F1: Η τακτική των ελαστικών στη Γερμανία

By  |  0 Comments

Ο καιρός έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο Γερμανικό Grand Prix. Η βροχή που έπεσε στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα έκανε σχεδόν αδύνατη την πρόβλεψη κάποιας στρατηγικής. Παρά την ένταση της βροχής, ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κατάφερε να κερδίσει ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής από μαλακή σε πάρα πολύ μαλακή γόμα, κινούμενος πολύ γρήγορα, μολονότι είχε σλικ ελαστικά.

Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας λίγο πριν το τέλος, επίσης επηρέασε τον αγώνα. Ο Hamilton ήταν ο μόνος από τους πρώτους έξι οδηγούς στην τελική κατάταξη, που σταμάτησε μια φορά. Το φινάλε είχε μεγάλη πίεση για τις ομάδες καθώς προσπαθούσαν να διαβάσουν τα επίπεδα πρόσφυσης που μεταβάλλονταν συνεχώς. Κάποιοι οδηγοί άλλαξαν από σλικ σε ενδιάμεσα ελαστικά ενώ ένας δοκίμασε τα βρόχινα. Το σπριντ των τελευταίων δέκα γύρων μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας βρήκε τους πρωτοπόρους με την πάρα πολύ μαλακή γόμα σε μια πίστα που στέγνωνε.

 MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Οι καιρικές συνθήκες οδήγησαν σ’ έναν εξαιρετικά δραματικό και απρόβλεπτο αγώνα. Οι ομάδες έπρεπε ν’ αντιδράσουν στο πόδι, στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες, καθώς μόνο ένα από τα τρία τμήματα της πίστας επηρεάστηκε από την βροχή. Τα υπόλοιπα δυο τμήματα παρέμειναν στεγνά. Αυτό προφανώς δημιούργησε μια πολύ μεγάλη πρόκληση καθώς για το τελευταίο μέρος του αγώνα είχε επιλεγεί η πάρα πολύ μαλακή γόμα. Αυτή η γόμα αποδίδει καλά σ’ αυτές τις μεικτές συνθήκες.  Είδαμε 6 διαφορετικές στρατηγικές ανάμεσα σε όσους τερμάτισαν στην τελική δεκάδα. Αυτό αποδεικνύει την δυσκολία να επιλέξεις τη σωστή τακτική σ’ αυτές τις πολύ δύσκολες συνθήκες. Σημειώστε ότι παρά τη βροχ,ή μόνο τέσσερις από τους πρώτους δέκα, έβαλαν ενδιάμεσα ελαστικά.”

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Ricciardo

1m18.262s

Bottas

1m16.956s

Hamilton

1m15.545s

Alonso

1m27.445s

Gasly

1m34.544s

Magnussen

1m18.476s

Verstappen

1m17.057s

Bottas

1m15.721s

Sainz

1m29.321s

 

Hartley

1m18.563s

Raikkonen

1m17.152s

Verstappen

1m15.852s

Leclerc

1m30.735s

 

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Verstappen, Ericsson 29
ΜΑΛΑΚΗ Perez 45
MEΣΗ Hulkenberg 33
EΝΔΙΑΜΕΣΑ
WET
Sainz 6
ΒΡΟΧΙΝΑ
WET
Gasly 3

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Παρά τη βροχή στο τελευταίο μέρος του αγώνα, ο Lewis Hamilton κέρδισε με μια μόνο αλλαγή (όπως περιμέναμε να συμβεί αν ο αγώνας ήταν στεγνός). Χρησιμοποίησε μια εναλλακτική στρατηγική μαλακής/πάρα πολύ μαλακής γόμας, προσπαθώντας να κερδίσει θέσεις από την 14η που εκκινούσε. Ο Hamilton έκανε την μοναδική του αλλαγή στον 42ο γύρο. Μόνο τέσσερις από τους 10 πρώτους οδηγούς στην κατάταξη έκαναν δυο αλλαγές.

Ο καιρός έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο Γερμανικό Grand Prix. Η βροχή που έπεσε στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα έκανε σχεδόν αδύνατη την πρόβλεψη κάποιας στρατηγικής. Παρά την ένταση της βροχής, ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κατάφερε να κερδίσει ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής από μαλακή σε πάρα πολύ μαλακή γόμα, κινούμενος πολύ γρήγορα, μολονότι είχε σλικ ελαστικά. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας λίγο πριν το τέλος, επίσης επηρέασε τον αγώνα. Ο Hamilton ήταν ο μόνος από τους πρώτους έξι οδηγούς στην τελική κατάταξη, που σταμάτησε μια φορά. Το φινάλε είχε μεγάλη πίεση για τις ομάδες καθώς προσπαθούσαν να διαβάσουν τα επίπεδα πρόσφυσης που μεταβάλλονταν συνεχώς. Κάποιοι οδηγοί άλλαξαν από σλικ σε ενδιάμεσα ελαστικά ενώ ένας δοκίμασε τα βρόχινα. Το σπριντ των τελευταίων δέκα γύρων μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας βρήκε τους πρωτοπόρους με την πάρα πολύ μαλακή γόμα σε μια πίστα που στέγνωνε. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Οι καιρικές συνθήκες οδήγησαν σ' έναν εξαιρετικά δραματικό και απρόβλεπτο αγώνα. Οι ομάδες έπρεπε ν' αντιδράσουν στο πόδι, στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες, καθώς μόνο ένα από τα τρία τμήματα της πίστας επηρεάστηκε από την βροχή. Τα υπόλοιπα δυο τμήματα παρέμειναν στεγνά. Αυτό προφανώς δημιούργησε μια πολύ μεγάλη πρόκληση καθώς για το τελευταίο μέρος του αγώνα είχε επιλεγεί η πάρα πολύ μαλακή γόμα. Αυτή η γόμα αποδίδει καλά σ' αυτές τις μεικτές συνθήκες. Είδαμε 6 διαφορετικές στρατηγικές ανάμεσα σε όσους τερμάτισαν στην τελική δεκάδα. Αυτό αποδεικνύει την δυσκολία να επιλέξεις τη σωστή τακτική σ' αυτές τις πολύ δύσκολες συνθήκες. Σημειώστε ότι παρά τη βροχ,ή μόνο τέσσερις από τους πρώτους δέκα, έβαλαν ενδιάμεσα ελαστικά.” ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Ricciardo 1m18.262s Bottas 1m16.956s Hamilton 1m15.545s Alonso 1m27.445s Gasly 1m34.544s Magnussen 1m18.476s Verstappen 1m17.057s Bottas 1m15.721s Sainz 1m29.321s - Hartley 1m18.563s Raikkonen 1m17.152s Verstappen 1m15.852s Leclerc 1m30.735s - ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Verstappen, Ericsson 29 ΜΑΛΑΚΗ Perez 45 MEΣΗ Hulkenberg 33 EΝΔΙΑΜΕΣΑ WET Sainz 6 ΒΡΟΧΙΝΑ WET Gasly 3 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Παρά τη βροχή στο τελευταίο μέρος του αγώνα, ο Lewis Hamilton κέρδισε με μια μόνο αλλαγή (όπως περιμέναμε να συμβεί αν ο αγώνας ήταν στεγνός). Χρησιμοποίησε μια εναλλακτική στρατηγική μαλακής/πάρα πολύ μαλακής γόμας, προσπαθώντας να κερδίσει θέσεις από την 14η που εκκινούσε. Ο Hamilton έκανε την μοναδική του αλλαγή στον 42ο γύρο. Μόνο τέσσερις από τους 10 πρώτους οδηγούς στην κατάταξη έκαναν δυο αλλαγές.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.