Το επετειακό 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. (upd)

By  |  0 Comments

Στις 16 και 17 Σεπτεμβρίου ο Α.Ο.Θ. θα διοργανώσει το επετειακό 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Με τον Κώστα Στεφανή στο τιμόνι της παρουσίασης! Ο Α.Ο.Θ. ένας από τους κορυφαίους διοργανωτές αγώνων αυτοκινήτου στην Ελλάδα και αυτός που επί δεκαετίες διοργανώνει με επιτυχία το Ράλλυ Δ.Ε.Θ., τον μακροβιότερο αγώνα της χώρας μετά τον Ράλλυ Ακρόπολις, εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς προετοιμάζοντας το 50ο επετειακό Ράλλυ Δ.Ε.Θ. 

Κύριος στόχος της φετινής διοργάνωσης να εκπλήξει θετικά αγωνιζόμενους, θεατές αλλά και υποστηρικτές.

Τα πληρώματα, που είναι η «ψυχή» κάθε αγώνα, θα απολαύσουν τις υπέροχες ειδικές διαδρομές του Χολομώντα, εκεί όπου «ανδρώθηκε» η πλειοψηφία της αφρόκρεμας των Ελλήνων οδηγών αγώνων αυτοκινήτου. Ειδικές διαδρομές που στο σύνολό τους θα απαιτήσουν από τα πληρώματα το μέγιστο των δεξιοτήτων και από τα αγωνιστικά το μέγιστο της αντοχής τους.

Έτσι, η επιλογή των ειδικών διαδρομών αλλά και γενικότερα ο σχεδιασμός του αγώνα θα αποζημιώσουν από μόνα τους τον κόπο όλων όσων ανηφορίσουν στον μαγευτικό Χολομώντα. Για τους αναποφάσιστους η πληθώρα σημείων θέασης και άνετη πρόσβαση σε αυτά θα λειτουργήσει θετικά και ενισχυτικά.

Ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε διοργάνωσης, δηλαδή οι υποστηρικτές και  η τοπική αυτοδιοίκηση θα τύχουν της μέγιστης προβολής και αναγνώρισης, άμεσα λόγω της προσπάθειας που θα καταβάλλει ο Α.Ο.Θ. και έμμεσα λόγω της προβολής που θα έχει σε Πανελλαδικό επίπεδο ο 5ος γύρος του 53ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

H  εκκίνηση Με τον Κώστα Στεφανή στο τιμόνι της παρουσίασης των πληρωμάτων θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου στις 3 μ.μ. η εκκίνηση του 50ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. από τη Νότια Πύλη της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης ως είθισται τα τελευταία χρόνια. Για την ιστορία να θυμίσουμε πως ο Κώστας Στεφανής,  ανέβηκε 7 φορές ως συνοδηγός στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου σε Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Το 1978 με «Ιαβέρη» και Ford Escort RS, 1987- 1988-1989-1990 και 1992 στο δεξί μπάκετ της  Lancia Delta HF του “Jigger” και τέλος το 1994 με την Lancia Delta HF του Άρη Βωβού.   50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Παροχές στους συμμετέχοντες Όσα πληρώματα «εκκινούν» το ταξίδι τους για το 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. από Αθήνα μπορούν να επωφεληθούν της δωρεάν μεταφοράς των αγωνιστικών τους με αυτοκινητάμαξα. Ο Α.Ο.Θ. είναι αναγκασμένος να τηρήσει αυστηρή σειρά προτεραιότητας καθώς η αυτοκινητάμαξα μπορεί να μεταφέρει 8 ή 9 αυτοκίνητα ανάλογα το μήκος αυτών. Πληροφορίες στην γραμματεία του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης στα τηλέφωνα 2310 423220 και 6945 897909 κα. Βασιλική Σπανδώνη. Επιπλέον θα δοθεί για το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου από μια δωρεάν διαμονή σε δίκλινο για όσα πληρώματα το επιθυμούν. Πληροφορίες στο τηλέφωνο 6984315161 κ. Αγοραστός Λάζαρος.

H  εκκίνηση

Με τον Κώστα Στεφανή στο τιμόνι της παρουσίασης των πληρωμάτων θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου στις 3 μ.μ. η εκκίνηση του 50ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. από τη Νότια Πύλη της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης ως είθισται τα τελευταία χρόνια. Για την ιστορία να θυμίσουμε πως ο Κώστας Στεφανής,  ανέβηκε 7 φορές ως συνοδηγός στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου σε Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Το 1978 με «Ιαβέρη» και Ford Escort RS, 1987- 1988-1989-1990 και 1992 στο δεξί μπάκετ της  Lancia Delta HF του “Jigger” και τέλος το 1994 με την Lancia Delta HF του Άρη Βωβού.

50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Παροχές στους συμμετέχοντες

Όσα πληρώματα «εκκινούν» το ταξίδι τους για το 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. από Αθήνα μπορούν να επωφεληθούν της δωρεάν μεταφοράς των αγωνιστικών τους με αυτοκινητάμαξα. Ο Α.Ο.Θ. είναι αναγκασμένος να τηρήσει αυστηρή σειρά προτεραιότητας καθώς η αυτοκινητάμαξα μπορεί να μεταφέρει 8 ή 9 αυτοκίνητα ανάλογα το μήκος αυτών. Πληροφορίες στην γραμματεία του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης στα τηλέφωνα 2310 423220 και 6945 897909 κα. Βασιλική Σπανδώνη. Επιπλέον θα δοθεί για το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου από μια δωρεάν διαμονή σε δίκλινο για όσα πληρώματα το επιθυμούν. Πληροφορίες στο τηλέφωνο 6984315161 κ. Αγοραστός Λάζαρος.

Οι Αθλητές

Το συναρπαστικό του 50ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. είναι και υπάρχει ως αίσθηση λόγω των αθλητών, των υποστηρικτών, των θεατών και τέλος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης. Μετά τις ειδικές διαδρομές που αφορούν στο συναρπαστικό από την πλευρά του Α.Ο.Θ., και που έπρεπε να δημοσιοποιηθούν το ταχύτερο, σειρά έχουν οι αθλητές που τίμησαν με την συμμετοχή τους τις 49 μέχρι στιγμής διοργανώσεις.

Η κορωνίδα των αγώνων που διοργανώνει ο όμιλος δεν θα ήταν τόσο λαμπερή  χωρίς το ήθος, την αυταπάρνηση, την υπέρβαση και την τεχνική των χιλιάδων αθλητών που συμμετείχαν σε αυτήν. Όλοι οι αθλητές, οι ομάδες τους εν τω συνόλω αλλά και οι οικογένειές τους δίδαξαν πως το 50 είναι εφικτός αριθμός παρά τις απίστευτες αντιξοότητες που γνώρισε η διοργάνωση στο πέρασμα των δεκαετιών.

Ο Α.Ο.Θ. δεν ξεχωρίζει κανέναν, δεν θεωρεί κανέναν λιγότερο ή περισσότερο σημαντικό ούτε νιώθει πιο έντονα αισθήματα για κάποιους.  Αποδέχεται ταπεινά την μικρή ή μεγάλη, την μοναδική ή πολλαπλή προσφορά του κάθε αθλητή, αφού το ζητούμενο είναι να βγει κερδισμένος στο τέλος κάθε αγώνα ο μηχανοκίνητος αθλητισμός που όλοι αγαπάμε.

Α.Ο.Θ. αυτό που μπορεί να υποσχεθεί είναι πως θα συνεχίσει να υπηρετεί με συνέπεια  τον μηχανοκίνητο αθλητισμό όπως το έχει πράξει τα τελευταία 50 χρόνια.

Διαδρομές – Αποστάσεις – Χρόνοι

Πως γίνετε 93 χλμ. ειδικών διαδρομών να συναρπάσουν άπαντες; Όταν αυτά δεν προκαλούν μόνο το αγωνιστικό ενδιαφέρον αλλά είναι έτσι μοιρασμένα ώστε να ικανοποιούν θεατή, υποστηρικτή και οργανωτή. Το 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. είναι ακριβώς αυτό.

Περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, δύο το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου και τέσσερις την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου, οι οποίες είναι μοιρασμένες σωστά ώστε να μην υπάρχει κενό, με ζηλευτή ποικιλομορφία ώστε να ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς αθλητές και με την σωστή δόση ρομαντισμού αποδίδοντας φόρο τιμής στην ιστορία του αγώνα.

Την πρώτη ημέρα οι αθλητές πρέπει να περάσουν τεχνικό έλεγχο στη νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ., να εκκινήσουν από το ίδιο σημείο και να καταφέρουν αλώβητοι ένα μεγάλο Λιβάδι-Πετροκέρασα 19.70 χλμ. και έναν κλασικό Χολομώντα 23.20 χλμ. μέχρι να “δουν” το parc ferme στην κεντρική πλατεία του Πολυγύρου.

Η δεύτερη μέρα ξεκινάει με μια δύσκολη Παλαιόχωρα των 21.02 χλμ. ακολουθούμενοι από δύο Τσουκαλάδες των 10.88 χλμ. έκαστος με ενδιάμεσο service και ένα Λιβάδι –power stage των 7.31 χλμ. που θα οδηγήσει τα καταπονημένα πληρώματα και τα αγωνιστικά τους εκεί από όπου ξεκίνησαν την προηγουμένη στην νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. όπου και ο τερματισμός του αγώνα.

Οι θεατές αποζημιωμένοι από το θέαμα, ικανοποιημένοι από τους πολλούς και εύκολους τρόπους  προσέγγισης των ειδικών διαδρομών θα μπορούν με περηφάνεια να οικειοποιηθούν το 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. λέγοντας πως ήταν και αυτοί εκεί.

50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Το συναρπαστικό ανήκει σε αυτούς που το δημιουργούν Ο Α.Ο.Θ. ένας από τους κορυφαίους διοργανωτές αγώνων αυτοκινήτου στην Ελλάδα και αυτός που επί δεκαετίες διοργανώνει με επιτυχία το Ράλλυ Δ.Ε.Θ., τον μακροβιότερο αγώνα της χώρας μετά τον Ράλλυ Ακρόπολις, εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς προετοιμάζοντας το 50ο επετειακό Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Κύριος στόχος της φετινής διοργάνωσης να εκπλήξει θετικά αγωνιζόμενους, θεατές αλλά και υποστηρικτές. Τα πληρώματα, που είναι η «ψυχή» κάθε αγώνα, θα απολαύσουν τις υπέροχες ειδικές διαδρομές του Χολομώντα, εκεί όπου «ανδρώθηκε» η πλειοψηφία της αφρόκρεμας των Ελλήνων οδηγών αγώνων αυτοκινήτου. Ειδικές διαδρομές που στο σύνολό τους θα απαιτήσουν από τα πληρώματα το μέγιστο των δεξιοτήτων και από τα αγωνιστικά το μέγιστο της αντοχής τους. Έτσι, η επιλογή των ειδικών διαδρομών αλλά και γενικότερα ο σχεδιασμός του αγώνα θα αποζημιώσουν από μόνα τους τον κόπο όλων όσων ανηφορίσουν στον μαγευτικό Χολομώντα. Για τους αναποφάσιστους η πληθώρα σημείων θέασης και άνετη πρόσβαση σε αυτά θα λειτουργήσει θετικά και ενισχυτικά. Ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε διοργάνωσης, δηλαδή οι υποστηρικτές και η τοπική αυτοδιοίκηση θα τύχουν της μέγιστης προβολής και αναγνώρισης, άμεσα λόγω της προσπάθειας που θα καταβάλλει ο Α.Ο.Θ. και έμμεσα λόγω της προβολής που θα έχει σε Πανελλαδικό επίπεδο ο 5ος γύρος του 53ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο Α.Ο.Θ. ετοιμάζει έναν συναρπαστικό αγώνα και σε καλεί να γίνεις μέρος αυτού, γιατί το συναρπαστικό ανήκει σε αυτούς που το δημιουργούν.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.