F1: Η σειρά της Αυστρίας

By  |  0 Comments

Η διασημότερη ανάβαση του κόσμου το Pikes Peak διεξήχθη το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στην Αμερική. Αυτό το Σαββατοκύριακο η Formula 1 πλησιάζει όσο είναι εφικτό, σε κάτι ανάλογο, στο Αυστριακό Grand Prix που διεξάγεται στις Άλπεις (Styrian mountains). Για το Red Bull Ring στο Spielberg επελέγησαν οι P Zero κίτρινη μαλακή, η P Zero κόκκινη πολύ μαλακή και η P Zero μωβ πάρα πολύ μαλακή γόμα: Πρόκειται ακριβώς για τον ίδιο συνδυασμό με πέρυσι, φέτος όμως οι γόμες είναι όλες ένα επίπεδο πιο μαλακές από τις αντίστοιχες του 2017.

 Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

  • Πρόκειται για έναν από τους πιο μικρούς σε απόσταση γύρους της σεζόν και ο μικρότερος σε χρονική διάρκεια. Τα ενεργειακά φορτία που ασκούνται στα ελαστικά είναι σχετικά χαμηλά και η άσφαλτος έχει καλή πρόσφυση.
  • Τα δυο πρώτα τμήματα έχουν γρήγορη ροή ενώ το τρίτο μέρος είναι πιο αργό και πιο τεχνικό.
  • Όντας ορεινή τοποθεσία έχει απρόβλεπτο καιρό μπορεί να έχουμε λιακάδα ή μπόρες.
  • Υπάρχουν μεγάλες υψομετρικές διαφορές οπότε αρκετές στροφές είναι τυφλές: Αποτελεί κλειδί το να βρεις σετάρισμα που σου δίνει αυτοπεποίθηση.
  • Πέρυσι η πιο κοινή επιλογή ήταν η μία αλλαγή, υπήρξαν όμως διαφορετικές εκδοχές αυτής της στρατηγικής.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Στην Αυστρία έχουμε την ίδια επιλογή ελαστικών με την Γαλλία. Πρόκειται όμως για εντελώς διαφορετικές πίστες παρότι αμφότερες προήρθαν από την ανακαίνιση μιας παλιάς ιστορικής διαδρομής. Η καταγωγή δίνει στο Red Bull Ring την αίσθηση πίστας παλιάς σχολής την οποία πάντα εκτιμούν οι οδηγοί. Η διαδρομή είναι περισσότερο γκάζι φρένο και δεν παρουσιάζει μεγάλες απαιτήσεις σε πλευρικά φορτία. Η Αυστρία είχε πάντα την ικανότητα να προκαλεί εκπλήξεις καθώς ο γύρος είναι σύντομος και τα μονοθέσια είναι πιο κοντά το ένα στο άλλο, οπότε έχεις ν’ αντιμετωπίσεις και κυκλοφοριακό. Μια από τις ιδιαιτερότητες στην Αυστρία είναι πως έχει περισσότερες δεξιές στροφές όμως οι δυο πιο απαιτητικές στροφές είναι αριστερές. Αυτό σημαίνει ότι τα ελαστικά που φορτίζονται λίγο, φτάνουν σχεδόν «κρύα» σ’ αυτές τις δυο στροφές όπου καταπονούνται, αντίθετα με ότι συμβαίνει στον υπόλοιπο γύρο.”

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ;   

  • Η Pirelli συμμετείχε στην ανάβαση Pikes Peak στο Κολοράντο το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Ο πολυπρωταθλητής αναβάσεων Simone Faggioli τερμάτισε 2ος οδηγώντας ένα Norma με ελαστικά Pirelli. Ο χρόνος του στα 8m230s είναι ο ταχύτερος που έχει πετύχει ποτέ ιδιώτης και ταυτόχρονα ο 3ος καλύτερος χρόνος στην ιστορία της ανάβασης. Η Pirelli πέτυχε επίσης και ρεκόρ SUV στο Pikes Peak με μια σχεδόν εργοστασιακή Bentley Bentayga.
  • Η πάρα πολύ μαλακή γόμα κυριάρχησε στις επιλογές των ομάδων. Η Ferrari έχει λίγο πιο επιθετική προσέγγιση επιλέγοντας 10 σετ έναντι 9 που επέλεξαν οι Mercedes, Red Bull.
  • • Πρόκειται για έναν από τους πιο μικρούς σε απόσταση γύρους της σεζόν και ο μικρότερος σε χρονική διάρκεια. Τα ενεργειακά φορτία που ασκούνται στα ελαστικά είναι σχετικά χαμηλά και η άσφαλτος έχει καλή πρόσφυση. • Τα δυο πρώτα τμήματα έχουν γρήγορη ροή ενώ το τρίτο μέρος είναι πιο αργό και πιο τεχνικό. • Όντας ορεινή τοποθεσία έχει απρόβλεπτο καιρό μπορεί να έχουμε λιακάδα ή μπόρες. • Υπάρχουν μεγάλες υψομετρικές διαφορές οπότε αρκετές στροφές είναι τυφλές: Αποτελεί κλειδί το να βρεις σετάρισμα που σου δίνει αυτοπεποίθηση. • Πέρυσι η πιο κοινή επιλογή ήταν η μία αλλαγή, υπήρξαν όμως διαφορετικές εκδοχές αυτής της στρατηγικής.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.