Βροχή και καλή διάθεση

By  |  0 Comments

Ακόμη και τις δύσκολες καιρικές συνθήκες κέρδισε το κέφι και η καλή διάθεση των αγωνιζομένων στην Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου που διοργάνωσε για 16η χρονιά η START LINE. Η έντονη βροχόπτωση που ξεκίνησε λίγο πριν το τέλος του 1ου σκέλους και κράτησε όλη τη διάρκεια του 2ου, ταλαιπώρησε μεν οδηγούς, μηχανικούς, στελέχη του αγώνα και θεατές, δεν προκάλεσε όμως κανενός είδους άλλο πρόβλημα.

Κάπως έτσι παρά τις μικρές σχετικά καθυστερήσεις, η 16η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου αποτέλεσε και φέτος μια ξεχωριστή στιγμή στο πρόγραμμα των οδηγών και δεν παρέκκλινε από τον σκοπό της διασκέδασης.

Πιο σοβαρά όμως ήταν τα πράγματα στο θεσμό του Ενιαίου, ο οποίος είχε πρεμιέρα στην 16η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου και οι 15 συμμετέχοντες έκαναν τα πρώτα τους αγωνιστικά χιλιόμετρα. Αξίζει να σημειωθεί πως για το Ενιαίο τα δύο σκέλη της Ανάβασης προσμέτρησαν ως διαφορετικοί αγώνες.      

Η πρεμιέρα αυτή κρίνεται απολύτως επιτυχημένη και οι τρεις διαφορετικοί νικητές ήταν ένα σπουδαίο αποτέλεσμα για το ενδιαφέρον του Ενιαίου. Ο λόγος για τους Στράτο Κυρλαγκίτση ο οποίος επικράτησε στη Γενική του Ενιαίου αλλά και στην κατηγορία κάτω των 30 ετών, στον αγώνα του πρώτου σκέλους και τους Νίκο Ζάχο και Παναγιώτη Ρουστέμη (φωτογραφία) που επικράτησαν αντίστοιχα στον 2ο αγώνα.

Κατά τα άλλα στην Ομάδα Α επικράτησε ο Χρήστος Μάντεσης με το Honda Civic Type-R ο οποίος είχε εξασφαλίσει ικανοποιητική διαφορά από το πρώτο σκέλος και δεν χρειάστηκε να ρισκάρει στο δεύτερο. Αυτό παρά την πίεση του εντυπωσιακού Παναγιώτη Κωστογιάννη με το Citroen Saxo VTS που «πήρε» το δεύτερο σκέλος, εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στην Ομάδα Α και τη νίκη στην Α6. Τρίτος στη γενική της Ομάδας Α ο Δημήτρης Τσούργιαννης με το Opel Corsa που ήταν ασφαλώς και δεύτερος στην Α7 πίσω από τον Μάντεση. Στην Α5 νικητής ήταν ο Νικόλαος Μπόμπης με το Rover MG ZR, εμπρός από Κώστα Τουσούλη με το Toyota Yaris.

Στην Ομάδα Ν ο «Αμερικάνος» με το Mitsubishi EVO IX δεν συνάντησε δυσκολίες σε επίπεδο αποτελεσμάτων. Επικράτησε στη γενική αλλά ήταν η μοναδική συμμετοχή της μεγάλης κλάσης της συγκεκριμένης κατηγορίας. Στις συμμετοχές της Ομάδας Ν κάτω των 2 λίτρων, νικητής αναδείχτηκε ο Κίμωνας Θέος που οδήγησε μια πεντάδα από Peugeot 106 S16.

Στην Ομάδα Ε ο Γιάννης Δρακόπουλος με το Peugeot 106 S16 πήρε τη νίκη, όπως και στην κλάση Ε10. Μια θέση πιο πίσω στη γενική της Ομάδας Ε και νικητής στην Ε11 ήταν ο Παναγιώτης Κεφαλάς, ενώ αντίστοιχα στην Ε10 και στην Ε11 δεύτεροι ήταν οι Παναγιώτης Δαραβίγκας με Toyota Starlet και Χριστόφορος Αλεξόπουλος με Opel Ascona.

Τέλος στη Formula Saloon ο Σπύρος Παπαδόπουλος με το Ford Escort MKII πήρε τη νίκη και άφησε πίσω του τον Σωτήρη Σπυρόπουλο με BMW E30 και τον Όμηρο Στρουσόπουλο με το Renault 5 GT.

Ο αγώνας διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Γορτυνίας και με την αμέριστη συμπαράσταση των τοπικών φορέων αλλά και των επαγγελματιών της περιοχής που φέτος λόγω των έκτακτων συνθηκών που δημιούργησε ο καιρός ανταποκρίθηκαν άμεσα και καίρια ώστε να μετριαστεί η ταλαιπωρία και για τους αγωνιζόμενους αλλά και τους επισκέπτες της γραφικής Δημητσάνας.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΝΙΚΗΤΩΝ ΕΝΙΑΙΟΥ

Στράτος Κυρλαγκίτσης

Ο Στράτος Κυρλαγκίτσης (26/7/1996) είναι 21 ετών και είναι στο 4ο έτος του τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Θράκης. Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είναι γιος του Μιχάλη Κυρλαγκίτση ο οποίος θεωρείται μετρ των αναρτήσεων στους ελληνικούς αγώνες αλλά και την ελληνική αγορά γενικότερα. Για πρώτη φορά ενεπλάκη στους αγώνες μέσω του κάρτ και του Πανελληνίου Πρωταθλήματος το 2004. Από τότε μετράει εξαιρετικά αποτελέσματα και πρώτες θέσεις, ωστόσο θεωρεί καλύτερη στιγμή στην μέχρι τώρα καριέρα του, την πολύ καλή εμφάνιση σε αγώνα του Γερμανικού Πρωταθλήματος Καρτ το 2012 στην πίστα Kartbahn Hunsrückring. Η αγαπημένη του πίστα είναι η Algarve στην Πορτογαλία. Παρά το νεαρό της ηλικίας έχει αρκετές οδηγικές εμπειρίες. Μια συμμετοχή στο Ράλι Λαμίας, σε δύο αγώνες στο Porsche Cup Historic Challenge στη Γερμανία, ενώ έχει κάνει δοκιμές και με Formula Renault 2.0. Εκτός από τη συμμετοχή στο Ενιαίο φέτος οδηγεί και το ηλεκτρικό μονοθέσιο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Συμμετέχει στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο SKODA 2017 με την υποστήριξη της Meniga A.E.

Facebook: Stratos Kirlagitsis

Instagram: stratos_kyrlagkitsis

Παναγιώτης Ρουστέμης

Ο Παναγιώτης Ρουστέμης (22/5/1998) είναι γιός του Αλέξανδρου Ρουστέμη και είναι 19 ετών. Φοιτά στο 1ο έτος στο τμήμα μηχανολόγων μηχανικών στο Πανεπιστήμιο Πάτρας. Συμμετέχει για πρώτη φορά σε αγώνες αυτοκινήτου παρόλα αυτά έχει οδηγήσει σε αρκετά ερασιτεχνικά έπαθλα στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου με διάφορα αυτοκίνητα. Η πρώτη του επαφή σε πραγματικά αγωνιστικούς ρυθμούς ήταν η συμμετοχή στο Gymkhana Marathon του 2016, όπου βρέθηκε ανάμεσα στον Ken Block και τα άλλα μεγάλα ονόματα του συγκεκριμένου διεθνούς event. Πριν μερικούς μήνες μάλιστα ήταν στη γραμμή εκκίνησης του 1ου γώνα για το Timed Rally Challenge & Dirt Games Challenge, όπου μάλιστα ήταν και πρώτος στη γενική κατάταξη. Το αγαπημένο αυτοκίνητό του είναι το Ford Sierra RS500.

Συμμετέχει στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο SKODA 2017 με την υποστήριξη της AutoVParts Παπαδημητρίου.

Facebook: Panagiotis Roustemis

Instagram:Panagiotis Roustemis

Νίκος Ζάχος

Ο Νίκος Ζάχος (31/3/1978) είναι 39 ετών και προέρχεται από μία σημαντική οικογένεια των ελληνικών αγώνων με αγωνιστικές εμπειρίες και διακρίσεις και για τον πατέρα του Θανάση, αλλά και για τον αδερφό του Βασίλη. Η καριέρα του ξεκίνησε από το καρτ και την πίστα του Ασπροπύργου το 1993 και περιλαμβάνει νίκες σε αγώνες των ελληνικών πρωταθλημάτων ή κυπέλλων ράλι, αλλά και διεθνείς συμμετοχές. Έχει μεγάλη εμπειρία ακόμη και σε μορφές Ενιαίου καθώς ξεχώρισε στο Toyota Yaris Cup όπου συμμετείχε από το 2000.

Είναι παντρεμένος και έχει δύο παιδιά.

Συμμετέχει στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο SKODA 2017 με την υποστήριξη της Skoda Makris Α.Ε.

Facebook: Zahos Nikos

Twitter: zahosnikos

Instagram: zahosnikos

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.