H SEAT και η Aqualia δημιούργησαν το πρώτο 100% Ισπανικό εναλλακτικό καύσιμο

By  |  0 Comments

 

Η SEAT είναι η πρώτη μάρκα στο τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία που θα χρησιμοποιήσει 100% βιοαέριο. Η διαδικασία παραγωγής βιοαερίου από υδάτινα απόβλητα εξελίχθηκε από την Aqualia. Η χρήση ενός οχήματος με καύσιμο βιομεθάνιο επιτρέπει την μείωση των εκπομπών CO2 έως και 80% σε σχέση με την βενζίνη.

Η SEAT και η Aqualia ένωσαν τις δυνάμεις τους για να αναπτύξουν από κοινού το πρωτοποριακό SMART Green Gas project, που έχει ως στόχο να αξιοποιήσει τα Ισπανικά υδάτινα απόβλητα παράγοντας ανανεώσιμα βιοκαύσιμα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αυτοκίνητα φυσικού αερίου CNG. Με την έναρξη της συνεργασίας, διάρκειας πέντε ετών, οι δύο εταιρείες ξεκίνησαν από αυτό το μήνα πιλοτικές δοκιμές στο εργοστάσιο επεξεργασίας λυμάτων στην Jerez. Η SEAT θα διαθέσει στη Aqualia δύο Leon TGI προκειμένου να διεξάγει τις απαραίτητες δοκιμές και να ελέγξει περαιτέρω ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής μέχρι να επιτευχθεί και να χρησιμοποιηθεί το τελικό βιοκαύσιμο.

Το οφέλη του έργου αυτού θα είναι εμφανή σε ολόκληρο τον κύκλο της οικονομίας. Η χρήση εναλλακτικών καυσίμων προσφέρει πολλαπλά οφέλη στο περιβάλλον, αφού τα οχήματα που κινούνται με βιομεθάνιο μπορούν να εκπέμπουν έως και 80% λιγότερο CO2 σε σχέση με τα βενζινοκίνητα οχήματα.

Η SEAT υποστηρίζει πλήρως τη συνεργασία αυτή, δεδομένου ότι η δέσμευση της παραμένει σταθερά προσανατολισμένη προς μια πραγματικά οικολογική εναλλακτική μετακίνηση στην προσπάθεια μια ευρύτερης προστασίας του περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με τον SEAT Vice President R&D Dr. Matthias Rabe «με αυτή τη δημιουργική συνεργασία με την Aqualia, η SEAT έγινε η πρώτη εταιρεία στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας που θα χρησιμοποιεί 100% Ισπανικό βιομεθάνιο προερχόμενο από απόβλητα». «Ενισχύουμε την παραγωγή εναλλακτικών καυσίμων που θα συμβάλλουν περαιτέρω στη προώθηση μελλοντικών περιβαλλοντικών βελτιώσεων και στην μακροχρόνια χρήση των αυτοκινήτων στις πόλεις ως αναπόσπαστο μέρος της  στρατηγικής της SEAT για το CNG», πρόσθεσε ο Dr.Rabe.

O Γενικό Διευθυντής της Aqualia Félix Parra επεσήμανε ότι «εργαζόμαστε για να αλλάξει το υπάρχον σύστημα, αφήνοντας πίσω τα μοντέλα που η χρήση τους συνεπάγεται ένα σημαντικό ενεργειακό αποτύπωμα. Το έργο αυτό είναι το αποτέλεσμα της έντονης ερευνητικής δραστηριότητας από την Aqualia για την απόκτηση πολύτιμων φυσικών πόρων. Με την ανάπτυξη του Smart Green Gas project, με μία μεσαίου μεγέθους εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων μπορεί δυνητικά να οδηγηθούμε σε ημερήσια παραγωγή ενός εκατομμυρίου λίτρων βιοκαυσίμου, ποσότητα ικανή να τροφοδοτήσει περισσότερα από 300 οχήματα. Αυτό με τη σειρά του θα επιτρέψει πόλεις να τροφοδοτήσουν το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών, οχημάτων αστυνομίας και ασθενοφόρων μεταξύ άλλων»

Η SMART Green Gas έχει ως στόχο να βελτιστοποιήσει και να καταστήσει το Ενεργειακό Σύστημα πιο ευέλικτο, να επιτύχει μεγαλύτερη ενεργειακή ασφάλεια στην ΕΕ και να εξασφαλίσει μεγαλύτερη αυτονομία και αειφορία στις πόλεις που εφαρμόζουν το σύστημα αυτό στις εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων. Η SMART Green Gas έχει ως στόχο να αποκτήσει τοπικά παραγόμενα ανανεώσιμα καύσιμα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας ή στο δίκτυο διανομής αερίου.

Υποστηριζόμενη από το Κέντρο Βιομηχανικής Τεχνολογικής Ανάπτυξης (CDTI), η SMART Green Gas αναπτύσσεται με την συμμετοχή πέντε εταίρων συμπεριλαμβανομένων των Gas Natural Fenosa και Naturgas EDP, καθώς και δημόσιων ερευνητικών οργανισμών, όπως το Catalan Institute for Water Research (ICRA) και τα Πανεπιστήμια των Girona, Valladolid και Santiago de Compostela. Η SEAT συμμετέχει σε συνεργασία με την Aqualia.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.