Hyundai i20: Αναβάθμιση

By  |  0 Comments

Προχωρώντας σε μια πολύ σημαντική αναβάθμιση και πιο κοντά στη νέα γενιά, η Hyundai έχει στόχο τη συνέχιση της εξαιρετικής εμπορικής πορείας του μοντέλου στην κατηγορία. Πέρα από τη δυναμικότερη εμφάνιση, το νέο i20 διαθέτει πληθώρα νέων στοιχείων, όπως το σύνολο ασφαλείας Hyundai SmartSense.

Το αναβαθμισμένο μοτίβο του i20 τονίζεται από τη φρέσκια και μοντέρνα εμφάνιση. Οι κομψές γραμμές του αμαξώματος υπογραμμίζουν την εκλεπτυσμένη σχεδίαση, όταν το εσωτερικό προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης, κορυφαίους χώρους και μεγάλη πρακτικότητα.

Για να αποκτήσει το νέο i20 τη δυναμική εμφάνισή του το εμπρός μέρος διαθέτει επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τη μάσκα Cascading Grille, ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της οικογενειακής ταυτότητας της Hyundai, και το πίσω τμήμα έχει επίσης νέους προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα, δημιουργώντας ένα πιο δυναμικό παρουσιαστικό. Η πόρτα του πορτμπαγκάζ πλέον φιλοξενεί την πινακίδια κυκλοφορίας, ενώ υπάρχουν νέας σχεδίασης τροχοί 15 ή 16 ιντσών.

Ολες οι εκδόσεις είναι πλέον διαθέσιμες με διχρωμία οροφής ή τη Phantom Black, προσφέροντας στους πελάτες 17 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς εξατομίκευσης του νέου τους αυτοκινήτου. Επίσης υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε δέκα χρώματα για το αμάξωμα.

Μια ευρεία γκάμα από χρώματα εσωτερικού δίνει έμφαση στο νεανικό στιλ του νέου i20. Είναι εξοπλισμένο με εργονομικά καθίσματα προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια. Επίσης η ανάρτηση διασφαλίζει καλά επίπεδα άνεσης και κρατήματος στις συνθήκες του οδοστρώματος για ξεκούραστες και ασφαλείς διαδρομές.

Το πολύ μεγάλο σε χωρητικότητα πορτμπαγκάζ των 326 λίτρων δίνει λύσεις σε κάθε μετακίνηση. Τομέας στον οποίο διακρίνεται είναι τα συστήματα ασφαλείας, αφού μεταξύ άλλων υπάρχουν σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, προειδοποίησης παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αποφυγής σύγκρουσης, αναγνώρισης κόπωσης του οδηγού και αυτόματη λειτουργία της μεγάλης δέσμης των προβολέων.

To νέο i20 προσφέρεται με 2 κινητήρες βενζίνης. O 1.0 λίτρου T-GDI διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος: με 100 και 120 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Εναλλακτικά και οι δύο εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν για πρώτη φορά στο i20 με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων (7DCT). Διατίθεται και με τον κινητήρα 1.2 λίτρου ο οποίος αποδίδει 75 ή 84 ίππους. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Το αναβαθμισμένο Hyundai i20 προσφέρει μια σειρά από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και συνδεσιμότητας ενσωματώνοντας τις δυνατότητες του smartphone του οδηγού στο αυτοκίνητο για ακόμη πιο άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις.

Σε κάθε έκδοση του i20 υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε τέσσερα διαφορετικά ηχοσύνολα και τέσσερις οθόνες από 3,8 μέχρι 7 ίντσες.

Οδηγήσαμε την έκδοση των 84 ίππων που έχει σαφώς πιο προσιτή τιμή και καλύπτει τις βασικές ανάγκες. Δυνατό σημείο η χαμηλή κατανάλωση, 6 λίτρα στη συγκεκριμένη περίπτωση με πίεση και αυξημένο βάρος. Ο 1.200άρης κινητήρας δείχνει τα δόντια του και στο i20.

Απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν πρωτίστως ένα αυτοκίνητο για αστικές μετακινήσεις. Αν και η μέγιστη ροπή αποδίδεται στις 4.000 σ.α.λ., εν τούτοις αποδεικνύεται ικανοποιητικά ελαστικός στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας, μια και ψηλότερα δείχνει να λαχανιάζει. Με τρεις ενήλικες και ένα μικρό παιδί, θα νιώσει κόπωση, ωστόσο θα σε πάει στον προορισμό σου με άνεση και ασφάλεια.

Το i20 είναι αναμφισβήτητα σύγχρονο, αποτελεσματικό και ανταγωνιστικό, δύσκολα όμως μπορείς να χρησιμοποιήσεις υπερθετικό βαθμό για να περιγράψεις μια σύντομη συμβίωση μαζί του, χωρίς αυτό να αφήνει υπόνοιες ότι πρόκειται για ένα χλιαρό αποτέλεσμα.

Αρέσει στους περισσότερους, είναι ευρύχωρο, καλοφτιαγμένο και με καλούς κινητήρες, ενώ σε κάποιες εκδόσεις οι τιμές προκαλούν τους λάτρεις της ευρωπαϊκής σχολής.

Τη συνολικά θετική μας εντύπωση δεν μπορεί να μετριάσει το γεγονός ότι το οδηγικό στοιχείο περνά σε δεύτερη μοίρα, όχι γιατί υπάρχει κάτι μεμπτό (πέρα από τη σχετικά μέτρια θέση οδήγησης), όσο γιατί δεν αφήνει κάποια ξεχωριστή εντύπωση.

Πηγή: http://www.efsyn.gr/arthro/anavathmisi-0

To νέο i20 προσφέρεται με 2 κινητήρες βενζίνης. O 1.0 λίτρου T-GDI διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος: με 100 και 120 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Εναλλακτικά και οι δύο εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν για πρώτη φορά στο i20 με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων (7DCT). Διατίθεται και με τον κινητήρα 1.2 λίτρου ο οποίος αποδίδει 75 ή 84 ίππους. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Το αναβαθμισμένο Hyundai i20 προσφέρει μια σειρά από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και συνδεσιμότητας ενσωματώνοντας τις δυνατότητες του smartphone του οδηγού στο αυτοκίνητο για ακόμη πιο άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις. Σε κάθε έκδοση του i20 υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε τέσσερα διαφορετικά ηχοσύνολα και τέσσερις οθόνες από 3,8 μέχρι 7 ίντσες. Οδηγήσαμε την έκδοση των 84 ίππων που έχει σαφώς πιο προσιτή τιμή και καλύπτει τις βασικές ανάγκες. Δυνατό σημείο η χαμηλή κατανάλωση, 6 λίτρα στη συγκεκριμένη περίπτωση με πίεση και αυξημένο βάρος. Ο 1.200άρης κινητήρας δείχνει τα δόντια του και στο i20. Απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν πρωτίστως ένα αυτοκίνητο για αστικές μετακινήσεις. Αν και η μέγιστη ροπή αποδίδεται στις 4.000 σ.α.λ., εν τούτοις αποδεικνύεται ικανοποιητικά ελαστικός στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας, μια και ψηλότερα δείχνει να λαχανιάζει. Με τρεις ενήλικες και ένα μικρό παιδί, θα νιώσει κόπωση, ωστόσο θα σε πάει στον προορισμό σου με άνεση και ασφάλεια. Το i20 είναι αναμφισβήτητα σύγχρονο, αποτελεσματικό και ανταγωνιστικό, δύσκολα όμως μπορείς να χρησιμοποιήσεις υπερθετικό βαθμό για να περιγράψεις μια σύντομη συμβίωση μαζί του, χωρίς αυτό να αφήνει υπόνοιες ότι πρόκειται για ένα χλιαρό αποτέλεσμα. Αρέσει στους περισσότερους, είναι ευρύχωρο, καλοφτιαγμένο και με καλούς κινητήρες, ενώ σε κάποιες εκδόσεις οι τιμές προκαλούν τους λάτρεις της ευρωπαϊκής σχολής. Τη συνολικά θετική μας εντύπωση δεν μπορεί να μετριάσει το γεγονός ότι το οδηγικό στοιχείο περνά σε δεύτερη μοίρα, όχι γιατί υπάρχει κάτι μεμπτό (πέρα από τη σχετικά μέτρια θέση οδήγησης), όσο γιατί δεν αφήνει κάποια ξεχωριστή εντύπωση.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.