Η Hyundai κατέκτησε δύο θέσεις στο βάθρο του Ράλι Γερμανίας

By  |  0 Comments

• Η Hyundai Motorsport ολοκλήρωσε τον αγώνα κατακτώντας τη δεύτερη και τρίτη θέση εξασφαλίζοντας για πρώτη φορά δύο θέσεις στο βάθρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA το 2016
• Ο Dani Sordo περιόρισε τον συνάδελφο του, Thierry Neuville, στη δεύτερη θέση με τους οδηγούς να έχουν διαφορά μόλις 0,1s κατά την ολοκλήρωση της συναρπαστικής Power Stage, στην οποία κέρδισε ο Neuville
• Ο Hayden Paddon εξασφάλισε ότι και τα τρία New Generation i20 WRC θα τερματίσουν μέσα στην πρώτη πεντάδα, εξασφαλίζοντας την πέμπτη θέση

Η Hyundai Motorsport κατέκτησε ένα φανταστικό διπλό αποτέλεσμα στο βάθρο με τους Dani Sordo και Thierry Neuville να τερματίζουν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα στο Ράλι Γερμανίας, τον ένατο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA (WRC) για το 2016.

Σε έναν από τους πιο συναρπαστικούς μέχρι στιγμής τελικούς της σεζόν, τρία πληρώματα αγωνίστηκαν για τη δεύτερη θέση οι Sordo, Neuville και ο οδηγός της Volkwagen Motorsport Andreas Mikkelsen με διαφορά μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα κατά την έναρξη των τελευταίων διαδρομών την Κυριακή.

Ο αγώνας έφτασε σε οριακό σημείο – στη 14,84km Sauertal Power Stage – μετά την ακύρωση της προτελευταίας διαδρομής (SS17 Dhrontal 2). Παρά το γεγονός ότι ο Neuville κέρδισε στην Power Stage – και τρεις επιπλέον βαθμούς στο Πρωτάθλημα των οδηγών – ο Sordo ήταν τελικά αυτός που πήρε τη συνολική τιμητική διάκριση της δεύτερης θέσης.

Υπήρξε μια μικροσκοπική διαφορά του 0,1 δευτερολέπτου που χώρισε τα πληρώματα της Hyundai Shell World Rally Team στο τέλος του αγώνα. Ο Haydan Paddon, που εκπροσωπεί την Hyundai Mobis World Rally Team κατέκτησε την πέμπτη θέση.

Το αποτέλεσμα αναδεικνύει τη Hyundai Motorsport στη δεύτερη θέση στην κατάταξη των Κατασκευαστών του WRC, σπάζοντας το φράγμα των 200 βαθμών (Hyundai Motorsport 201 – Volkswagen Motorsports 256) με τέσσερις αγώνες να υπολείπονται για την ολοκλήρωση της σεζόν (Κορσική, Ισπανία, Μεγάλη Βρετανία και Αυστραλία).

Ο Sordo (# 4 New Generation i20 WRC, 2η θέση στη γενική κατάταξη) και o συνοδηγός του Marc Marti επέστρεψαν αυτό το Σαββατοκύριακο, αφού αναγκάστηκαν να απέχουν από το Ράλι Φινλανδίας. Το ισπανικό πλήρωμα ξεκίνησε την Κυριακή με νίκη στη διαδρομή (SS15 Dhrontal 1) και απέτρεψαν το σκληρό μαρκάρισμα του Neuville παίρνοντας το πρώτο τους βάθρο για το 2016 με εξαιρετικό στυλ.

Ο Sordo δήλωσε: “Η πρώτη θέση ήταν απίστευτα κοντά, αλλά είμαι ευχαριστημένος που πήραμε το πρώτο μας βάθρο στη σεζόν. Ήρθαμε πολύ κοντά πολλές φορές φέτος με την τέταρτη θέση στο Μεξικό, την Αργεντινή, την Πορτογαλία και τη Σαρδηνία και είναι υπέροχο που επιτέλους τα καταφέραμε. Μετά την απογοήτευση του να μην μπορούμε να πάρουμε μέρος στη Φινλανδία, θέλαμε να έρθουμε εδώ και να έχουμε μια καλή απόδοση. Δεν ήταν εύκολο με τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν αλλά μείναμε προσηλωμένοι στο στόχο μας και αυτή η δεύτερη θέση είναι η τέλεια ανταμοιβή μας. Το αυτοκίνητο είχε εξαιρετική επίδοση αυτό το Σαββατοκύριακο και η ομάδα πρέπει να επαινεθεί για την εργασία της. Ήταν μια μεγάλη προσπάθεια από όλους και το να έχεις δύο αυτοκίνητα στο στην πρώτη τριάδα είναι ένα θαυμάσιο αποτέλεσμα, ειδικά στο Ράλι Γερμανίας».

Ο Neuville (# 3 New Generation i20 WRC, 3η θέση στη γενική κατάταξη) και ο συνοδηγός Nicolas Gilsoul πίεσαν σκληρά για να κατακτήσουν το τρίτο τους βάθρο στη σεζόν, μετά την τρίτη θέση στο Μόντε Κάρλο και τη νίκη τους στη Σαρδηνία. Οι Βέλγοι κέρδισαν τη διαδρομή Sauertal (SS16 και SS18) καθώς επίσης πήραν τρείς επιπλέον βαθμούς για την εξαιρετική τους νίκη στην Power Stage.

Ο Neuville σχολίασε: “Ήταν μια συναρπαστική μάχη για τη δεύτερη θέση και κάναμε απολύτως όσα μπορούσαμε. Είμαι πολύ χαρούμενος με την τρίτη θέση καθώς και για την κατάκτηση των δύο θέσεων στο βάθρο. Είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για την ομάδα μετά από ένα πολύπλοκο Σαββατοκύριακο σε απρόβλεπτες συνθήκες. Είχαμε μια ισχυρή παρουσία στον τελικό δείχνοντας τις δυνατότητές μας με δύο νίκες σε ειδικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένης της Power Stage. Η απόδοση μας δεν ήταν αρκετά καλή για να περάσουμε τον Dani για τη δεύτερη θέση, αλλά δεν θα μπορούσαμε να είμασταν πιο κοντά. Οι τρείς βαθμοί στην Power Stage είναι μια εξαιρετική ανταμοιβή χάρη σε όλη την ομάδα που μας διέθεσε ένα τόσο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο αυτό το Σαββατοκύριακο. Τώρα, η προσοχή μας στρέφεται στην Κορσική!”.

Ο Paddon (# 20 New Generation i20 WRC, 5η θέση στη γενική κατάταξη) ανέβηκε στην τρίτη θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών του WRC με 94 βαθμούς. Ο Kiwi και ο συνοδηγός του John Kennard έκαναν σημαντικές βελτιώσεις κατά τη διάρκεια του Ράλι.
Ο Paddon δήλωσε: «Δεν ήταν ένα απλό Ράλι για εμάς, αλλά είμαι ευχαριστημένος που τελείωσε με μια θετική νότα. Έχουμε πάρει ένα αξιοπρεπές σύνολο βαθμών για την πέμπτη θέση, που μας ανεβάζει στην τρίτη θέση στο Πρωτάθλημα. Χρησιμοποιήσαμε αυτό το Σαββατοκύριακο για να μάθουμε περισσότερα για την οδήγηση μας σε αυτόν τον αγώνα, ο οποίος είναι χωρίς αμφιβολία ο πιο δύσκολος ασφάλτινος αγώνας. Κάναμε ορισμένες βελτιώσεις, οι οποίες θα μας βοηθήσουν για την Κορσική. Το σημαντικότερο αυτού του εξαιρετικού Σαββατοκύριακου για την ομάδα μας είναι το διπλό βάθρο. Είναι μια μεγάλη ανταμοιβή για την προσπάθεια όλων πίσω στο Alzenau.”

Το αποτέλεσμα σηματοδοτεί το πρώτο διπλό βάθρο της σεζόν για τη Hyundai Motorsport – που αντιπροσωπεύουν συνολικά το έκτο και έβδομο βάθρο της ομάδας για το 2016. Σηματοδοτεί την επιστροφή της ομάδας στο γερμανικό βάθρο για πρώτη φορά μετά την 1η και 2η θέση που είχαν κατακτήσει οι Neuville και Sordo στο ντεμπούτο της ομάδας το 2014.

Ο Michel Nandan, Team Principal σχολίασε: «Τι φινάλε ήταν αυτό! Ξέραμε ότι επρόκειτο να είναι κοντά το ένα στο άλλο αυτοκίνητο, αλλά δεν νομίζω ότι μπορούσε κάποιος να προβλέψει μια τόσο μικρή διαφορά. 0,1 δευτερόλεπτο μετά από 17 διαδρομές και σχεδόν 300 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών είναι απίστευτο!. θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στους Dani, Marc, Thierry και Nicolas για ένα φανταστικό, καθαρό και συναρπαστικό αγώνα. Είναι υπέροχο να παίρνουν δύο αυτοκίνητα βάθρο για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν – και στο ράλι Γερμανίας το καθιστά ακόμη πιο ιδιαίτερο. Στην πραγματικότητα, με τον Hayden τερματίζοντας στην πέμπτη θέση, είναι η πρώτη φορά που είχαμε και τα τρία αυτοκίνητα μέσα στην πεντάδα αυτή τη σεζόν. Είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για όλους στην ομάδα και μας δίνει εμπιστοσύνη για την απόδοση του i20 New Generation WRC σε μια σειρά ασφάλτινων διαδρομών. Tώρα έχουμε αρκετές εβδομάδες μέχρι την Κορσική, στη διάρκεια των οποίων θα επανεξετάσουμε όλα όσα έχουμε μάθει και θα προετοιμαστούμε όσο καλύτερα μπορούμε για τους τελευταίους τέσσερεις αγώνες της σεζόν. ”

Το Tour de Corse θα λάβει χώρα από 29 Σεπτεμβρίου έως 2 Οκτωβρίου.

Συνολική Τελική Κατάταξη
1.S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 3:00:26.7
2.D. Sordo / M. Martí (Hyundai New Generation i20 WRC) +20.3
3.T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) +20.4
4.A. Mikkelsen / A. Jaeger (Volkswagen Polo R WRC) +27.2
5.H. Paddon / J. Kennard (Hyundai New Generation i20 WRC) +3:34.8
6.M. Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +4:31.2
7.E. Lappi / J. Ferm (Škoda Fabia R5) +8:36.8
8.P. Tidemand / J. Andersson (Škoda Fabia R5) +8:52.5
9.J. Kopecky / P. Dresler (Škoda Fabia R5) +9:44.2
10.A. Kremer / P. Winklhofer (Škoda Fabia R5) +10:10.6

Κατάταξη οδηγών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA του 2016
S. Ogier 169 points / A. Mikkelsen 110 / H. Paddon 94 / T. Neuville 94 / J. M. Latvala 89 / D. Sordo 86 / M. Østberg 78 / O. Tanak 52 / K. Meeke 51 / C. Breen 25 / E. Camilli 23 / H. Solberg 14 / S. Lefebvre 12 / E. Lappi 12 / M. Prokop 12 / T. Suninen 8 / M. Ligato 6 / E. Evans 6 / P. Tidemand 6 / L. Bertelli 4 / K. Abbring 4 / J. Kopecky 3 / N. Fuchs 2 / A. Kremer 2 / V. Gorban 1 / K. Kruuda 1

Κατάταξη Κατασκευστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA του 2016
Volkswagen Motorsport 256 points / Hyundai Motorsport 201 / M-Sport World Rally Team 122 / Volkswagen Motorsport II 121 / Hyundai Motorsport N 96 / DMACK World Rally Team 64 / Jipocar Czech National Team 18 / Yazeed Racing 4

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.