F1: Η στρατηγική των ελαστικών στο Abu Dhabi

By  |  0 Comments

Η σεζόν του 2017 ολοκληρώθηκε με νίκη του οδηγού της Mercedes, Valtteri Bottas. O Φινλανδός ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής από πάρα πολύ μαλακή, σε πολύ μαλακή γόμα.

Η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών ακολούθησαν την ίδια στρατηγική. Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν μικρές στην λεία επιφάνεια ασφάλτου της Yas Marina, ειδικά ενόσω η θερμοκρασία έπεφτε καθώς νύχτωνε. Μόνο τρεις οδηγοί εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Williams, Lance Stroll ήταν ο μόνος που έκανε παραπάνω από ένα πιτ στοπ: Συγκεκριμένα πραγματοποίησε τρία συνολικά.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Δεν υπήρξαν εκπλήξεις κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα της χρονιάς. Ο Bottas άξιζε τη νίκη. Εκκίνησε από την pole και ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής. Ερχόμενοι σ’ αυτό τον αγώνα πιστεύαμε ότι θα υπάρχει ευρύ παράθυρο για την αλλαγή ελαστικών και αυτό επαληθεύτηκε.

Είδαμε μερικές ομάδες να προσπαθούν να κερδίσουν θέσεις στην πίστα προλαβαίνοντας στην αλλαγή τους αντιπάλους τους. Κανείς όμως δεν τα κατάφερε μ’ αυτή την τακτική. Η προσοχή μας τώρα επικεντρώνεται στο 2018, οι οδηγοί παραμένουν στη Yas Marina για να δοκιμάσουν για πρώτη φορά τη νέα γκάμα ελαστικών που παρουσιάσαμε την Πέμπτη. Ειδικά οι πιο μαλακές γόμες ταιριάζουν στη συγκεκριμένη πίστα και θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως θα συμπεριφερθεί εδώ η εξαιρετικά μαλακή γόμα ‘hypersoft’. Όσα θα μάθουμε στις δοκιμές αυτές θα επηρεάσουν τις επιλογές ελαστικών που θα κάνουμε για τη νέα χρονιά. ”

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Bottas

1m40.650s

Stroll

1m42.324s

Vettel

1m40.770s

Hamilton

1m42.421s

Hamilton

1m41.473s

Bottas

1m42.439s

 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΜΑΛΑΚΗ
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Vandoorne 42
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Grosjean 32

 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο Valtteri Bottas πραγματοποίησε τη μοναδική του αλλαγή από πάρα πολύ μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα στον 21ο γύρο. Την ίδια στρατηγική ακολούθησαν οι πρώτοι 13 στην τελική κατάταξη.

Η σεζόν του 2017 ολοκληρώθηκε με νίκη του οδηγού της Mercedes, Valtteri Bottas. O Φινλανδός ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής από πάρα πολύ μαλακή, σε πολύ μαλακή γόμα.  Η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών ακολούθησαν την ίδια στρατηγική. Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν μικρές στην λεία επιφάνεια ασφάλτου της Yas Marina, ειδικά ενόσω η θερμοκρασία έπεφτε καθώς νύχτωνε. Μόνο τρεις οδηγοί εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Williams, Lance Stroll ήταν ο μόνος που έκανε παραπάνω από ένα πιτ στοπ: Συγκεκριμένα πραγματοποίησε τρία συνολικά.   MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Δεν υπήρξαν εκπλήξεις κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα της χρονιάς. Ο Bottas άξιζε τη νίκη. Εκκίνησε από την pole και ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής. Ερχόμενοι σ’ αυτό τον αγώνα πιστεύαμε ότι θα υπάρχει ευρύ παράθυρο για την αλλαγή ελαστικών και αυτό επαληθεύτηκε.  Είδαμε μερικές ομάδες να προσπαθούν να κερδίσουν θέσεις στην πίστα προλαβαίνοντας στην αλλαγή τους αντιπάλους τους. Κανείς όμως δεν τα κατάφερε μ’ αυτή την τακτική. Η προσοχή μας τώρα επικεντρώνεται στο 2018, οι οδηγοί παραμένουν στη Yas Marina για να δοκιμάσουν για πρώτη φορά τη νέα γκάμα ελαστικών που παρουσιάσαμε την Πέμπτη. Ειδικά οι πιο μαλακές γόμες ταιριάζουν στη συγκεκριμένη πίστα και θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως θα συμπεριφερθεί εδώ η εξαιρετικά μαλακή γόμα ‘hypersoft’. Όσα θα μάθουμε στις δοκιμές αυτές θα επηρεάσουν τις επιλογές ελαστικών που θα κάνουμε για τη νέα χρονιά. ”  ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ   	 	  -	Bottas  1m40.650s	Stroll 1m42.324s -	Vettel 1m40.770s	Hamilton  1m42.421s -	Hamilton 1m41.473s	Bottas 1m42.439s    ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ  ΓΟΜΑ	ΟΔΗΓΟΣ	ΓΥΡΟΙ ΜΑΛΑΚΗ	-	- ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ	Vandoorne	42 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ	Grosjean	32  ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο Valtteri Bottas πραγματοποίησε τη μοναδική του αλλαγή από πάρα πολύ μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα στον 21ο γύρο. Την ίδια στρατηγική ακολούθησαν οι πρώτοι 13 στην τελική κατάταξη.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.