Ο Κ. Μητρόπουλος διεκδικεί την Προεδρία

By  |  0 Comments

Ανακοινώθηκε και επίσημα η πρόθεση του Κώστα Μητρόπουλου να διεκδικήσει την προεδρία της ΦΙΛΠΑ. Οι εκλογές έχουν προγραμματισθεί για την 24η Ιανουαρίου.

“Αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα για Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου στις επερχόμενες εκλογές της ΦΙΛΠΑ. Ασχολούμαι με το ιστορικό αυτοκίνητο από το 1996 και είμαι μέλος της ΦΙΛΠΑ από το 1999. Έχω διατελέσει πρόεδρος της Επιτροπής Χορηγιών της ΦΙΛΠΑ, αλυτάρχης στα δύο πρώτα Circuit του Τατοΐου και πρόεδρος της Ομάδας Εργασίας για την Στρατηγική και την Αλλαγή του Καταστατικού της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ.
Τα τελευταία χρόνια όλοι μας έχουμε το αίσθημα της σταδιακής παρακμής της ΦΙΛΠΑ: 
 Πρώτα από όλα η έκδοσή της απόλυτα απαγορευτικής για την κυκλοφορία ιστορικών αυτοκινήτων ΚΥΑ του Οκτωβρίου 2017.
 Η συνεχής απαξίωση του Διεθνούς Ράλλυ και του Concours d’Elegance. 
 Η απώλεια, μετά από τρεις προσπάθειες του circuit Τατοίου στην ΟΜΑΕ και την ΔΙΕΛΠΙΣ, για μη προφανείς λόγους. 
 Η παντελής απουσία του πολιτιστικού στοιχείου από τις εκδηλώσεις της ΦΙΛΠΑ. 
 Η εγκατάλειψη καλών συνηθειών για μία λέσχη, όπως το Χριστουγεννιάτικο δείπνο και το κόψιμο της πίτας. 
 Η αποδυνάμωση της δημόσιας φωνής και επιρροής της ΦΙΛΠΑ και η συρρίκνωση του ζωτικού της χώρου στα μέλη της και στην κοινωνία. 
 Η εγκατάλειψη του περιοδικού, το ασήμαντο site της ΦΙΛΠΑ, η απουσία blogs.
 Η απομείωση της παρουσίας μας στις επιτροπές της FIVA. 
 Η μη αλλαγή ενός, κοινά αποδεκτού ως αρχαίου και δύσμορφου, καταστατικού
 Η συστηματική αποδυνάμωση της σχέσης μεταξύ των μελών και της διοίκησης.

Ο χώρος του ιστορικού αυτοκινήτου έχει βαλτώσει. Έφτασε η στιγμή της αλλαγής πορείας και της αρχής μιας προσπάθειας ανάταξης της ΦΙΛΠΑ, ώστε οι επιθυμίες και οι προσδοκίες των μελών να ακούγονται και στο μέτρο του δυνατού να ικανοποιούνται. Αλλαγή που σημαίνει για τη νέα ΦΙΛΠΑ σωστό σχεδιασμό ενεργειών, καλλίτερη προετοιμασία, ισχυρότερες επαφές, περισσότερη ενημέρωση, απόλυτη διαφάνεια και ενεργές σχέσεις με τα μέλη. Η ΦΙΛΠΑ οφείλει να υποστηρίζει το ιστορικό αυτοκίνητο και τους ιδιοκτήτες με κάθε δυνατό τρόπο: με την εξασφάλιση ελεύθερης κυκλοφορίας, την αναγνώριση ιστορικών αυτοκινήτων με ελλειμματικά χαρτιά και με οικονομικότερη ασφάλιση, οδική βοήθεια και συντήρηση. Τελικά, η ΦΙΛΠΑ πρέπει να γίνει αποτελεσματικότερη και συγχρόνως φιλικότερη προς τα μέλη της. 

Μία ομάδα μελών που αγαπούν το ιστορικό αυτοκίνητο αλλά έχουν και μία συναισθηματική σχέση με τη ΦΙΛΠΑ, την οποία στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια, αποφάσισαν να διατυπώσουν με ευκρίνεια και καθαρότητα τις θέσεις τους ενόψει των επερχόμενων εκλογών και να δουλέψουν σκληρά για την εφαρμογή τους. 

Σας ζητώ να στηρίξετε την προσπάθεια αλλαγής της ΦΙΛΠΑ με την παρουσία σας στην Γενική Συνέλευση και με την ψήφο σας σε μένα και σε όσους από την ομάδα μας θέσουν υποψηφιότητα για μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. 

Εκ μέρους της ομάδας σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και όλοι μαζί υποσχόμεθα ότι, αν εκλεγούμε, πολλά θα αλλάξουν και πολλά θα βελτιωθούν. 

Κώστας Σ. Μητρόπουλος: Υποψήφιος Πρόεδρος”

Την ομάδα που τον πλαισιώνει απαρτίζουν οι:

Γιώργος Δραζινός, Σπύρος Δεσύλλας, Κωνσταντίνος Κατσιγιάννης, Χάρης Λάμαρης, Άρης Λουμίδης, Πέτρος Ματσούκης, Λυμπέρης Παπάζογλου, Βύρων Ρηγινός, Νίκος Χαραλαμπόπουλος

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.