F1: Η τακτική των ελαστικών στο Μεξικό.

By  |  0 Comments

Ο Verstappen κέρδισε, ο Hamilton πήρε τον τίτλο, ωστόσο παρατηρήθηκε έντονη πτώση στην απόδοση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης στα ελαστικά. Σ’ αυτό συνετέλεσε και ο αραιός αέρας λόγω υψομέτρου που μείωσε την κάθετη δύναμη και οδήγησε σε μεγαλύτερο γλίστρημα. Είδαμε μια μίξη στρατηγικών ενός ή δύο αλλαγών, ακόμη και τριών στην περίπτωση της Mercedes του Valtteri Bottas, ο οποίος τερμάτισε 5ος – πετυχαίνοντας και τον ταχύτερο γύρο αγώνα.

Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε με στρατηγική δυο αλλαγών. Η 4η θέση του Lewis Hamilton – με στρατηγική δυο αλλαγών – ήταν αρκετή ώστε ο οδηγός της Mercedes να εξασφαλίσει τον 5ο παγκόσμιο τίτλο του.

Οι πέντε από τους δέκα πρώτους έκαναν μόνο μια αλλαγή. Ανάμεσά τους και τρεις οδηγοί που εκκίνησαν με την εξαιρετικά μαλακή γόμα. Όλοι τους έκαναν πολλούς γύρους στο δεύτερο μέρος με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Kimi Raikkonen συμπλήρωσε 54 γύρους με την πολύ μαλακή γόμα, παρότι είχε εκκινήσει με την πάρα πολύ μαλακή. Συνολικά είχαμε έξι διαφορετικές στρατηγικές στους 10 πρώτους  οδηγούς.

Η Pirelli θα παραμείνει τώρα στο Μεξικό για το τελευταίο τεστ εξέλιξης των ελαστικών του 2019. Αύριο Τρίτη θα οδηγήσει ο Antonio Giovinazzi για τη Sauber, ενώ και η Κολομβιανή οδηγός Tatiana Calderon θα κάνει ντεμπούτο στη Formula 1, με μερικούς αναγνωριστικούς γύρους.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Υπό το πρίσμα διαχείρισης ελαστικών ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Επιβεβαιώθηκε ότι η τακτική των δυο αλλαγών ήταν η νικητήρια όμως αρκετοί οδηγοί επιχείρησαν μόνο μια αλλαγή. Από την αρχή οι ομάδες έπρεπε να κάνουν διαχείριση των ελαστικών. Είδαμε πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης αλλά και τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης. Υπήρξαν αρκετές διαφορετικές προσεγγίσεις. Στην πραγματικότητα καμία από τις τρεις μεγάλες ομάδες δεν είχε ίδια στρατηγική για τους δυο οδηγούς της: Ένα δείγμα του πόσο δύσκολο ήταν το εγχείρημα. Όπως αναμένονταν, οι ομάδες ήταν υποχρεωμένες ν’ αντιδράσουν στις αγωνιστικές συνθήκες, ενόσω αυτές μεταβάλλονταν. Η εμφάνιση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας πρόσθεσε στην περιπλοκότητα της στρατηγικής. Συγχαρητήρια στο Lewis Hamilton και στη Mercedes είναι άξιοι πρωταθλητές μετά από μια σεζόν επιβλητικής κυριαρχίας.”

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Verstappen

1m19.186s

Vettel

1m19.522s

Bottas

1m18.741s

Ricciardo

1m19.462s

Hamilton

1m20.728s

Grosjean

1m21.438s

Vettel

1m20.112s

Verstappen

1m20.923s

Sainz

1m22.386s

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Sirotkin 58
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Ocon 39
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑΛΑΚΗ Ericsson 16

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ

Όπως το είχαμε προβλέψει η στρατηγική των δυο αλλαγών αποδείχτηκε η ταχύτερη. Ο Max Verstappen ακολούθησε τη θεωρητικά ταχύτερη – σύμφωνα με τις προβλέψεις μας – επιλογή: Έκανε ένα πρώτο μέρος με την πάρα πολύ μαλακή γόμα και μετά δυο μέρη με την πολύ μαλακή. Ο Verstappen έκανε την 1η του αλλαγή στον αγώνα των 71 γύρων, στον 13ο γύρο και την 2η στον  48ο γύρο.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.