώρα ήρθε η στιγμή να κατακτήσουμε μία πρώτη νίκη WEC και ασφαλώς να αγωνιστούμε για το πρωτάθλημα. Προηγούμεθα στην κατάταξη των οδηγών, που είναι θαυμάσιο συναίσθημα, αλλά η σεζόν είναι μεγάλη και οι ανταγωνιστές ισχυροί. Ασφαλώς θέλουμε να κερδίζουμε σε αγώνες αλλά απαιτείται συνέπεια και η συγκομιδή όσο το δυνατόν περισσότερων βαθμών.

Και συνέχισε: «Πραγματικά μου αρέσει το Nürburgring. Πέρσι η ατμόσφαιρα ήταν καταπληκτική εκεί με όλο τον ενθουσιασμό που νιώσαμε από τους θεατές, και ελπίζω το σκηνικό να επαναληφθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Η πίστα είναι ενδιαφέρουσα όχι μόνο για εμάς τους οδηγούς αλλά και επειδή τα χαρακτηριστικά της παρέχουν κάποιες καλές ευκαιρίες για προσπέραση, πρέπει λοιπόν να μπορούμε να προσφέρουμε ένα ωραίο θέαμα. Το Nürburgring συνδυάζει τα πάντα: αργά τεχνικά τμήματα με στροφές υψηλών και μεσαίων ταχυτήτων. Η συμπεριφορά του Ford GT είναι άριστα ισορροπημένη, είμαι λοιπόν σίγουρος ότι μπορούμε να αγωνιστούμε για μία θέση στο βάθρο.»

Οι οδηγοί του #67 Ford GT αγωνίστηκαν σκληρά στο Le Mans, όπου χρειάστηκε να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα στο κιβώτιο πριν ξεκινήσει ο αγώνας που τους άφησε πίσω. Η ένατη θέση στην οποία τερμάτισαν δεν ήταν αντιπροσωπευτική της προσπάθειας του πληρώματος του #67. Ο Βρετανός αγωνιζόμενος Harry Tincknell πρόσφατα ανανέωσε το συμβόλαιό του με την ομάδα της Ford και θα πλαισιώσει τους Βρετανούς Andy Priaulx και Marino Franchitti στο Nürburgring αυτό το Σαββατοκύριακο.

«Πρώτον είμαι ευτυχής που παραμένω στη Ford σε μία τόσο συναρπαστική σεζόν για το Ford GT!” δήλωσε ο Tincknell. «Η πίστα του Nürburgring είναι από τις αγαπημένες μου και εκεί κατά κανόνα πηγαίνω καλά. Πραγματικά έχει λίγα απ’ όλα χρειάζεσαι λοιπόν ένα αυτοκίνητο που να είναι ισχυρό σε όλους τους τομείς για να είσαι ανταγωνιστικός. Πιστεύω ότι το έχουμε αυτό με το Ford GT και ανυπομονώ να τα δώσω όλα αντιμέτωπος με τους ανταγωνιστές μας.

«Υπάρχουν μερικές μεγάλες ζώνες φρεναρίσματος στην πρώτη στροφή και στο τελευταίο σικέιν, που παρέχουν άριστες ευκαιρίες για προσπέραση καθώς προηγούνται των μεγάλων ευθειών. Το πρώτο κομμάτι είναι πολύ στενό και με στροφές  και πρέπει να ακολουθείς με θρησκευτική ευλάβεια την αγωνιστική γραμμή για να είσαι γρήγορος. Τα εσάκια του Schumacher είναι πραγματικά γρήγορα, θα είναι ευκαιρία να δοκιμαστεί η αεροδυναμική του αυτοκινήτου μας και έχω την περιέργεια να δω εάν μπορούμε να πάμε με τέρμα γκάζι.»

Ο αγώνας 6 Ωρών του Nürburgring θα ξεκινήσει στις 13:00 CET την Κυριακή 24 Ιουλίου.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.