Η νέα BMW 330e Sedan (video)

By  |  0 Comments

Ένας συνδυασμός δυναμικής και εξαιρετικής απόδοσης προσδιορίζει το χαρακτήρα της νέας BMW Σειράς 3 Sedan. Και τώρα, με την προσθήκη ενός plug-in υβριδικού συστήματος στη γκάμα κινητήριων συνόλων, αυτά τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά αποκτούν μία πρόσθετη, και ιδιαίτερα πρωτοποριακή διάσταση.

Η τελευταία γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive συνδυάζεται με έναν 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα, αναβαθμίζοντας τις σπορ επιδόσεις της νέας BMW 330e Sedan (η οποία  λανσάρεται φέτος το καλοκαίρι σε όλο τον κόσμο) και προάγοντας την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης. Κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση σε μοντέλο BMW, το στάνταρ XtraBoost αυξάνει την ισχύ του plug-in υβριδικού συστήματος σε 215 kW/292 hp. Η άμεση απόκριση του συστήματος κίνησης είναι χαρακτηριστικό στοιχείο της BMW 330e Sedan. Σε αυτό προστίθεται η αυξημένη αυτονομία που είναι κατά 50% μεγαλύτερη από της προκατόχου της – 66 km με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων μειώνονται πάνω από 15% σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλου – 1.9 – 1.6 lit / 100 km και 43 – 37 g / km.

Στη νέα BMW 330e Sedan, η συνεργασία μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και κινητήρα καύσης προάγεται σε νέα επίπεδα. Περισσότερο από ποτέ, ο εξηλεκτρισμός του συστήματος κίνησης συμβάλλει στην αυξημένη απόδοση αλλά και σε μία απαράμιλλη οδηγική απόλαυση. Το plug-in υβριδικό σύστημα συνδυάζει τις αρετές ενός δίλιτρου, 4κύλινδρου κινητήρα Τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo που αποδίδει 135 kW/184 hp, με τα χαρίσματα ενός ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 83 kW/113 hp. Συνολικά, οι δύο πηγές ισχύος παράγουν μέγιστη ροπή 420 Nm.

Πρεμιέρα στη νέα BMW 330 e Sedan XtraBoost για εξαιρετικά δυναμικές επιδόσεις.

Νέο στοιχείο – στάνταρ στη νέα BMW 330e Sedan – είναι το XtraBoost, που αναδεικνύει τον δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο οδηγός θέτει σε λειτουργία το XtraBoost ενεργοποιώντας το SPORT mode με τον διακόπτη Driving Experience Control. Ένα δυναμικό πάτημα του γκαζιού απελευθερώνει +30 kW/40 hp επιπλέον της συνολικής ισχύος 185 kW/252 hp του ηλεκτροκινητήρα και του κινητήρα καύσης – και το XtraBoost διατηρεί την πρόσθετη ισχύ διαθέσιμη για 10 δευτερόλεπτα. Έτσι το αυτοκίνητο αποκτά τα χαρακτηριστικά επιδόσεων μιας BMW Σειράς 3 Sedan, προσφέροντας (για πρώτη φορά σε υβριδικό μοντέλο της BMW) απίστευτα σπορ και ακριβή απόκριση του γκαζιού, και ειδικό πρόγραμμα αλλαγών σχέσεων για το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic που περιλαμβάνει κατεβάσματα με φρένο κινητήρα.

Η άμεση επιρροή του XtraBoost απογειώνει την επιτάχυνση συγκριτικά με ένα συμβατικό μοντέλο εφάμιλλης ιπποδύναμης. Για παράδειγμα, εάν ο οδηγός ξαφνικά πατήσει δυνατά το γκάζι από τα 20 km/h, σε ένα δευτερόλεπτο η νέα BMW 330e Sedan επιταχύνει με σχεδόν διπλάσια δύναμη συγκριτικά με ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί αποκλειστικά με κινητήρα καύσης. Μέσα σε τρία δευτερόλεπτα, έχει καλύψει περίπου 5 μέτρα. Το XtraBoost λειτουργεί και με τη μπαταρία υψηλής τάσης με ελάχιστη φόρτιση, καθώς στο kickdown και με τον επιλογέα σχέσεων στη θέση M ή S.

Η νέα BMW 330e Sedan επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 230 km/h. Η οδηγική εμπειρία συνοδεύεται από ένα αποκλειστικό, απολαυστικό ήχο, που είναι αντιληπτός και στο εσωτερικό. Επίσης, η νέα BMW 330e Sedan προβάλλει έντονα το σπορ και δυναμικό ταπεραμέντο της σε συνδυασμό με τις αρετές ενός plug-in υβριδικού αυτοκινήτου.

Αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση με ταχύτητες έως 140  km / h .

Στο πρόγραμμα HYBRID, η νέα BMW 330e Sedan μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως 110 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση – αύξηση 30 km/h έναντι της προκατόχου της. Το πρόγραμμα ELECTRIC επιτρέπει την οδήγηση μηδενικών ρύπων με ταχύτητα έως 140 km/h, αύξηση από τα 120 km/h. Στάνταρ χαρακτηριστικό της νέας BMW 330e Sedan που προσφέρεται αποκλειστικά με υβριδικά μοντέλα είναι η ακουστική προστασία των πεζών. Στο αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα, ένα εξωτερικό σύστημα ηχείων παράγει έναν αναγνωρίσιμο ήχο, ο οποίος έχει δημιουργηθεί ειδικά για ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW. Ο ήχος παράγεται στις χαμηλές ταχύτητες και έχει σχεδιαστεί για να κάνει αισθητή την παρουσία του αυτοκινήτου, χωρίς να επηρεάζει την ακουστική άνεση των επιβατών.

Ο ηλεκτροκινητήρας της νέας BMW 330e Sedan είναι ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic για εξοικονόμηση χώρου. Χάρη σε μία έξυπνη σχεδίαση, το κιβώτιο είναι μόλις 15 mm μακρύτερο από τις αντίστοιχες εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 3 Sedan με συμβατικό σύστημα κίνησης. Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας πετυχαίνει αξιοσημείωτη απόδοση, με την ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης, και με τον ηλεκτροκινητήρα σε ρόλο γεννήτριας. Η ηλεκτρική ενέργεια που τροφοδοτείται με αυτό τον τρόπο στην μπαταρία υψηλής τάσης ή μέσω σύνδεσης στο ηλεκτρικό δίκτυο αξιοποιείται και από το ηλεκτρικό σύστημα 12-volt του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πλέον γεννήτρια που να ‘τραβάει’ ρεύμα από τον κινητήρα καύσης, κάτι που αυξάνει την απόδοση του συστήματος συνολικά.

Υψηλή αυτονομία και απόδοση με φορολογικά οφέλη.

Με συνολικό ενεργειακό περιεχόμενο 12,0 kWh, η μπαταρία ιόντων λιθίου της νέας BMW 330e Sedan πετυχαίνει ηλεκτρική αυτονομία αυξημένη κατά 50% έναντι της προκατόχου της – από 59 έως 66 km. Παράλληλα, η δεύτερη γενιά του plug-in υβριδικού σπορ sedan μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων πάνω από 15% στα 1.9 – 1.6 lit / 100 km και 43 – 37 g CO2 / km. Η ηλεκτρική κατανάλωση μικτού κύκλου της νέας BMW 330e Sedan είναι 15,4 – 14,8 kWh / 100 km.

Η μπαταρία της νέας BMW 330e Sedan είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου βρίσκεται πάνω από τον πίσω άξονα, ώστε να μην θίγεται ο χώρος αποσκευών στο plug-in υβριδικό μοντέλο. Η χωρητικότητα των 375 L μπορεί να αυξηθεί ανάλογα με τις απαιτήσεις με την αναδίπλωση των διαιρούμενων πλατών των πίσω καθισμάτων (40: 20: 40).

Σχεδόν ολόκληρη η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού που προορίζεται για τη νέα BMW Σειρά 3 Sedan διατίθεται και για το plug-in υβριδικό μοντέλο. Πέραν της βασικής έκδοσης, η νέα BMW 330e διατίθεται επίσης στις εκδόσεις Advantage, Sport Line, Luxury Line και M Sport. Επίσης, μπορεί να παραγγέλνεται με χαρακτηριστική ανάρτηση Adaptive M, σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού και φρένα M Sport. Από το Νοέμβριο του 2019, η νέα BMW 330e Sedan θα διατίθεται επίσης με κοτσαδόρο και ηλεκτρικά αναδιπλούμενη μπίλια. Το μέγιστο φορτίο τρέιλερ για το plug-in υβριδικό μοντέλο είναι 750 kg.

Βοηθητικό καλοριφέρ και σύστημα κλιματισμού, στάνταρ.

Διατίθεται όλη η γκάμα καινοτόμων συστημάτων υποβοήθησης που βελτιστοποιούν την άνεση και την ασφάλεια – από το Driving Assistant Professional με steering & lane control assistant μέχρι σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος Park assistant με reverse assistant που αναλαμβάνει τον έλεγχο διεύθυνσης στους ελιγμούς με όπισθεν. Ο στάνταρ εξοπλισμός της νέας BMW 330e Sedan περιλαμβάνει σύστημα ρύθμισης θερμοκρασίας της καμπίνας (pre-heating & pre-conditioning). Η ενέργεια της μπαταρίας υψηλής τάσης χρησιμοποιείται επίσης για τη λειτουργία του βοηθητικού καλοριφέρ. Σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες, το εσωτερικό μπορεί να θερμαίνεται άνετα πριν την εκκίνηση – ακόμα και σε κατάσταση χαμηλής φόρτισης της μπαταρίας. Η λειτουργία ρύθμισης θερμοκρασίας επιτρέπει επίσης και την ψύξη της καμπίνας, σε υψηλότερες εξωτερικές θερμοκρασίες.

Με το λανσάρισμα της νέας BMW 330e Sedan, θα παρουσιαστούν νέες ψηφιακές υπηρεσίες που θα κάνουν πιο ελκυστική και πρακτική τη φόρτιση της μπαταρίας στα ταξίδια. Με την επιλογή ενός δημόσιου σταθμού φόρτισης, το σύστημα πλοήγησης προσφέρει επίσης στον οδηγό μία λίστα με προτεινόμενα κοντινά ξενοδοχεία, εστιατόρια, café, τουριστικά αξιοθέατα και πολιτιστικά κέντρα. Η διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης μπορεί να ελέγχεται και μέσω του συστήματος απεικόνισης και ελέγχου του οχήματος. Ο οδηγός λαμβάνει τις πληροφορίες μαζί με μία πρόβλεψη διαθεσιμότητας του δημόσιου σταθμού φόρτισης την ώρα άφιξης. Επιπλέον, θα μπορεί να γίνεται κράτηση σταθμών φόρτισης για  περιορισμένο χρόνο, εάν η συγκεκριμένη εγκατάσταση προσφέρεται από το διαχειριστή της υποδομής φόρτισης.

Η τεχνολογία κίνησης της plug-in υβριδικής έκδοσης του νέου σπορ sedan θα διατίθεται επίσης με τη νέα BMW 330e Touring από το καλοκαίρι του 2020. Πρώτη φορά, οι πελάτες οι οποίοι παραγγέλνουν ένα μοντέλο Touring της BMW θα έχουν δυνατότητα επιλογής ενός plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης. Με τη νέα έκδοση, η BMW προχωρά αποφασιστικά το λανσάρισμα μοντέλων με ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης.

Τα plug  in υβριδικά μοντέλα BMW προσφέρουν πολυάριθμα πλεονεκτήματα σε καθημερινή χρήση.

Τα plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης της BMW ήδη παρέχουν πρόσθετα οφέλη έναντι των παραδοσιακών λύσεων:

  • Οικονομία: η ηλεκτρική οδήγηση σε αστικές περιοχές είναι πιο οικονομική από τη χρήση βενζίνης ή diesel, εάν το plug-in υβριδικό όχημα φορτίζεται στο σπίτι ή στο χώρο εργασίας με μικρό κόστος.
  • Το εσωτερικό έχει πάντα τη σωστή θερμοκρασία, πριν καν εισέλθετε στο όχημα: βοηθητικά συστήματα καλοριφέρ και κλιματισμού προσφέρονται στάνταρ.
  • Το φρενάρισμα αποφέρει οφέλη: Η μπαταρία φορτίζεται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Στα συμβατικά αυτοκίνητα, το φρενάρισμα παράγει μόνο θερμότητα και ρινίσματα από τα τακάκια.
  • Τα καλύτερα δύο κόσμων: Τα plug-in υβριδικά οχήματα προσφέρουν ηλεκτρική οδηγική απόλαυση σε αστικές διαδρομές και κλασική οδηγική απόλαυση BMW σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
  • Προετοιμάζοντας το δρόμο για το μέλλον: Επειδή ένα plug-in υβριδικό μοντέλο μπορεί να λειτουργεί χωρίς εκπομπές ρύπων, έχει δικαίωμα εισόδου σε πολλές ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων, απολαμβάνει έξτρα προνόμια στάθμευσης και επιβαρύνεται με χαμηλότερες χρεώσεις στους σταθμούς διοδίων.
  • Βελτιωμένη ποιότητα ζωής στην πόλη: Οδηγώντας στο πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης, οι χρήστες μπορούν να συμβάλλουν ενεργά στη μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων και του θορύβου οδικής κυκλοφορίας στις πόλεις.

Μελλοντική βιωσιμότητα: Η λειτουργία BMW eDrive Zones διασφαλίζει οδήγηση μηδενικών ρύπων σε περιβαλλοντικές ζώνες.

Η νέα BMW 330e Sedan θα μπορεί να αξιοποιήσει τις περιβαλλοντικές ζώνες που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για οδήγηση μηδενικών ρύπων σε πόλεις. Με τη νέα λειτουργία BMW eDrive Zones (στάνταρ εξοπλισμός για τα plug-in υβριδικά μοντέλα BMW από το 2020, δυνατότητα τοποθέτησης και εκ των υστέρων), η τεχνολογία geofencing θα επιτρέπει την αυτόματη ανίχνευση ζωνών χαμηλών εκπομπών ρύπων. Με την είσοδο του οχήματος σε μία τέτοια ζώνη, θα ενεργοποιείται αυτόματα το αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα, με αποτέλεσμα να απολαμβάνει εφάμιλλα δικαιώματα πρόσβασης με ενός πλήρως ηλεκτρικού οχήματος (υπόκειται στους τοπικούς κανονισμούς). Με τη νέα λειτουργία αξιοποιούνται ακόμα περισσότερο οι δυνατότητες των plug-in υβριδικών οχημάτων. Η αύξηση στην αναλογία χρήσης ηλεκτροκίνησης όχι μόνο συμβάλλει στη βελτιστοποίηση της απόδοσης, αλλά μειώνει και τις λειτουργικές δαπάνες για τους πελάτες. Αυτό ισχύει για οδήγηση σε αστικές περιοχές κυρίως, όπου ένας ηλεκτροκινητήρας πετυχαίνει σταθερά υψηλότερο επίπεδο απόδοσης από έναν βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα.

Η νέα BMW 330 e Sedan έχει μικρότερο συνολικό αποτύπωμα CO 2 .

Οι ‘πραγματικές’ περιβαλλοντικές επιπτώσεις των plug-in υβριδικών οχημάτων έχουν αμφισβητηθεί κάποιες φορές, κυρίως σε αγορές όπου η αναλογία ‘πράσινης’ ενέργειας που χρησιμοποιείται από το δημόσιο δίκτυο ηλεκτρισμού παραμένει χαμηλή. Το BMW Group διενήργησε μία πιστοποίηση εκπομπών CO2 πλήρους κύκλου για τη νέα BMW 330e Sedan – από την προμήθεια πρώτων υλών, την εφοδιαστική αλυσίδα, την παραγωγή και τη φάση χρήσης, μέχρι την ανακύκλωση.

Εκεί διαπιστώθηκε ότι το αποτύπωμα CO2 της νέας BMW 330e Sedan είναι μικρότερο κατά 20% από αυτό της νέας BMW 330i Sedan όταν λειτουργεί με το μέσο, Ευρωπαϊκό προφίλ χρήσης. Όταν το αυτοκίνητο φορτίζεται με ‘πράσινη’ ενέργεια, το αποτύπωμα CO2 μειώνεται μέχρι 60%.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.