Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος: Πανηγυρική εκκίνηση

By  |  0 Comments

Eμπρός από το Αρχαίο Θέατρο της Λάρισας, παρουσία πλήθους θεατών, αλλά και εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, δόθηκε νωρίτερα η εκκίνηση του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2017.
Αρχικά τη ράμπα πέρασαν 27 κλασικά αυτοκίνητα που συμμετέχουν στον αγώνα στο πλαίσιο του Επάθλου Ιστορικών Regularity Αυτοκινήτων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA), καθώς και του αντίστοιχου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων Ράλλυ, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν τα 28 πληρώματα που θα αγωνιστούν τις επόμενες δύο ημέρες για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, το Πρωτάθλημα και τα Κύπελλα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων και το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος.
Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσε τόσο ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός, όσο και ο Δήμαρχος Λάρισας, της πόλης που φιλοξενεί τον αγώνα, Απόστολος Καλογιάννης. Από πλευράς τοπικής αυτοδιοίκησης, τα πληρώματα τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Χρήστος Μιχαλάκης, Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων, Γρηγόρης Παπαχαραλάμπους, Πρόεδρος Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας, Δημήτρης Τάχος, Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Λάρισας, ο βουλευτής Λάρισας κ. Κώστας Μπαργιώτας, ο διοικητής της Τροχαίας Λάρισας Σεραφείμ Καφετζής, εκπρόσωποι των χορηγών του αγώνα κ.ά.
Αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity συνέχισαν για το πρώτο σκέλος του αγώνα, σε μια διαδρομή 49 χλμ.που περιλαμβάνει και νυχτερινή ανάβαση Τεμπών, πριν ολοκληρώσουν το σημερινό σκέλος στα Αμπελάκια.
Για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Sporting το καθαρά αγωνιστικό μέρος ξεκινάει αύριο το πρωί, με την αναχώρησή τους από το service park, που βρίσκεται στη Σκεπαστή Αγορά Λάρισας. Η πρώτη ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 63,66 χλμ., με την πρώτη (Πυργετός 1) να ξεκινάει στις 09:38.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

1 MASCAGNI Massimo – FARSETTI Fabrizio
«Eίναι η πρώτη φορά που έρχομαι στην Ελλάδα, εχώ δει κάποιες εικόνες και η χώρα μου αρέσει πολύ. Γνωρίζω κάποιους από τους οδηγούς. Το επίπεδο του ανταγωνισμού είναι υψηλό. Οι Έλληνες οδηγοί είναι πολύ καλοί και εμείς θα έχουμε τη μάχη μας με τον Θεμιστοκλή Κονταράτο, για τη δεύτερη θέση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα».

2 CRUCIFIX Christian – LAMBERT Joseph
«Είναι τελείως καινούρια εμπειρία για εμάς, δεν έχουμε καμία γνώση της περιοχής. Συμμετέχουν πολλοί καλοί οδηγοί, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνει».

3 KONTARATOS Themistoklis – IATRIDIS Julious
«Στόχος μας είναι να περάσουμε καλά και στο τέλος θα δούμε τι θα γίνει. Οι διαδρομές δείχνουν ωραίες και υπάρχουν τουλάχιστον οκτώ συμμετοχές ικανές για το καλύτερο».

4 EKONOMOU George – EKONOMOY Nikolaos
«Είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα. Είναι η πρώτη μας φορά σε αυτά τα μέρη. Ο αγώνας έχει πολύ καλές συμμετοχές και ο ανταγωνισμός αναμένεται έντονος. Στόχος μας είναι η νίκη».

5 DOUROS Anastasios – BOZIONELOS George
«Η αλήθεια είναι ότι έχουμε λίγο άγχος. Η σημερινή μέρα είναι σχετικά εύκολη, αν και δεν έχουμε γνώση των διαδρομών. Το επίπεδο των συμμετοχών είναι πάρα πολύ υψηλό, παρόλο που είναι λίγες».

8 MOUSTAKAS Spyridon – MOUSTAKAS Nikolaos
«Πάντα υπάρχει λίγο άγχος πριν την εκκίνηση ενός αγώνα. Στόχος μας είναι να υπερασπιστούμε την περσινή μας πρωτιά. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος, αφού υπάρχουν δέκα πληρώματα που μπορούν να κατακτήσουν μία από τις τρεις πρώτες θέσεις».


ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ – ΔΗΜΟΣ ΧΑΡΗΣ
«Οι ειδικές είναι πάρα πολύ καλές, ο αγώνας πολύ ωραίος, αλλά οι απλές διαδρομές είναι τεράστιες σε μήκος. Θεωρώ ότι οι μεγάλες απλές χαλάνε την ομορφιά του αγώνα. Θέλουμε να κινηθούμε γρήγορα και να τερματίσουμε και φυσικά με στόχο την πρώτη θέση».

ΜΠΑΝΤΟΥΝΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ – ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
«Οι ειδικές διαδρομές είναι πάρα πολύ ωραίες, θεωρώ ότι είναι από τις καλύτερες ασφάλτινες που έχω δει. Το μοναδικό μειονέκτημα είναι οι μεγάλες απλές διαδρομές. Εμείς αυτό που θέλουμε είναι να τερματίσουμε, αφού πρόκειται για τον πρώτο μας ασφάλτινο αγώνα με το Mitsubishi, μετά την εγκατάλειψη στο Φθινοπωρινό Ράλλυ».

ΚΑΜΠΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
«Οι ειδικές είναι πάρα πολύ ωραίες, αν και οι μεγάλες απλές διαδρομές καθιστούν τον αγώνα κουραστικό. Εμείς θα κινηθούμε στο δικό μας ρυθμό και ανάλογα με τους χρόνους μας θα ακολουθήσουμε και αντίστοιχη τακτική».

ΓΕΡΟΔΗΜΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ – ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ
«Οι ειδικές διαδρομές είναι πάρα πολύ ωραίες. Μας αρέσουν όλες με εξαίρεση την Ανατολή, η οποία είναι αρκετά στενή. Μοναδικό μειονέκτημα είναι οι μεγάλες απλές διαδρομές, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό. Έχουμε βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό το αυτοκίνητο και στόχος μας είναι να πιέσουμε για να πραγματοποιήσουμε μια καλή εμφάνιση».

ΠΛΑΓΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ – ΡΕΝΤΗΣ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ
«Εξαιρετικός μέχρι στιγμής είναι τόσο ο αγώνας, όσο και η οργάνωση. Οι ειδικές είναι απίστευτες, αλλά το ίδιο και οι απλές διαδρομές, που είναι πολύ μεγάλες σε μήκος. Εμείς από την πλευρά μας ήρθαμε εδώ για να ευχαριστηθούμε ένα διήμερο αγώνα, τελείως καινούργιο για εμάς και για όλους».

ΒΑΤΣΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
«Οι ειδικές είναι πάρα πολύ ωραίες, ενώ σήμερα είναι πολύ όμορφη και η πανηγυρική εκκίνηση. Εμείς θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό στην κατηγορία μας, την F2».

ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ – ΚΑΚΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
«Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος και η οργάνωση έχει κάνει πολύ καλή δουλειά. Μειονέκτημα είναι τα πολλά χιλιόμετρα απλών διαδρομών, ειδικά για τα Ιστορικά αυτοκίνητα. Οι ειδικές είναι δύσκολες και τεχνικές».

ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ – ΠΑΛΛΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
«Συμμετέχουμε στον αγώνα με στόχο την ευχαρίστηση. Αυτός είναι ο πρώτος μας αγώνας με το αυτοκίνητο και είναι πολύ καλή ευκαιρία να το στήσουμε και να κάνουμε μία καλή προπόνηση εν όψει Μερκούρη».

ΠΟΛΙΤΟ ΒΑΣΙΛΗΣ – ΤΣΙΦΑΚΗ ΑΣΙΑ
«Είναι δύσκολος αγώνας για τα ιστορικά αυτοκίνητα. Οι ειδικές είναι ωραίες, αλλά οι απλές της πρώτης μέρας είναι πολύ μεγάλες».

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.