Επτά χρόνια χωρίς τον θρύλο

By  |  0 Comments

Γιώργος Μοσχούς: Έφυγε πριν 7 χρόνια. Αυτά που δε θα ξεχαστούν ποτέ από όσους τον είδαν κάποτε να αγωνίζεται είναι πάρα πολλά. Η BMW-Electronica στην Κέρκυρα, που την έστριβε έτσι όπως κανείς άλλος δε μπορούσε τότε, ο σηκωμένος τροχός της GTAm στο Τατόι –all time classic στιγμή για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό- η ΤΤ33 των αναβάσεων, η Junior και η Αlfetta της Motor Hellas στα πρώτα του Ακρόπολις, το σιρκουί της Νέας Σμύρνης το 1971, οι εκδηλώσεις λατρείας των θεατών που τον σήκωναν στα χέρια και τον αποθέωναν, όχι τόσο επειδή κέρδιζε, αλλά κυρίως για το μοναδικό τρόπο που το έκανε…

Γεννημένος το 1944 στο Μαρούσι, μεγαλούργησε στις εποχές της δόξας των ελληνικών αγώνων, καθώς συμμετείχε σε αγώνες Ταχύτητας, σε Αναβάσεις και σε Ράλι από το μέσον της δεκαετίας του 1960 μέχρι το μέσον της δεκαετίας του 1980.

Η ταχύτητα και ο άκρως θεαματικός τρόπος οδήγησης που πήγαζαν από το αστείρευτο ταλέντο του, καθώς και η πολυετής συνεργασία του με τις επίσημες αγωνιστικές ομάδες της Alfa Romeo και της Nissan, τον κατατάσσουν ανάμεσα στους κορυφαίους οδηγούς και στις ισχυρότερες προσωπικότητες που κόσμησαν το χώρο.

Γιώργος Μοσχούς: Έφυγε σαν σήμερα το 2011. Αυτά που δε θα ξεχαστούν ποτέ από όσους τον είδαν κάποτε να αγωνίζεται είναι πάρα πολλά. Η BMW-Electronica στην Κέρκυρα, που την έστριβε έτσι όπως κανείς άλλος δε μπορούσε τότε, ο σηκωμένος τροχός της GTAm στο Τατόι –all time classic στιγμή για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό- η ΤΤ33 των αναβάσεων, η Junior και η Αlfetta της Motor Hellas στα πρώτα του Ακρόπολις, το σιρκουί της Νέας Σμύρνης το 1971, οι εκδηλώσεις λατρείας των θεατών που τον σήκωναν στα χέρια και τον αποθέωναν, όχι τόσο επειδή κέρδιζε, αλλά κυρίως για το μοναδικό τρόπο που το έκανε…

Στο Ακρόπολις, κατάφερε να τερματίσει οκτώ φορές μέσα στην πρώτη οκτάδα. Κορυφαία αποτελέσματα ήταν η 4η θέση του 1976, με Alfa Romeo Alfetta GT και η 5η θέση του 1982, με Datsun Violet GTS. Τέσσερις φορές αναδείχθηκε πρώτος Έλληνας (1981, 1982, 1984, 1985), αρχικά με τα Datsun κι έπειτα με το Nissan 240 RS.

Γιώργος Μοσχούς: Έφυγε σαν σήμερα το 2011. Αυτά που δε θα ξεχαστούν ποτέ από όσους τον είδαν κάποτε να αγωνίζεται είναι πάρα πολλά. Η BMW-Electronica στην Κέρκυρα, που την έστριβε έτσι όπως κανείς άλλος δε μπορούσε τότε, ο σηκωμένος τροχός της GTAm στο Τατόι –all time classic στιγμή για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό- η ΤΤ33 των αναβάσεων, η Junior και η Αlfetta της Motor Hellas στα πρώτα του Ακρόπολις, το σιρκουί της Νέας Σμύρνης το 1971, οι εκδηλώσεις λατρείας των θεατών που τον σήκωναν στα χέρια και τον αποθέωναν, όχι τόσο επειδή κέρδιζε, αλλά κυρίως για το μοναδικό τρόπο που το έκανε…

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.