F1: Η στρατηγική των ελαστικών στη Βρετανία

By  |  0 Comments

O οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton κυριάρχησε με την απόδοσή του στο Βρετανικό Grand Prix ισοφαρίζοντας το απόλυτο ρεκόρ νικών στο συγκεκριμένο αγώνα. Ο Hamilton κέρδισε εκκινώντας από την pole με την πολύ μαλακή γόμα. Δεν έχασε το προβάδισμα ούτε όταν άλλαξε ελαστικά βάζοντας τη μαλακή γόμα. Οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν παρόμοια τακτική μιας αλλαγής ελαστικών πηγαίνοντας από την πολύ μαλακή γόμα στη μαλακή γόμα. 

Ο άλλος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas αποτέλεσε εξαίρεση ακολουθώντας την αντίθετη στρατηγική. Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα, κέρδισε θέσεις στην κατάταξη ενόσω οι προπορευόμενοι άλλαζαν ελαστικά και έβαλε προς το φινάλε την ταχύτερη πολύ μαλακή γόμα κερδίζοντας έτσι ακόμη περισσότερες θέσεις στην πίστα.

Προς το τέλος του αγώνα οι Ferrari είχαν δυο θέματα στο εμπρός αριστερό ελαστικό τόσο του Sebastian Vettel όσο και του Kimi Raikkonen. Αυτό οδήγησε σ’ ένα απογραμμάτιστο πιτ στοπ το Raikkonen, που παραταύτα ανέβηκε στο βάθρο. Ο Vettel μετά το έκτακτο πιτ στοπ τερμάτισε τον αγώνα κινούμενος αργά. Εξετάζουμε σε συνεργασία με την ομάδα αυτά τα δυο συμβάντα.

Το Σίλβερστον είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες της χρονιάς όσον αφορά στα ενεργειακά φορτία που μεταφέρονται διαμέσου των ελαστικών. Στα μονοθέσια ασκούνται πλευρικές δυνάμεις μέχρι 5g. Σίγουρα η πολύ μαλακή γόμα που έκανε ντεμπούτο στο Βρετανικό Grand Prix, ανταποκρίθηκε πολύ καλά σ’ αυτές τις προκλήσεις. Για παράδειγμα ο Daniel Ricciardo της Red Bull εκκίνησε 19ος μετά από ποινή που είχε αλλά συμπλήρωσε πολλούς γύρους με την πολύ μαλακή γόμα στην αρχή, προτού τερματίσει τελικά 5ος.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Το Βρετανικό Grand Prix επιφύλασσε ένα κεντρί στην ουρά για τους δυο οδηγούς της Ferrari. Ο Sebastian Vettel και ο Kimi Raikkonen δυστυχώς είχαν αστοχία ελαστικού λίγο πριν τερματίσουν τη σκληρή προσπάθεια. Ήταν πραγματικά ατυχία και φυσικά διερευνούμε σε συνεργασία με την ομάδα το τι ακριβώς συνέβη. Ο αγώνας είχε φέτος απίστευτο ρυθμό σημειώστε πως ο ταχύτερος γύρος ήταν 5 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον αντίστοιχο περσινό.

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

ΜΕΣΗ                                        ΜΑΛΑΚΗ                             ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ

Wehrlein

2m26.338s

Hamilton

1m30.621s

Verstappen

1m30.678s

Raikkonen

1m31.517s

Bottas

1m30.905s

Vettel

1m31.872s

Hamilton

1m32.190s

 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑ ΓΟΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
MEΣΗ Wehrlein 1
ΜΑΛΑΚΗ Magnussen 37
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Ricciardo 32

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αγώνα ακολουθώντας τακτική μιας αλλαγής ελαστικών όπως το περιμέναμε. Σε μεγάλο βαθμό η στρατηγική επηρεάστηκε από το βαθμό φθοράς των πολύ μαλακών ελαστικών. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα και έβαλε τη μαλακή στον 25ο γύρο.

ΣΙΛΒΕΡΣΤΟΝ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΙΤ ΣΤΟΠ 
Νο       Οδηγός           Εκκίνηση        Pit 1                 Pit 2                 Pit 3
44        HAM                SSu                  Sn (25)
77        BOT                 Su                    SSn (32)
7          RAI                   SSu                  Sn (24)                         SSu (49)
33        VER                  SSu                  Sn (19)                         SSn (49)
3          RIC                   SSn                  Sn (32)
27        HUL                 SSu                  Sn (24)
5          VET                  SSu                  Sn (18)                         SSu (50)
31        OCO                 SSu                  Sn (20)
11        PER                  SSu                  Sn (23)
19        MAS                Sn                    SSn (25)
2          VAN                 SSu                  Sn (26)
20        MAG                Sn                    SSn (37)
8          GRO                 SSu                  Sn (23)                         SSn (43)
9          ERI                   Sn                    SSn (28)
26        KVY                  SSn                  Sn (1)               Su (9) DT         SSn (27)
18        STR                  Sn                    SSn (22)           SSn (42)
94        WEH                Sn                    Mn (2)             Sn (3)               SSn (31)
14        ALO                 SSn                  Sn (20)
55        SAI                   SSn
30        PAL                  SSn

 

M= Μέση S= Μαλακή  SS= Πολύ μαλακή  n= νέα u= πατημένη

O οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton κυριάρχησε με την απόδοσή του στο Βρετανικό Grand Prix ισοφαρίζοντας το απόλυτο ρεκόρ νικών στο συγκεκριμένο αγώνα. Ο Hamilton κέρδισε εκκινώντας από την pole με την πολύ μαλακή γόμα. Δεν έχασε το προβάδισμα ούτε όταν άλλαξε ελαστικά βάζοντας τη μαλακή γόμα. Οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν παρόμοια τακτική μιας αλλαγής ελαστικών πηγαίνοντας από την πολύ μαλακή γόμα στη μαλακή γόμα. Ο άλλος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas αποτέλεσε εξαίρεση ακολουθώντας την αντίθετη στρατηγική. Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα, κέρδισε θέσεις στην κατάταξη ενόσω οι προπορευόμενοι άλλαζαν ελαστικά και έβαλε προς το φινάλε την ταχύτερη πολύ μαλακή γόμα κερδίζοντας έτσι ακόμη περισσότερες θέσεις στην πίστα. Προς το τέλος του αγώνα οι Ferrari είχαν δυο θέματα στο εμπρός αριστερό ελαστικό τόσο του Sebastian Vettel όσο και του Kimi Raikkonen. Αυτό οδήγησε σ' ένα απογραμμάτιστο πιτ στοπ το Raikkonen, που παραταύτα ανέβηκε στο βάθρο. Ο Vettel μετά το έκτακτο πιτ στοπ τερμάτισε τον αγώνα κινούμενος αργά. Εξετάζουμε σε συνεργασία με την ομάδα αυτά τα δυο συμβάντα. Το Σίλβερστον είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες της χρονιάς όσον αφορά στα ενεργειακά φορτία που μεταφέρονται διαμέσου των ελαστικών. Στα μονοθέσια ασκούνται πλευρικές δυνάμεις μέχρι 5g. Σίγουρα η πολύ μαλακή γόμα που έκανε ντεμπούτο στο Βρετανικό Grand Prix, ανταποκρίθηκε πολύ καλά σ' αυτές τις προκλήσεις. Για παράδειγμα ο Daniel Ricciardo της Red Bull εκκίνησε 19ος μετά από ποινή που είχε αλλά συμπλήρωσε πολλούς γύρους με την πολύ μαλακή γόμα στην αρχή, προτού τερματίσει τελικά 5ος. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Το Βρετανικό Grand Prix επιφύλασσε ένα κεντρί στην ουρά για τους δυο οδηγούς της Ferrari. Ο Sebastian Vettel και ο Kimi Raikkonen δυστυχώς είχαν αστοχία ελαστικού λίγο πριν τερματίσουν τη σκληρή προσπάθεια. Ήταν πραγματικά ατυχία και φυσικά διερευνούμε σε συνεργασία με την ομάδα το τι ακριβώς συνέβη. Ο αγώνας είχε φέτος απίστευτο ρυθμό σημειώστε πως ο ταχύτερος γύρος ήταν 5 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον αντίστοιχο περσινό. ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Wehrlein 2m26.338s Hamilton 1m30.621s Verstappen 1m30.678s - Raikkonen 1m31.517s Bottas 1m30.905s - Vettel 1m31.872s Hamilton 1m32.190s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑ ΓΟΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ MEΣΗ Wehrlein 1 ΜΑΛΑΚΗ Magnussen 37 ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Ricciardo 32 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αγώνα ακολουθώντας τακτική μιας αλλαγής ελαστικών όπως το περιμέναμε. Σε μεγάλο βαθμό η στρατηγική επηρεάστηκε από το βαθμό φθοράς των πολύ μαλακών ελαστικών. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα και έβαλε τη μαλακή στον 25ο γύρο. ΣΙΛΒΕΡΣΤΟΝ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΙΤ ΣΤΟΠ Νο Οδηγός Εκκίνηση Pit 1 Pit 2 Pit 3 44 HAM SSu Sn (25) 77 BOT Su SSn (32) 7 RAI SSu Sn (24) SSu (49) 33 VER SSu Sn (19) SSn (49) 3 RIC SSn Sn (32) 27 HUL SSu Sn (24) 5 VET SSu Sn (18) SSu (50) 31 OCO SSu Sn (20) 11 PER SSu Sn (23) 19 MAS Sn SSn (25) 2 VAN SSu Sn (26) 20 MAG Sn SSn (37) 8 GRO SSu Sn (23) SSn (43) 9 ERI Sn SSn (28) 26 KVY SSn Sn (1) Su (9) DT SSn (27) 18 STR Sn SSn (22) SSn (42) 94 WEH Sn Mn (2) Sn (3) SSn (31) 14 ALO SSn Sn (20) 55 SAI SSn 30 PAL SSn M= Μέση S= Μαλακή SS= Πολύ μαλακή n= νέα u= πατημένη

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.