Κ. Μητρόπουλος: Υπάρχει έλλειμμα!

By  |  0 Comments

Διαβάστε τις θέσεις του υποψηφίου Προέδρου της ΦΙΛΠΑ, Κώστα Μητρόπουλου

Άρχισα να ασχολούμαι με τα ιστορικά αυτοκίνητα το 1996. Το 1997 έτρεξα για πρώτη φορά στο Διεθνές Ράλλυ της ΦΙΛΠΑ. Μετά από 20 χρόνια έκανα τον απολογισμό αυτής της μακριάς, και αρχικά πολύ ευχάριστης και πολλά υποσχόμενης σχέσης. Υπάρχει έλλειμμα! Μου λείπουν πράγματα, χωρίς να είναι προφανείς οι αιτίες του γιατί.

Μου λείπουν τα καλά ξενοδοχεία, οι πολλές ξένες και γενικά οι πολλές συμμετοχές του Διεθνούς Ράλλυ. Γνωριμίες με ξένους aficionados, σπάνια αυτοκίνητα, ωραία Gala δείπνα και απονομές με γραβάτα και σακάκι. Σήμερα η διεθνικότητα του Διεθνούς είναι Κυπριακή, με δανεικά δικά μας αυτοκίνητα και η απονομή να αποτελεί το γρήγορο κλείσιμο του τριημέρου.

Μου λείπει ένα πραγματικό Concours d’ Elegance, όπου βλέπεις μοναδικά, ξεχωριστά, όμορφα αυτοκίνητα. Που βραβεύεις την αισθητική αλλά και την προσπάθεια να την πετύχεις. Τα τελευταία Concours d’ Elegance προσελκύουν ιστορικά αυτοκίνητα, πολλά από τα οποία δεν ταιριάζουν με τον χαρακτήρα της εκδήλωσης αλλά με αυτόν μιας έκθεσης.

Μου λείπει ένα ετήσιο βραβείο restoration για να δίνει κουράγιο σ’ αυτούς που δουλεύουν με την αγάπη τους για το ιστορικό αυτοκίνητο και που φέρνει μπροστά στα μάτια μας δουλειά καλλιτέχνη.

Μου λείπουν, οι πολιτιστικές εκδηλώσεις για το ιστορικό αυτοκίνητο. Παρουσιάσεις για τον σχεδιασμό τους, τα μηχανικά τους, την ιστορία τους, τις αγωνιστικές επιτυχίες. Διαλέξεις για πρόσωπα που επηρέασαν την αυτοκίνηση: σχεδιαστές, μηχανικούς, βιομηχάνους, οδηγούς. Παρουσιάσεις τεχνικών θεμάτων. Παρουσιάσεις οικονομικών θεμάτων. Παρουσιάσεις για την πορεία της αγοράς ιστορικών αυτοκινήτων. Ταινίες…

Το εντευκτήριο της ΦΙΛΠΑ,  με σπανιότατες εξαιρέσεις, παραμένει κενό από κάθε πνευματική ευχαρίστηση και κλειστό για τα μέλη του όλες τις ημέρες της εβδομάδας εκτός από μία. Και εξαιρετικά σπάνια η ΦΙΛΠΑ διοργανώνει εκδηλώσεις στο Μουσείο Αυτοκινήτου, ένα χώρο αφιερωμένο στο πάθος μας.

Μου λείπει η πληροφορία για παλιά αυτοκίνητα, για συνεργεία, για ανταλλακτικά για ασφάλιση, για εκτελωνισμό, για μεταφορά ιστορικών αυτοκινήτων. Η ΦΙΛΠΑ έπρεπε να είναι ο διαμεσολαβητής και διαχύτης τέτοιας πληροφορίας, και μάλιστα αξιολογημένης, στα μέλη της.

Μου λείπει η δυνατότητα κυκλοφορίας, που απολαμβάναμε οι περισσότεροι από εμάς με σεβασμό στο πνεύμα του νόμου. Η ευχαρίστηση της κίνησης χάθηκε και η χειροτέρευση των ιστορικών αυτοκινήτων μας θα επιταχυνθεί. Πολλά καλά αυτοκίνητα θα χαθούν από την Ελλάδα. Την πλήρη απώλεια της φωνής των μελών της ΦΙΛΠΑ σ’ αυτό το ζωτικής σημασίας θέμα, την θεωρώ πρώτα από όλα προσβολή και στο σωματειακό μας δικαίωμα της εκ των προτέρων πληροφόρησης και διαβούλευσης για τα σημαντικά θέματα που μας απασχολούν.

Μου λείπουν τα προπολεμικά αυτοκίνητα. Διαμάντια σχεδιασμού και μηχανικής. Μνημεία σε τροχούς. Μοναδικά πλέον κομμάτια που στολίζουν τη ζωή μας, αλλά έχουν πρακτικά χαθεί από τα ράλλυ και εμφανίζονται λίγο στις στατικές εκδηλώσεις. Χάσαμε μαζί τους και τους ανθρώπους που τα προσέχουν και προσθέτουν μνήμη και γνώση σ’ αυτό το οικοσύστημα των ιστορικών αυτοκινήτων.

Μου λείπουν οι οικονομικές προσφορές για ασφάλιση, οδική βοήθεια, συνέργεια, αναλώσιμα. Με πάνω από 4.000 μέλη και 6,000 ιστορικά αυτοκίνητα και άλλα 4.000 μοντέρνα αυτοκίνητα που τα μέλη της ΦΙΛΠΑ έχουν είναι εκκωφαντικό το ότι δεν έχουμε ζητήσει με διαγωνισμούς προσφορές για όλα αυτά. Η κάρτα μέλους της ΦΙΛΠΑ δεν έχει καμμιά οικονομική ισχύ στο οικοσύστημα του παλιού αυτοκινήτου.

Μου λείπει το περιοδικό, που κάποτε έβγαινε τέσσερις φορές το χρόνο, όπως μου λείπει ένα e-Newsletter που θα με πληροφορεί άμεσα για τα εκατοντάδες ενδιαφέροντα θέματα του χώρου και της Λέσχης μας. Μου λείπει ένα έξυπνο, διαδραστικό site με πληροφοριακό πλούτο. Μου λείπει η φιλικότητα στην σχέση μου με την ΦΙΛΠΑ. Για όλα τα αιτήματα μελών που δεν μπορούν να ικανοποιηθούν υπάρχουν δικαιολογίες, όχι ενέργειες για την ικανοποίηση τους.

Μου λείπουν τα νέα παιδιά που αγαπούν, όπως και εμείς οι παλιοί, το ιστορικό αυτοκίνητο. Που έχουν τον διπλό δυναμισμό για να συνεισφέρουν και να διαδώσουν το μήνυμα. Οι νεότεροι που δένουν το ιστορικό αυτοκίνητο με τη σημερινή κοινωνία.

Μου λείπουν οι Έλληνες παρατηρητές και κριτές στα ράλλυ FIVA άλλων χωρών και στις επιτροπές της FIVA. Λες και δεν μας θέλει κανένας, έχουμε μείνει στο περιθώριο έξω από κάθε πρωτοβουλία και απόφαση της FIVA. Απομονωμένοι Γαλάτες στο χωριό μας, χωρίς όμως το μαγικό φίλτρο.

Μου λείπει ένα φεστιβάλ ιστορικού αυτοκινήτου που κάθε χρόνο το γιορτάζουμε με αγώνες, εκδηλώσεις, αγορές αυτοκινήτων και ανταλλακτικών. Ξεκίνησε η ΦΙΛΠΑ το circuit Τατοίου, μόνο που δεν αναπτύχθηκε σαν ετήσια γιορτή, αλλά χάθηκε από αμέλεια της ηγεσίας στην ΟΜΑΕ και την ΔΙΕΛΠΙΣ για να γίνει αγώνας ταχύτητας.

Όλα αυτά μου λείπουν, αρκετά χρόνια τώρα. Λείπουν χωρίς κανένα ουσιαστικό λόγο, εκτός της παρωχημένης νοοτροπίας και αντίληψης αυτών που διοικούν την ΦΙΛΠΑ τα τελευταία χρόνια.

Όλα αυτά λείπουν όχι μόνο σε μένα αλλά σε μια μικρή ομάδα μελών που μοιραζόμαστε τις ίδιες ευαισθησίες και ανάγκες και που σας καλούμε στις εκλογές του Ιανουαρίου 2018 να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για αλλαγή, για ευχαρίστηση, για αποτελεσματικότητα, για φιλικότητα. Για να περνάμε όλοι καλύτερα στην ΦΙΛΠΑ ζητάμε την στήριξή σας.

«Κάντε τη ΦΙΛΠΑ δική σας!»

Κώστας Σ. Μητρόπουλος: Υποψήφιος Πρόεδρος

Γιώργος Δραζινός                           Σπύρος Δεσύλλας                           Κωνσταντίνος Κατσιγιάννης

Χάρης Λάμαρης                               Άρης Λουμίδης                                Πέτρος Ματσούκης

Λυμπέρης Παπάζογλου                Βύρων Ρηγινός                                Νίκος Χαραλαμπόπουλος

Σημείωση: δεν θα είναι όλα τα μέλη της ομάδας υποψήφιοι για μέλη του ΔΣ, απλά αγαπούν το ιστορικό αυτοκίνητο και θέλουν να προσφέρουν ότι μπορούν.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.