Τερματισμός και εμπειρία

By  |  0 Comments

Tην όγδοη θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων που συμμετείχαν στο 64ο Ράλλυ Ακρόπολις, κατέλαβαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης με το Mitsubishi Lancer Evo IX, της ομάδας STH Rally Team, στα χρώματα των InfoQuest Technologies/Xiaomi, Εθνικής Τράπεζας και Cosmote.

Αν η συμμετοχή στο εμβληματικό Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί από μόνη της μία ξεχωριστή ενέργεια, ο τερματισμός σε έναν τέτοιου βεληνεκούς αγώνα, είναι κάτι παραπάνω από κατόρθωμα.

Και μιλάμε για κατόρθωμα, γιατί το Ακρόπολις, ανεξάρτητα από τον θεσμό που προσμετρά, έχει «μέσα» του το DNA ενός από τους πλέον τεχνικά απαιτητικούς αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο.

Φυσικά, η μακροχρόνια αποχή από τους αγώνες, έπαιξε και αυτή τον ρόλο της στον ρυθμό που ήθελε να επιτύχει το πλήρωμα της STH Rally Team, ωστόσο η ολοκλήρωση του αγώνα, τους έδωσε τεράστια εμπειρία, που απομένει να ρευστοποιηθεί στο μέλλον.

Στα πεπραγμένα του αγώνα, να σημειώσουμε και το τεχνικό πρόβλημα στα ηλεκτρικά που παρουσιάστηκε στο αυτοκίνητο, στα μέσα του δεύτερου σκέλους και είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια αρκετών θέσεων στην γενική κατάταξη. Ωστόσο, αγώνες σημαίνει και προβλήματα, οπότε η προσέγγιση της συμμετοχής είναι η γενικότερη επίδοση της ομάδας.

Σχετικές ήταν και οι δηλώσεις του Στέφανου Θεοχαρόπουλου, στον τερματισμό του αγώνα στην Λαμία:

«Πάντα ένας τερματισμός στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι μια ιδιαίτερη στιγμή. Η επίδοσή μας στο τελευταίο σκέλος  ήταν απίστευτα καλή, έχω δε την εντύπωση ότι είναι η καλύτερη μας εμφάνιση. Εκπληκτικός τερματισμός, εκπληκτικός αγώνας, περάσαμε πολύ ωραία, το ευχαριστηθήκαμε».

Για την ιστορία, την νίκη σε επίπεδο γενικής κατάταξης που προσμετρούσε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ERC) κατέλαβαν οι Πορτογάλοι Bruno και Hugo Magalhaes με Skoda Fabia R5.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.