Βαθμοί στη Γερμανία

By  |  0 Comments

Έχοντας δύναμη από τον καλό ρυθμό που είχε παρουσιάσει καθόλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, η Alfa Romeo Sauber F1 Team εκκίνησε στο Γερμανικό Grand Prix με τον Charles Leclerc στην 9η θέση και τον  Marcus Ericsson στην 13η θέση.

Η εκκίνηση του αγώνα εξελίχθηκε σύμφωνα με το σχεδιασμό και οι δυο οδηγοί βρέθηκαν να μάχονται στο μέσο της κατάταξης. Ο αγώνας πήρε άλλη τροπή όταν η βροχή που αναμένονταν να πέσει με ένταση, ξεκίνησε. Ήταν μια κρίσιμη στιγμή όταν η ομάδα αποφάσισε στον 43ο γύρο να καλέσει τον Charles Leclerc στα πιτ ώστε να τοποθετήσει ενδιάμεσα ελαστικά. Η ένταση της βροχής μειώθηκε μετά από μερικούς γύρους, έπεσε η απόδοση των ελαστικών και χρειάστηκε να μπει εκ νέου στα πιτ ο Charles για να βάλει την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Από εκείνη τη στιγμή ο αγώνας του μεταβλήθηκε σε μια μάχη για άνοδο με τις συνθήκες πίστας να είναι ιδιαίτερα απαιτητικές καθώς ψιχάλιζε. Τελικά κατάφερε να τερματίσει 15ος.

Ο αγώνας εξελίχθηκε διαφορετικά για το Μarcus Ericsson που με τη μαλακή γόμα συμπλήρωσε στην αρχή του αγώνα 38 γύρους προτού τοποθετήσει την πάρα πολύ μαλακή. Όταν άρχισε να βρέχει, παρέμεινε στην πίστα. Ήταν πολύ καλός στον έλεγχο του μονοθεσίου και στην διαχείριση των ελαστικών. Σ’ έναν επικό αγώνα όπου πολλές ομάδες  μπήκαν στα πιτ και ενώ η μάχη στο μέσο της κατάταξης ήταν σκληρή ο ίδιος παρέμεινε ήρεμος και προσηλωμένος κατορθώνοντας τελικά να τερματίσει 9ος δίνοντας έτσι άλλους δυο βαθμούς στην ομάδα.

Μετά από ένα συνολικά θετικό Σαββατοκύριακο, η Alfa Romeo Sauber F1 Team οδεύει με αυτοπεποίθηση προς τον τελευταίο αγώνα πριν το καλοκαιρινό διάλλειμα της F1. Με δυο επιπλέον βαθμούς στο σύνολο η Alfa Romeo Sauber F1 Team διατηρεί την 9η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών (18 βαθμούς). Ο Charles Leclerc είναι στην 15η θέση της βαθμολογίας (13 βαθμοί) και ο Marcus Ericsson στην 17η θέση (5 βαθμοί) του πρωταθλήματος Οδηγών.

Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9):

C37 (Chassis 03/Ferrari)

Αποτέλεσμα: 9ος. Εκκίνησε με την μαλακή γόμα μετά από 38 γύρους έβαλε την πάρα πολύ μαλακή γόμα.

“Είμαι πολύ ικανοποιημένος που βαθμολογήθηκα ξανά. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας ειδικά όσον αφορά στη διαχείριση των ελαστικών. Είχαμε ένα μεγάλο πρώτο μέρος με τη μαλακή γόμα. Όταν ξεκίνησε η βροχή σε συνεργασία με την ομάδα αποφασίσαμε να μείνουμε ψύχραιμοι και να παραμείνουμε στην πίστα. Ήταν μια μεγάλη πρόκληση να μην κάνω λάθος καθώς η πίστα ήταν πολύ γλιστερή και απαιτητική. Κατάφερα να διαχειριστώ αυτή τη δύσκολη κατάσταση. Στο τέλος του αγώνα πολλοί από τις άλλες ομάδες μπήκαν στα πιτ. Έδωσα μερικές καλές μάχες για βαθμούς. Εν τέλει ήταν ένας διασκεδαστικός αγώνας και είμαι πολύ ικανοποιημένος που τερμάτισα 9ος. Είναι σπουδαία ώθηση για όλους μας στην ομάδα. Πηγαίνουμε στη Βουδαπέστη με θετική ψυχολογία.”

Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):

C37 (Chassis 02/Ferrari)

Αποτέλεσμα: 15ος. Εκκίνησε με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, μετά από 20 γύρους έβαλε την μαλακή γόμα. Στον 43ο γύρο έβαλε ενδιάμεσα ελαστικά, στον 46ο εκ νέου την πάρα πολύ μαλακή γόμα.  

“Το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα είναι απογοητευτικό για μένα σήμερα. Είχα μια καλή εκκίνηση και κατάφερα να διατηρήσω τη θέση στην κατάταξη στο πρώτο μέρος του αγώνα. Η απόδοση ήταν καλή και αισθανόμουν αυτοπεποίθηση από το μονοθέσιο. Όταν εμφανίστηκε η βροχή μου ζήτησαν να βάλω ενδιάμεσα ελαστικά. Καθώς η πίστα ήταν βρεγμένη μόνο σε μερικές στροφές τα ελαστικά καταστράφηκαν μετά από μερικούς γύρους. Από κει και μετά ο αγώνας ήταν δύσκολος. Είχα χάσει αρκετές θέσεις και αποτελούσε πρόκληση να καταφέρεις να ενεργοποιήσεις τα ελαστικά. Είναι ατυχία να τερματίσω τον αγώνα μ’ αυτό τον τρόπο. Παραταύτα σημειώσαμε καλή πρόοδο ξανά αυτό το Σαββατοκύριακο. Θα επικεντρώσω τώρα την προσοχή μου στον επόμενο αγώνα στην Ουγγαρία. Ανυπομονώ να οδηγήσω ξανά το μονοθέσιο.”

Frédéric Vasseur, Επικεφαλής Ομάδας:

“Ο αγώνας είχε δυο όψεις για μας σήμερα. Ο Marcus είχε μια πολύ θετική μέρα. Κατάφερε να διαχειριστεί μια απαιτητική κατάσταση πολύ καλά και είχε έλεγχο με τα σλικ ελαστικά σε βρεγμένη πίστα. Η απόδοσή του ήταν δυνατή και ο ρυθμός του καλός από την αρχή ως το τέλος, έτσι πήρε δυο ακόμη βαθμούς για την ομάδα. Από την άλλη πλευρά ήταν ένας δύσκολος αγώνας για τον Charles. Εκκίνησε από καλή θέση και έδειξε δυνατή απόδοση. Δυστυχώς πήραμε ένα ρίσκο όταν άρχισε να βρέχει. Τον καλέσαμε στα πιτ και του βάλαμε ενδιάμεσα ελαστικά. Αυτό οριοθέτησε τον αγώνα του. Κοιτώντας συνολικά το Σαββατοκύριακο, σημειώσαμε καλή πρόοδο και έχουμε αυτοπεποίθηση  ότι θα συνεχίσουμε να βαδίζουμε σε θετικό μονοπάτι κατά τη διάρκεια του ερχόμενου Grand Prix αυτό το Σαββατοκύριακο στην Ουγγαρία.”

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.