Με αυτοπεποίθηση

By  |  0 Comments

Καθότι απομένουν πλέον μόνο δυο Grand Prix, η Alfa Romeo Sauber F1 Team οδεύει προς τους τελευταίους γύρους με αυτοπεποίθηση και προσήλωση. 

Μετά τον διπλό τερματισμό στους βαθμούς και την άνοδο στην 8η θέση του πρωταθλήματος Κατασκευαστών στο Μεξικάνικο Grand Prix, η ομάδα πηγαίνει στη ανανεωμένη πίστα του Ιντερλάγος με στόχο να πάρει περισσότερους βαθμούς. Η ενδιαφέρουσα χάραξη της πίστας με μεγάλες ευθείες και ενδιαφέροντες συνδυασμούς στροφών απαιτεί από ομάδες και οδηγούς να βελτιστοποιήσουν την απόδοση και το ζύγισμα των μονοθεσίων τους. Ο καιρός μπορεί επίσης να παίξει καθοριστικό ρόλο στο αποτέλεσμα αυτού του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου. Ο Antonio Giovinazzi θα οδηγήσει στο FP1 για την Alfa Romeo Sauber F1 Team, στο Σάο Πάολο, στη θέση του Marcus Ericsson.

Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9): «Φτάνουμε στη Βραζιλία με καλή ψυχολογία μετά από ένα δυνατό Σαββατοκύριακο στο Μεξικό όπου είχαμε και τα δυο μονοθέσια στο Q3 και στους βαθμούς. Η αυτοπεποίθησή μας είναι υψηλή και θα παλέψουμε σκληρά για να διατηρήσουμε την καλή μας φόρμα. Η πίστα στο Σάο Πάολο είναι κλασσική. Έχω βρεθεί εκεί μερικές φορές, είναι πάντα διασκεδαστικό να την οδηγείς. Ο γύρος είναι μικρός σε απόσταση, οπότε οι διαφορές στους χρόνους ανάμεσα στις ομάδες είναι αντίστοιχα μικρές, αυτό αποτελεί πρόκληση. Ο καιρός είναι ευμετάβλητος και πάντοτε παίζει σημαντικό ρόλο. Θέλω να τελειώσω τη σεζόν με θετικά αποτελέσματα και να κάνω την καλύτερη δυνατή δουλειά.»

Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):

«Πάμε προς τη Βραζιλία για τον έναν από τους δυο τελευταίους αγώνες της σεζόν. Μετά το σπουδαίο αποτέλεσμα που πετύχαμε στο Μεξικό όπου βαθμολογήθηκαν και τα δυο μονοθέσια έχουμε αυτοπεποίθηση για τη δυναμική μας. Θα συνεχίσουμε με αφετηρία την πρόοδο που έχουμε σημειώσει ως τώρα. Θα δώσουμε μάχη για ένα ακόμη καλό αποτέλεσμα στο Ιντερλάγος και θα κάνουμε ότι μπορούμε να ολοκληρώσουμε θετικά τη σεζόν. Είναι μια ενδιαφέρουσα από άποψη οδήγησης πίστα, ανυπομονώ ν’ αγωνιστώ εκεί.»

Δεδομένα πίστας:

Η παραδοσιακή πίστα του Ιντερλάγος προσφέρει ένα σχετικό υψηλό αριθμό προκλήσεων, συμπεριλαμβανομένης της μικρής απόστασης του γύρου. Χρειάζεται ισορροπία ανάμεσα στην απαίτηση για ταχύτητα στις δυο μεγάλες ευθείες και στις απαιτήσεις για σταθερότητα και πρόσφυση στο εσωτερικό τμήμα της πίστας. Αυτό αποτελεί πρόκληση για οδηγούς και μηχανικούς. Επιπρόσθετα ο ευμετάβλητος καιρός προσθέτει μια ακόμη παράμετρο αυτή την περίοδο του έτους.

Διαδρομή Αυτοκινητοδρόμιο Χοσέ Κάρλος Πάτσε / 4.309 km
Απόσταση αγώνα  71 γύροι / 305.909 km
Πρόγραμμα Κατατακτήριες δοκιμές 19:00 Ελλάδος (15:00 τοπική ώρα),

Αγώνας 19:10 Ελλάδος, (15:10 τοπική ώρα)

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.