Ταχύτερος ο Nordgren

By  |  0 Comments

Ο Juuso Nordgren ήταν ταχύτερος κατά μόλις 21 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Alexey Lukyanuk στην Κατατακτήρια Ειδική που άνοιξε την αγωνιστική δραστηριότητα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, 3ου αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Την ίδια στιγμή, ο πρωταθλητής Ελλάδας του 2016 Γιώργος Φιλιππίδης δεν συμμετείχε στην Κατατακτήρια Ειδική και έκανε γνωστό ότι αποσύρει τη συμμετοχή του από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, για προσωπικούς λόγους.

Στον πρώτο του μόλις αγώνα στο ERC ο 21χρονος Φινλανδός έκανε αμέσως σαφή την ταχύτητά του, και ο κορυφαίος του χρόνος του έδωσε τη δυνατότητα να επιλέξει πρώτος τη θέση εκκίνησής του το ίδιο απόγευμα στο Σέρβις Παρκ. Ο Nordgren επέλεξε την 12η θέση, ενώ, αμέσως μετά, ο Lukyanuk διάλεξε την 15η.

Η Κατατακτήρια Ειδική, επτά χιλιόμετρα ανατολικά της Λαμίας, κύλησε χωρίς απρόοπτα, με εξαίρεση την ανατροπή του Peugeot 208 R2 του Ρώσου Artur Muradian, o οποίος επέστρεψε στο Service Park μόνο με μικρές υλικές ζημιές.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ Παρόντες: Alexey Lukyanuk, Russian Performance Motorsport Grzegorz Grzyb, Rufa Sport Amittrajit Ghosh Juuso Nordgren ΕΡ: Απευθύνομαι στον Alexey Lukyanuk, νικητή των δύο πρώτων γύρων του ERC για το 2018. Ποια είναι η στρατηγική που θα ακολουθήσεις στον αγώνα, θα πιέσεις "τέρμα γκάζι" για την τρίτη νίκη ή θα συμβιβαστείς με κάποιους βαθμούς; AL: Θα πρέπει να συγκεντρώσουμε κάποιους καλούς βαθμούς εδώ οπότε σίγουρα δεν πρέπει να πάρουμε πολλά ρίσκα, αλλά θα πρέπει να παλέψουμε για τη νίκη. ΕΡ: Απουσίασες από τον αγώνα πέρσι και είχες διαφορετικό συνοδηγό το 2016. Σε προβλημάτισε αυτό κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας σου; AL: Στην πραγματικότητα όχι διότι οι ειδικές είναι σχεδόν καινούργιες για όλους και για μας επίσης. Οι σημειώσεις μου έχουν αλλάξει λίγο καθώς πέρσι δεν αγωνιστήκαμε οπότε κάποιες στροφές, όπως για παράδειγμα στην κατατακτήρια ειδική, ήταν "6" προ διετίας, αλλά τώρα είναι "4", οπότε φτιάξαμε καινούργιες σημειώσεις, είναι σαν ένα καινούργιο Ράλλυ για εμάς. Αλλά έχουμε κάποια εμπειρία για το πως μπορεί να είναι οι ειδικές οπότε αυτό θα μας βοηθήσει. ΕΡ: Ποιά είναι η διάφορα ανάμεσα στο "6" και στο "4" που αναφέρεις στις σημειώσεις σου; AL: To "6" είναι σχεδόν φουρκέτα και το "4" είναι στροφή 90 μοιρών οπότε βλέπω το δρόμο διαφορετικά τώρα. Είναι σαν να έχει γίνει κάποια εξέλιξη στις σημειώσεις και στην "ανάγνωση" του δρόμου. Είναι το ίδιο για όλους, θέλει χρόνο, αλλά νομίζω ότι κάνουμε καλή δουλειά μέχρι στιγμής και δεν θα έχουμε πρόβλημα. ΕΡ: Περνάμε στον Grzegorz Grzyb, πιθανότατα έναν από τους πιο πολυάσχολους οδηγούς του ERC, καθώς αυτός είναι ο τρίτος σου αγώνας σε τρεις εβδομάδες! Σε δύο ασφάλτινους αγώνες τερμάτισες δεύτερος και τώρα επιστρέφεις στο χώμα. Ποιος είναι ο στόχος σου γι' αυτό το Ράλλυ; GG: Δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα. Εχουμε οδηγήσει τόσο πολύ όπως αναφέρατε αλλά στον τελευταίο αγώνα χάσαμε. Αν τερματίσω και σε αυτό το Ράλλυ δεύτερος θα είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Γνωρίζω όμως ότι ο συναγωνισμός είναι πολύ δυνατός με πάρα πολλούς καλούς οδηγούς και καλές ομάδες. "Οκ" δεν τρέχω σε χωμάτινες συνθήκες. Η τελευταία φορά που αγωνίστηκα σε χωμάτινο Ράλλυ ήταν πέρσι στην Ελλάδα. Τώρα τη Δευτέρα έκανα μια μικρή δοκιμή και θα πρέπει να αντιμετωπίσω δυνατό συναγωνισμό. Είναι όμως καλή ευκαιρία να οδηγήσω εδώ και είναι πολύ καλό που οδηγώ με αυτόν (Lukyanuk). ΕΡ: Διαφορετική ομάδα ετοιμάζει το αυτοκίνητό σου πλέον. Ποιος είναι ο λόγος της αλλαγής και πόσο σε έχει επηρεάσει αυτό; GG: Όπως είπα δεν έχω μεγάλη εμπειρία στο χώμα. Τα πάντα είναι νέα για μένα. Η ομάδα είναι νέα, ωστόσο έχω τρέξει με την Eurosol σε δύο Ράλλυ την περσαμένη χρονιά και γνωρίζω πολύ καλά τα παιδιά. Όλοι τους με έχουν βοηθήσει. Έχω καλή αίσθηση και θα προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε πολύ γρήγορα, λίγο έξυπνα και θα δούμε τι θα συμβεί. ΕΡ: Περνάμε στον Amittrajit Ghosh τον οποίο καλωσορίζουμε στο ERC. Για όσους δεν σε γνωρίζουν τόσο καλά μπορείς να μας πεις λίγα πράγματα για την καριέρα σου μέχρι σήμερα και τα πλάνα σου για τη φετινή σεζόν; AG: Εδώ και σχεδόν μια δεκαετία αγωνίζομαι σε Ράλλυ στην Ινδία. Ξεκίνησα από τα μονοθέσια και κατέκτησα το Πρωτάθλημα στο οποίο συμμετείχα στην Ινδία. Αλλά το 2007 ξεκίνησα τους αγώνες Ράλλυ διότι ανέκαθεν αγαπούσα περισσότερο αυτού του είδους τους αγώνες και οι γονείς μου επίσης έτρεχαν σε Ράλλυ. Ήμασταν τυχεροί γιατί κατακτήσαμε μερικά Πρωταθλήματα στην πορεία. Ανέκαθεν ο στόχος μας ήταν να αγωνιστούμε σε διεθνείς αγώνες Ράλλυ. Ο συνοδηγός μου πίσω στην Ινδία (Gaurav Gill) είναι Πρωταθλητής APRC (Ασίας-Ειρηνικού) και τώρα θα αγωνιστεί στο Ράλλυ Σαρδηνίας στην κατηγορία WRC2. Θέλαμε πάντα να τρέξουμε σε διεθνείς αγώνες και το ERC ήταν πάντα μέσα στα πλάνα μου. Μπορώ να μάθω πολλά και γι' αυτό το λόγο είμαι εδώ. ΕΡ: Είναι εξαιρετικό που σε έχουμε εδώ αλλά τι ήταν αυτό που σε έφερε στο ERC και στο Ράλλυ Ακρόπολις; AG: Απ' ότι μου είπε ο συνοδηγός μου ο οποίος έχει τρέξει στο Ακρόπολις, οι δρόμοι μοιάζουν αρκετά με αυτούς που υπάρχουν σε κάποια Ράλλυ που έχουμε στην Ινδία, όντας σκληροί και καυτοί. ΕΡ: Απ' όσα είδες στις αναγνωρίσεις, ποια είναι η γνώμη σου για τις ειδικές και το επίπεδο δυσκολίας τους; AG: είναι δύσκολο Ράλλυ αλλά πρέπει να οδηγήσεις μυαλωμένα, ειδικά με το αυτοκίνητό μας δεν μπορείς να πηγαίνεις συνέχεια τέρμα γκάζι. Αυτό ακριβώς είναι που πρέπει να κάνουμε σε κάποιους αγώνες στην Ινδία και απ' ότι διαπίστωσα μπορούμε να πράξουμε το ίδιο και εδώ. ΕΡ: Άλλος ένας "πρωτάρης" στο ERC είναι ο Juuso Nordgren. Διαβάσαμε κάποια επαινετικά σχόλια για το επίπεδο προώθησης και συναγωνισμού του ERC. Τώρα είσαι εδώ, ποια η άποψή σου για τον αγώνα μετά τις αναγνωρίσεις; JN: Σίγουρα θα είναι ένας σκληρός αγώνας γιατί πρέπει να βρεις τη χρυσή τομή μεταξύ του να πιέσεις και να διαχειριστείς τα ελαστικά του αυτοκινήτου. Υπό αυτές τις συνθήκες η πείρα είναι πολύτιμη εδώ. Αυτό είναι μόλις το έκτο Ράλλυ που κάνω εκτός Φινλανδίας και βασικός στόχος μας είναι να συλλέξουμε εμπειρίες. Από την άλλη όμως έχουμε καλά χιλιόμετρα από το Ράλλυ Πορτογαλίας καθώς επίσης και καλή αίσθηση οπότε θα είμαστε σε θέση να πιέσουμε αν χρειαστεί. ΕΡ: Απ' ότι είδαμε κάνοντας μια βόλτα στο servıce park αρκετοί οδηγοί και συνοδηγοί εξασκούνται στην αλλαγή ελαστικών. Στην Πορτογαλία είχες κάποιες εμπειρίες... JN: Ναι δυστυχώς, κάναμε αρκετή εξάσκηση στην Πορτογαλία πάνω σε αυτό το κομμάτι, αλλά ελπίζω ότι δεν θα χρειαστεί να κάνουμε το ίδιο και εδώ. ΕΡ: Ποιές είναι οι πιθανότητες να σε δούμε φέτος και σε άλλους αγώνες του ERC; JN: Νομίζω ότι είναι αρκετά υψηλές. Προς το παρόν μπορώ να πω ότι θα τρέξουμε και στην Κύπρο, αλλά ας περιμένουμε να δούμε τα πλάνα της Skoda. Αυτή τη στιγμή πάντως είμαι πολύ χαρούμενος για το φετινό πρόγραμμα. Περιλαμβάνει αγώνες σε πολλές διαφορετικές επιφάνειες, συνθήκες και χώρες και αυτό είναι πολύτιμο στο να αποκομίσω εμπειρίες. ΕΡ: Μπορεί να είσαι νέος αλλά από τις αναγνωρίσεις που έκανες ανταποκρίνεται το Ακρόπολις σε αυτό που έχεις στο μυαλό σου για τον αγώνα; JN: Ναι και όχι. Περίμενα σκληρές συνθήκες αλλά όταν τις βλέπεις μπροστά σου και οδηγείς σε αυτές με ένα αυτοκίνητο αναγνωρίσεων κάποια κομμάτια αποδεικνύονται ακόμα πιο σκληρά απ' ότι περιμένεις. Πρόκειται όμως για ένα παραδοσιακό και θρυλικό αγώνα και αυτό δημιουργεί καλή ατμόσφαιρα. ΕΡ: Επιστρέφοντας σε εσένα Alexey (Lukyanuk), πόσο δύσκολο είναι αυτό το Ράλλυ για τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους σκληρούς δρόμους; AL: Στην πραγματικότητα οι δρόμου δεν είναι παντού τόσο σκληροί. Έχουμε κάποια κομμάτια με πέτρες, αλλά θα έλεγα πως το 70% του Ράλλυ δεν είναι τόσο επικίνδυνο για το αυτοκίνητο οπότε μπορείς να οδηγήσεις αρκετά γρήγορα και να το διασκεδάσεις. Έχουμε κάποια πραγματικά λείες και φλατ επιφάνειες σε κάποια σημεία στα βουνά. Η τελική ταχύτητα σε κάποια σημεία θα είναι πραγματικά υψηλή. Αλλά φυσικά ο χειρισμός του αυτοκινήτου... σε κάποια σημεία δεν καταλαβαίνεις πως να οδηγήσεις γιατί βλέπεις μια πέτρα πάνω σε μια άλλη κι άλλη μία στην κορυφή της. Πρέπει να έχεις το μυαλό συνέχεια στο δρόμο, να οδηγείς με τα μάτια ορθάνοιχτα και να περιμένεις το αναπάντεχο παντού. Το 2016 θυμάμαι περάσαμε ένα άλμα πριν από "τυφλή" στροφή και αμέσως είχαμε κλατάρισμα το οποίο δεν υπήρχε περίπτωση να αποφύγουμε. Συμβαίνει κάποιες φορές, δεν μπορείς να είσαι πάντα σίγουρος. Ακόμα και αν οδηγείς αργά μπορεί να μπλέξεις σε περιπέτειες. Κάποιες φορές είναι θέμα τύχης αλλά εμείς πιστεύουμε ότι η δύναμη θα είναι μαζί μας!

No1: LUKYANUK Alexey – ARNAUTOV Alexey
«Σε ένα γρήγορο τμήμα άνοιξε λίγο περισσότερο η τροχιά μας. Καθόλου άσχημα σήμερα.»

Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo
«Έχασα σε ένα σημείο τα φρένα και σε μία φουρκέτα ήμασταν εκτός γραμμής. Θέλουμε να βελτιώσουμε την οδήγησή μας και τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Εκτός από το λάθος όλα πήγαν καλά.»

Νο3: HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon
«Ήταν εντάξει, όλα ήταν εντάξει. Είχα καλή αίσθηση, δεν ξέρω το χρόνο ακόμα, αλλά η αίσθηση ήταν εντάξει.»

Νο4: GRZYB Grzegorz – WROBEL Jakub
«Έκανα πολλά λάθη, πρέπει να οδηγώ με καλύτερες γραμμές.»

Νο5: HABAJ Lukasz – DYMURSKI Daniel
«Κάναμε ένα λάθος, χάσαμε λίγο χρόνο. Πρώτη φορά εδώ, πρέπει να μάθω αυτό το Ράλλυ. Αλλά μου άρεσε, πραγματικά ωραία Ειδική.»

Νο6: BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica
«Πολύ ωραία αλλά το αυτοκίνητο δεν πήρε την τέταρτη ταχύτητα σε ένα γρήγορο τμήμα και χάσαμε πολύ χρόνο. Δεν είχαμε άλλα λάθη, αλλά ο χρόνος είναι κακός.»

Νο7: TSOULOFTAS Alexandros – CHRYSOSTOMOU Antonis
«Όλα εντάξει, ξεκινήσαμε με σκληρά ελαστικά και χάσαμε λίγο χρόνο αλλά είναι εντάξει.»

Νο8: VON THURN UND TAXIS Albert – CHRISTIAN Frank
«Έκανα μερικά μικρά λάθη. Είναι ωραίο να είμαι εδώ. Αυτό το Σαββατοκύριακο έχουμε σημειώσεις στα γερμανικά.»

Νο9: PTASZEK Hubert – SZCZEPANIAK Maciej
«Δεν πήγαμε άσχημα, αλλά θα μπορούσα να οδηγήσω καλύτερα καθώς έκανα ένα λάθος. Ακούμπησα σε ένα ανάχωμα σε μία αργή στροφή.»

Νο10: PHILIPPEDES George – HARRYMAN Allan
Δεν εκκίνησε τον αγώνα για προσωπικούς λόγους του οδηγού.

Νο11: MONTEIRO Aloisio – COUCEIRO Andre
«Το απόλαυσα αν και προσπαθώ να καταλάβω το αυτοκίνητο. Αυτές οι Ειδικές είναι πολύ πιο δύσκολες από ό,τι στις Αζόρες.»

Νο12: AVCIOGLOU Orhan – KORKMAZ Burcin
«Υπάρχουν κάποιες στροφές που είναι δύσκολο να τις στρίψεις σωστά. Έκανα λάθη και στα τρία περάσματα, είχα τετακέ.»

Νο14: NOBRE Paulo – MORALES Gabriel
«Γλιστρούσε πολύ, στο τέλος είχα σχεδόν μία έξοδο, αλλά τα καταφέραμε. Επιζήσαμε και είμαστε εδώ.»

Νο15: SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic
«Προσπαθήσαμε να πιέσουμε λίγο περισσότερο για να πάρουμε καλή θέση εκκίνησης στο Top 15.»

Νο16: GALATARIOTIS Simos – IOANNOU Antonios
«Γλίστραγε αρκετά, αλλά λιγότερο από πριν. Είχαμε μια μικρή στιγμή καθώς πιέζαμε και σηκώσαμε το αυτοκίνητο στους δύο τροχούς.»

Νο17: REMENNIK Sergei – ROZIN Mark
«Όλα πήγαν καλά, προσπάθησα να οδηγήσω χωρίς λάθη. Θα είναι δύσκολο ράλλυ για τα αυτοκίνητα.»

Νο18: ALONSO Juan-Carlos – MONASTEROLO Juan Pablo
«Είχαμε ένα κλαταρισμένο ελαστικό, αλλά δεν πειράζει καθώς ο αγώνας ξεκινά αύριο.»

Νο19: ERDI Tibor Junior – GYORGY Papp
«Όλα εντάξει, δεν πήγαμε πολύ γρήγορα καθώς η τακτική μας είναι να μην πάμε στο Top15.»

Νο21: MELEGARI Zelindo – CECCHI Andrea-Marco
«Μια χαρά, πρέπει να μάθουμε το νέο μας αυτοκίνητο.»

Νο22: PANTELI Petros – «Q8»
«Αυτή η Ειδική ήταν πολύ γρήγορη και καλή. Κανένα πρόβλημα.»

Νο23: DRYMOUSSIS Vassilios – DRYMOUSSIS Panayiotis
«Στόχος μας είναι ο τερματισμός. Θέλουμε όμως να πάμε γρήγορα.»

Νο24: FALCON Emma – GONZALEZ Eduardo
«Νομίζω ότι ήταν καλύτερα από πριν. Χρειάζομαι περισσότερα χιλιόμετρα. Όλοι λένε ότι αυτός ο αγώνας θα είναι δύσκολος.»

Νο25: MURADIAN Artur – CHELEBAEV Pavel
«Μικρό λάθος στη δεύτερη φουρκέτα, το αυτοκίνητο αναποδογύρισε. Χαζό λάθος.»

Νο26: KARELLIS Chrysostomos – PANAYIOTOUNIS Elias
«Πρώτη φορά στο χώμα με το νέο μας αυτοκίνητο (Citroen DS3 R3T), θέλουμε να πάμε γρήγορα και να εκπροσωπήσουμε τα ελληνικά χρώματα.»

Νο27: GHOSH Amittrajit – NAIK Ashwin
«Όχι καλά, κάναμε λάθος. Το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να πάει ευθεία. Είχαμε πολλή υποστροφή. »

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Παρόντες:
Alexey Lukyanuk, Russian Performance Motorsport
Grzegorz Grzyb, Rufa Sport
Amittrajit Ghosh
Juuso Nordgren

ΕΡ: Απευθύνομαι στον Alexey Lukyanuk, νικητή των δύο πρώτων γύρων του ERC για το 2018. Ποια είναι η στρατηγική που θα ακολουθήσεις στον αγώνα, θα πιέσεις “τέρμα γκάζι” για την τρίτη νίκη ή θα συμβιβαστείς με κάποιους βαθμούς;

AL: Θα πρέπει να συγκεντρώσουμε κάποιους καλούς βαθμούς εδώ οπότε σίγουρα δεν πρέπει να πάρουμε πολλά ρίσκα, αλλά θα πρέπει να παλέψουμε για τη νίκη.

ΕΡ: Απουσίασες από τον αγώνα πέρσι και είχες διαφορετικό συνοδηγό το 2016. Σε προβλημάτισε αυτό κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας σου;

AL: Στην πραγματικότητα όχι διότι οι ειδικές είναι σχεδόν καινούργιες για όλους και για μας επίσης. Οι σημειώσεις μου έχουν αλλάξει λίγο καθώς πέρσι δεν αγωνιστήκαμε οπότε κάποιες στροφές, όπως για παράδειγμα στην κατατακτήρια ειδική, ήταν “6” προ διετίας, αλλά τώρα είναι “4”, οπότε φτιάξαμε καινούργιες σημειώσεις, είναι σαν ένα καινούργιο Ράλλυ για εμάς. Αλλά έχουμε κάποια εμπειρία για το πως μπορεί να είναι οι ειδικές οπότε αυτό θα μας βοηθήσει.

ΕΡ: Ποιά είναι η διάφορα ανάμεσα στο “6” και στο “4” που αναφέρεις στις σημειώσεις σου;

AL: To “6” είναι σχεδόν φουρκέτα και το “4” είναι στροφή 90 μοιρών οπότε βλέπω το δρόμο διαφορετικά τώρα. Είναι σαν να έχει γίνει κάποια εξέλιξη στις σημειώσεις και στην “ανάγνωση” του δρόμου. Είναι το ίδιο για όλους, θέλει χρόνο, αλλά νομίζω ότι κάνουμε καλή δουλειά μέχρι στιγμής και δεν θα έχουμε πρόβλημα.

ΕΡ: Περνάμε στον Grzegorz Grzyb, πιθανότατα έναν από τους πιο πολυάσχολους οδηγούς του ERC, καθώς αυτός είναι ο τρίτος σου αγώνας σε τρεις εβδομάδες! Σε δύο ασφάλτινους αγώνες τερμάτισες δεύτερος και τώρα επιστρέφεις στο χώμα. Ποιος είναι ο στόχος σου γι’ αυτό το Ράλλυ;

GG: Δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα. Εχουμε οδηγήσει τόσο πολύ όπως αναφέρατε αλλά στον τελευταίο αγώνα χάσαμε. Αν τερματίσω και σε αυτό το Ράλλυ δεύτερος θα είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Γνωρίζω όμως ότι ο συναγωνισμός είναι πολύ δυνατός με πάρα πολλούς καλούς οδηγούς και καλές ομάδες. “Οκ” δεν τρέχω σε χωμάτινες συνθήκες. Η τελευταία φορά που αγωνίστηκα σε χωμάτινο Ράλλυ ήταν πέρσι στην Ελλάδα. Τώρα τη Δευτέρα έκανα μια μικρή δοκιμή και θα πρέπει να αντιμετωπίσω δυνατό συναγωνισμό. Είναι όμως καλή ευκαιρία να οδηγήσω εδώ και είναι πολύ καλό που οδηγώ με αυτόν (Lukyanuk).

ΕΡ: Διαφορετική ομάδα ετοιμάζει το αυτοκίνητό σου πλέον. Ποιος είναι ο λόγος της αλλαγής και πόσο σε έχει επηρεάσει αυτό;

GG: Όπως είπα δεν έχω μεγάλη εμπειρία στο χώμα. Τα πάντα είναι νέα για μένα. Η ομάδα είναι νέα, ωστόσο έχω τρέξει με την Eurosol σε δύο Ράλλυ την περσαμένη χρονιά και γνωρίζω πολύ καλά τα παιδιά. Όλοι τους με έχουν βοηθήσει. Έχω καλή αίσθηση και θα προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε πολύ γρήγορα, λίγο έξυπνα και θα δούμε τι θα συμβεί.

ΕΡ: Περνάμε στον Amittrajit Ghosh τον οποίο καλωσορίζουμε στο ERC. Για όσους δεν σε γνωρίζουν τόσο καλά μπορείς να μας πεις λίγα πράγματα για την καριέρα σου μέχρι σήμερα και τα πλάνα σου για τη φετινή σεζόν;

AG: Εδώ και σχεδόν μια δεκαετία αγωνίζομαι σε Ράλλυ στην Ινδία. Ξεκίνησα από τα μονοθέσια και κατέκτησα το Πρωτάθλημα στο οποίο συμμετείχα στην Ινδία. Αλλά το 2007 ξεκίνησα τους αγώνες Ράλλυ διότι ανέκαθεν αγαπούσα περισσότερο αυτού του είδους τους αγώνες και οι γονείς μου επίσης έτρεχαν σε Ράλλυ. Ήμασταν τυχεροί γιατί κατακτήσαμε μερικά Πρωταθλήματα στην πορεία. Ανέκαθεν ο στόχος μας ήταν να αγωνιστούμε σε διεθνείς αγώνες Ράλλυ. Ο συνοδηγός μου πίσω στην Ινδία (Gaurav Gill) είναι Πρωταθλητής APRC (Ασίας-Ειρηνικού) και τώρα θα αγωνιστεί στο Ράλλυ Σαρδηνίας στην κατηγορία WRC2. Θέλαμε πάντα να τρέξουμε σε διεθνείς αγώνες και το ERC ήταν πάντα μέσα στα πλάνα μου. Μπορώ να μάθω πολλά και γι’ αυτό το λόγο είμαι εδώ.

ΕΡ: Είναι εξαιρετικό που σε έχουμε εδώ αλλά τι ήταν αυτό που σε έφερε στο ERC και στο Ράλλυ Ακρόπολις;

AG: Απ’ ότι μου είπε ο συνοδηγός μου ο οποίος έχει τρέξει στο Ακρόπολις, οι δρόμοι μοιάζουν αρκετά με αυτούς που υπάρχουν σε κάποια Ράλλυ που έχουμε στην Ινδία, όντας σκληροί και καυτοί.

ΕΡ: Απ’ όσα είδες στις αναγνωρίσεις, ποια είναι η γνώμη σου για τις ειδικές και το επίπεδο δυσκολίας τους;

AG: είναι δύσκολο Ράλλυ αλλά πρέπει να οδηγήσεις μυαλωμένα, ειδικά με το αυτοκίνητό μας δεν μπορείς να πηγαίνεις συνέχεια τέρμα γκάζι. Αυτό ακριβώς είναι που πρέπει να κάνουμε σε κάποιους αγώνες στην Ινδία και απ’ ότι διαπίστωσα μπορούμε να πράξουμε το ίδιο και εδώ.

ΕΡ: Άλλος ένας “πρωτάρης” στο ERC είναι ο Juuso Nordgren. Διαβάσαμε κάποια επαινετικά σχόλια για το επίπεδο προώθησης και συναγωνισμού του ERC. Τώρα είσαι εδώ, ποια η άποψή σου για τον αγώνα μετά τις αναγνωρίσεις;

JN: Σίγουρα θα είναι ένας σκληρός αγώνας γιατί πρέπει να βρεις τη χρυσή τομή μεταξύ του να πιέσεις και να διαχειριστείς τα ελαστικά του αυτοκινήτου. Υπό αυτές τις συνθήκες η πείρα είναι πολύτιμη εδώ. Αυτό είναι μόλις το έκτο Ράλλυ που κάνω εκτός Φινλανδίας και βασικός στόχος μας είναι να συλλέξουμε εμπειρίες. Από την άλλη όμως έχουμε καλά χιλιόμετρα από το Ράλλυ Πορτογαλίας καθώς επίσης και καλή αίσθηση οπότε θα είμαστε σε θέση να πιέσουμε αν χρειαστεί.

ΕΡ: Απ’ ότι είδαμε κάνοντας μια βόλτα στο servıce park αρκετοί οδηγοί και συνοδηγοί εξασκούνται στην αλλαγή ελαστικών. Στην Πορτογαλία είχες κάποιες εμπειρίες…

JN: Ναι δυστυχώς, κάναμε αρκετή εξάσκηση στην Πορτογαλία πάνω σε αυτό το κομμάτι, αλλά ελπίζω ότι δεν θα χρειαστεί να κάνουμε το ίδιο και εδώ.

ΕΡ: Ποιές είναι οι πιθανότητες να σε δούμε φέτος και σε άλλους αγώνες του ERC;

JN: Νομίζω ότι είναι αρκετά υψηλές. Προς το παρόν μπορώ να πω ότι θα τρέξουμε και στην Κύπρο, αλλά ας περιμένουμε να δούμε τα πλάνα της Skoda. Αυτή τη στιγμή πάντως είμαι πολύ χαρούμενος για το φετινό πρόγραμμα. Περιλαμβάνει αγώνες σε πολλές διαφορετικές επιφάνειες, συνθήκες και χώρες και αυτό είναι πολύτιμο στο να αποκομίσω εμπειρίες.

ΕΡ: Μπορεί να είσαι νέος αλλά από τις αναγνωρίσεις που έκανες ανταποκρίνεται το Ακρόπολις σε αυτό που έχεις στο μυαλό σου για τον αγώνα;

JN: Ναι και όχι. Περίμενα σκληρές συνθήκες αλλά όταν τις βλέπεις μπροστά σου και οδηγείς σε αυτές με ένα αυτοκίνητο αναγνωρίσεων κάποια κομμάτια αποδεικνύονται ακόμα πιο σκληρά απ’ ότι περιμένεις. Πρόκειται όμως για ένα παραδοσιακό και θρυλικό αγώνα και αυτό δημιουργεί καλή ατμόσφαιρα.

ΕΡ: Επιστρέφοντας σε εσένα Alexey (Lukyanuk), πόσο δύσκολο είναι αυτό το Ράλλυ για τα αυτοκίνητα σε αυτούς τους σκληρούς δρόμους;

AL: Στην πραγματικότητα οι δρόμου δεν είναι παντού τόσο σκληροί. Έχουμε κάποια κομμάτια με πέτρες, αλλά θα έλεγα πως το 70% του Ράλλυ δεν είναι τόσο επικίνδυνο για το αυτοκίνητο οπότε μπορείς να οδηγήσεις αρκετά γρήγορα και να το διασκεδάσεις. Έχουμε κάποια πραγματικά λείες και φλατ επιφάνειες σε κάποια σημεία στα βουνά. Η τελική ταχύτητα σε κάποια σημεία θα είναι πραγματικά υψηλή. Αλλά φυσικά ο χειρισμός του αυτοκινήτου… σε κάποια σημεία δεν καταλαβαίνεις πως να οδηγήσεις γιατί βλέπεις μια πέτρα πάνω σε μια άλλη κι άλλη μία στην κορυφή της. Πρέπει να έχεις το μυαλό συνέχεια στο δρόμο, να οδηγείς με τα μάτια ορθάνοιχτα και να περιμένεις το αναπάντεχο παντού. Το 2016 θυμάμαι περάσαμε ένα άλμα πριν από “τυφλή” στροφή και αμέσως είχαμε κλατάρισμα το οποίο δεν υπήρχε περίπτωση να αποφύγουμε. Συμβαίνει κάποιες φορές, δεν μπορείς να είσαι πάντα σίγουρος. Ακόμα και αν οδηγείς αργά μπορεί να μπλέξεις σε περιπέτειες. Κάποιες φορές είναι θέμα τύχης αλλά εμείς πιστεύουμε ότι η δύναμη θα είναι μαζί μας!

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.