Mustang στην πρίζα!

By  |  0 Comments
  • Για πρώτη φορά μετά από 55 χρόνια, η Ford διευρύνει την οικογένεια Mustang με την πρώτη, πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E που έρχεται να πλαισιώσει τις Mustang Coupe και Convertible, καθώς και τις ειδικές εκδόσεις του μοντέλου, διαθέτοντας ένα εντελώς νέο σύστημα infotainment και τεχνολογία συνδεδεμένου οχήματος
  • Το ολοκαίνουργιο αυτό μοντέλο συμβολίζει την αρχή μιας νέας, ηλεκτρικής εποχής για την Ford αποτελώντας ένα από τα 14 στο σύνολο ηλεκτροκίνητα οχήματα που θα παρουσιάσει η εταιρεία στην αγορά της Ευρώπης έως τα τέλη του 2020
  • Η Mustang Mach-E ενσαρκώνει πλήρως το πνεύμα της Mustang – από την κομψή σιλουέτα και τις μυώδεις καμπύλες, μέχρι τα μοναδικά στοιχεία οδήγησης και τα δυναμικά χαρακτηριστικά ήχου    
  • Η Mustang Mach-E GT προσφέρει τις συγκινήσεις για τις οποίες φημίζεται η Mustang έχοντας ως στόχο να εξασφαλίζει επιτάχυνση 0 -100 km/h σε λιγότερο από 5 δλ. με προβλεπόμενη απόδοση 465 ίππων (342 kW) και ροπή 830 Nm
  • Η ηλεκτρική Mustang Mach-E εμπνέει αυτοπεποίθηση, στοχεύοντας σε αυτονομία έως και 600 km στο πλαίσιο του πρωτοκόλλου WLTP. Ενσωματωμένες λύσεις για τη φόρτιση του οχήματος καθοδηγούν τους πελάτες στους πλησιέστερους δημόσιους σταθμούς, προτείνοντας σημεία φόρτισης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και παρέχοντας πρόσβαση σε πάνω από 125.000 σημεία του Δικτύου Φόρτισης FordPass σε 21 χώρες σε ολόκληρη την Ευρώπη

Για πρώτη φορά σε διάστημα 55 χρόνων, η Ford επεκτείνει με τη Mustang Mach-E την οικογένεια Mustang, φέρνοντας το διάσημο Pony στην ηλεκτρική εποχή. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο, πλήρως ηλεκτρικό SUV που διέπεται από τις ίδιες αρχές που ενέπνευσαν όλα αυτά τα χρόνια το δημοφιλέστερο σπορ κουπέ μοντέλο σε όλο τον κόσμο.

Από το 1964 – όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά – η Mustang ενσαρκώνει την ελευθερία, την πρόοδο και τις καταιγιστικές επιδόσεις, αποτελώντας συγχρόνως ένα σύμβολο επανάστασης. Τώρα, η Mustang είναι έτοιμη να επαναπροσδιορίσει τις παραπάνω αρετές στα πλαίσια της νέας, ηλεκτρικής εποχής της αυτοκίνησης καλύπτοντας τις αυξανόμενες ανάγκες των αγοραστών μέσα από τις over-the-air ενημερώσεις που βελτιώνουν διαρκώς τα συστήματα και την απόδοση του οχήματος.

«Στο πρώτο στην ιστορία Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, ο Henry Ford δήλωσε ότι δούλευε πάνω σε κάτι  που θα “χτυπούσε” σαν αστραπή» δήλωσε ο Bill Ford, executive chairman, Ford Motor Company. «Αυτό ήταν το Model-T. Σήμερα, η Ford Motor Company με υπερηφάνεια αποκαλύπτει ένα αυτοκίνητο που “χτυπά” και πάλι σαν αστραπή. Τη νέα, πλήρως ηλεκτρική, Mustang Mach-E. Είναι γρήγορη. Είναι απολαυστική. Είναι ελεύθερη. Ένα αυτοκίνητο για μία νέα γενιά ιδιοκτητών Mustang.»

Η νέα Mustang Mach-E πήρε σάρκα και οστά μέσω μιας εξελικτικής διαδικασίας επικεντρωμένης αποκλειστικά στις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών. Το αποτέλεσμα είναι ένα κομψό SUV που προσφέρει εμπνευσμένη οδική συμπεριφορά και προηγμένη τεχνολογία διασύνδεσης που καθιστά τη Mustang Mach-E ακόμα καλύτερη με την πάροδο του χρόνου.

Όταν έρθει στην αγορά στα τέλη του 2020, η Mustang Mach-E θα διατίθεται με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας (standard range και extended range) είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς είτε με τετρακίνηση μέσω της χρήσης ηλεκτροκινητήρων σταθερού μαγνήτη. Στην έκδοση extended range και κίνηση στους πίσω τροχούς, η Mustang Mach‑E αναμένεται να εξασφαλίζει με μια φόρτιση ηλεκτρική αυτονομία έως και 600 km, σύμφωνα με το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP).1 Το μοντέλο με την ίδια μπαταρία και κίνηση σε όλους τους τροχούς αναμένεται να αποδίδει ισχύ 337 ίππων (248 kW) και ροπή 565 Nm.2

Η Ford θα προσφέρει επίσης μία ειδική έκδοση υψηλών επιδόσεων. Η Mustang Mach-E GT προβλέπεται να ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0 -100 km/h σε χρόνο μικρότερο των 5 δλ.,2 αποδίδοντας προβλεπόμενη ισχύ 465 ίππων (342 kW) και ροπή 830 Nm.2

«Η Mustang Mach-E είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά μοντέλα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ford» δήλωσε ο Stuart Rowley, president, Ford of Europe. «Το ηλεκτρικό αυτό μοντέλο είναι μοναδικό, αλλά παράλληλα μια γνήσια Mustang, και έρχεται στο προσκήνιο την κατάλληλη στιγμή για τους αγοραστές της Ευρώπης».

Οι επιδόσεις δίνουν μία νέα πνοή και νόημα στη λέξη «εξηλεκτρισμός»

Η Mustang Mach-E διαθέτει τρία μοναδικά προφίλ οδήγησης – τα Whisper, Engage και Unbridles – με το καθένα να προσφέρει διαφορετικά χαρακτηριστικά στη συμπεριφορά του οχήματος, και κατ’ επέκταση μία ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης και αισθήσεων. Ανάμεσα στα στοιχεία αυτά είναι η πιο σπορτίφ αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός της καμπίνας, οι διαφορετικοί ήχοι, οι οποίοι προσφέρουν μία αυθεντική ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης, καθώς και τα δυναμικά γραφικά του πίνακα οργάνων που σχετίζονται άμεσα με τη συμπεριφορά και απόδοση του οχήματος στο δρόμο.

Με το λανσάρισμα του οχήματος, η Ford θα προσφέρει στη νέα Mach-E 4 ένα σύστημα τετρακίνησης που θα μεταφέρει τη ροπή ανεξάρτητα στον εμπρός και πίσω άξονα εξασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό εντυπωσιακή επιτάχυνση και βελτιωμένο έλεγχο της δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος έναντι της έκδοσης με κίνηση στους πίσω τροχούς. Η Ford ρύθμισε το σύστημα αυτό ώστε να προσφέρει εξαιρετική ελκτική πρόσφυση στο δρόμο, δοκιμάζοντας σχολαστικά το αυτοκίνητο σε βρεγμένο και χιονισμένο δρόμο για καλύτερο έλεγχο σε ολισθηρές συνθήκες.

«Είτε θέλεις να βιώνεις στο μέγιστο βαθμό τις κορυφαίες επιδόσεις, είτε αναζητάς την αθόρυβη εμπειρία οδήγησης που μπορούν να προσφέρουν τα ηλεκτρικά οχήματα, η Mustang Mach-E αξιοποιεί τη δύναμη της ηλεκτροκίνησης για τη δημιουργία μιας μοναδικής οδηγικής εμπειρίας, διατηρώντας παράλληλα την απαράμιλλη αίσθηση ελευθερίας της Mustang» δήλωσε ο Ted Cannis, Ford enterprise product line director, global electrification.

Η νέα Mustang Mach-E θα διατίθεται με τις νέες, αλουμινένιες δαγκάνες υψηλών επιδόσεων Flexira της Brembo, που διατηρούν τη λειτουργικότητα μιας σταθερής δαγκάνας, ενώ παράλληλα είναι σχεδιασμένη με τις διαστάσεις μιας πλευστής δαγκάνας. Η Mustang Mach-E GT εξοπλίζεται επίσης με το σύστημα ανάρτησης MagneRide®, μία τεχνολογία προσαρμοζόμενης απόσβεσης που επιτρέπει στους οδηγούς να «αγκαλιάζουν» το δρόμο προσφέροντας τους μία συναρπαστική και άνετη οδηγική εμπειρία.

Ενσωματωμένη τεχνολογία που προσαρμόζεται στον τρόπο ζωής σας

Πραγματοποιώντας το ντεμπούτο της στη νέα Mustang Mach-E, η επόμενη γενιά του συστήματος επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC® της Ford έρχεται να συνθέσει μια κομψή και μοντέρνα διεπαφή που χρησιμοποιεί τη μηχανική μάθηση για να προσαρμόζεται γρήγορα στις προτιμήσεις των οδηγών. Παράλληλα, η τελευταία έχει τη δυνατότητα με την πάροδο του χρόνου να βελτιώνεται συνεχώς σε απόδοση, χάρη σε προηγμένες ασύρματες ενημερώσεις (over-the-air updates). Η οθόνη αφής των 15,5 ιντσών του συστήματος SYNC και η απλή διεπαφή της καταργεί τα περίπλοκα μενού και διευκολύνει την πρόσβαση με λειτουργίες τις οποίες οι χρήστες των smartphone θα βρουν εξαιρετικά άνετες και βολικές στη χρήση.

Με συνδεσιμότητα βασισμένη σε cloud και αναγνώριση φωνητικών εντολών, η επόμενη γενιά του συστήματος SYNC έχει διπλάσια υπολογιστική ισχύ από το SYNC 3 ώστε να εξασφαλίζει ταχύτερη και ευκολότερη πλοήγηση και σύνδεση ενός smartphone με το όχημα.

Το σύστημα λανσάρει επίσης ασύρματη συμβατότητα με Apple CarPlay, Android Auto και AppLink από smartphones και άλλες φορητές συσκευές.

«Η νέα γενιά SYNC ξεκινά να προσαρμόζεται ενεργά σε εσάς μόλις αρχίζετε να τη χρησιμοποιείτε, μαθαίνοντας γρήγορα τις προτιμήσεις σας και κάνοντας εξατομικευμένες προτάσεις» δήλωσε ο Darren Palmer, Ford global director στα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία. «Μπορεί να σας προτείνει να πάτε στο γυμναστήριο εάν μάθει ότι οι Δευτέρες είναι ημέρες προπόνησης ή να καλέσει στο σπίτι σας εάν κάνετε κάτι τέτοιο κάθε μέρα μετά τη δουλειά. Το αποτέλεσμα είναι ένας βοηθός συνδεδεμένος με το cloud και μία διεπαφή διαισθητική, κομψή και έτοιμη για το μέλλον, χάρη στις γρήγορες ασύρματες ενημερώσεις.»

Καθώς η επόμενη γενιά SYNC εξελίσσεται για να εξυπηρετεί ακόμα καλύτερα τον άνθρωπο, η Ford έχει εξασφαλίσει στη Mustang Mach-E τη δυνατότητα να βελτιώνεται συνεχώς με ασφαλείς, ασύρματες ενημερώσεις (over-the-air updates) που μπορούν να αυξήσουν τις επιδόσεις του οχήματος.

Νέα άποψη – και εμπειρία – Mustang

Χρησιμοποιώντας τη νέα, πλήρως ηλεκτρική πλατφόρμα της Ford που επιτρέπει την εγκατάσταση της μπαταρίας στο εσωτερικό, στο κάτω μέρους του αμαξώματος, οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Ford κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα SUV το οποίο, εκτός του ότι ενσαρκώνει άριστα το πνεύμα της Mustang, μεγιστοποιεί ταυτόχρονα το χώρο για πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους.

«Οι τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των μπαταριών ήταν καίριας σημασίας ώστε η Mustang Mach-E να συνδυάζει ευρυχωρία και πρακτικότητα με μία ελκυστική σιλουέτα και έναν απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα που είναι τόσο σημαντικά για τους ευρωπαίους πελάτες μας» δήλωσε ο Ulrich Koesters, director, electrified vehicles, Ford Ευρώπης.

Η Mustang Mach-E είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως Mustang, διαθέτοντας πολλά από τα γνωστά στοιχεία ταυτότητας της οικογένειας Mustang, όπως το μακρύ και δυναμικό καπό, η σχεδίαση των ώμων του αμαξώματος, οι επιθετικοί εμπρόσθιοι προβολείς και, το σήμα κατατεθέν, τα πίσω φώτα με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία. Παράλληλα, η έξυπνη σχεδίαση και οι προηγμένες μηχανολογικές λύσεις της Ford προσφέρουν εκπληκτική ευρυχωρία στους πίσω επιβάτες και επαρκή χώρο αποσκευών.

Η Mustang Mach-E επιφυλάσσει μία ακόμα έκπληξη κάτω από το εμπρός καπό της: πρόκειται για ένα χώρο αποθήκευσης αντικειμένων με σύστημα απορροής υδάτων. Με αποθηκευτική ικανότητα 100 λίτρων, ο εμπρός αποθηκευτικός χώρος είναι αρκετά μεγάλος για τη μεταφορά μιας αντίστοιχου μεγέθους χειραποσκευής. Διαθέτοντας σύστημα αποστράγγισης του νερού, ο συγκεκριμένος χώρος είναι ιδανικός και για τη μεταφορά βρεγμένου ή λασπωμένου σπορ εξοπλισμού – από ρούχα μέχρι ορειβατικά μποτάκια, έως και αντικείμενα που χρησιμοποιεί κανείς στην παραλία.

Το εσωτερικό της Mustang MachE: ανάλαφρη σχεδίαση, ευφυής λειτουργικότητα

Για να αξιοποιήσουν τον πρόσθετο χώρο που απελευθερώνει η χρήση ηλεκτροκίνησης, οι σχεδιαστές της Ford συνεργάστηκαν εκτενώς με πελάτες για να κατανοήσουν την επιθυμητή αξιοποίηση του εσωτερικού των οχημάτων τους. Σχεδιασμένη με αναλογίες που παραπέμπουν σε οχήματα της SUV κατηγορίας ώστε να μπορεί να μεταφέρει με άνεση πέντε ενήλικες, η Mustang Mach-E προσφέρει άφθονο χώρο για επιβάτες και αποσκευές.

Εκτός από τον εμπρός αποθηκευτικό χώρο, ο πίσω προσφέρει χωρητικότητα που φτάνει τα 402 λίτρα. Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, η Mustang Mach-E παρέχει 1.420 λίτρα, τιμή παραπάνω από επαρκής για αποσκευές, εξοπλισμό κάμπινγκ ή ο,τιδήποτε άλλο θέλει κανείς να μεταφέρει.3

Το εσωτερικό της Mustang Mach-E ενσαρκώνει ένα μίγμα μοντέρνας σχεδίασης και έξυπνης λειτουργικότητας. Ένα προαιρετικό και προηγμένο σε δυνατότητες σύστημα ήχου της Bang & Olufsen  περιλαμβάνει ενσωματωμένα ηχεία που μοιάζουν να αιωρούνται πάνω από τους εμπρός αεραγωγούς θυμίζοντας σε σχήμα μία μπάρα ήχου. Την ίδια στιγμή, το «αιωρούμενο» και αναδιπλούμενο υποβραχιόνιο λειτουργεί και ως αποθηκευτικός χώρος για τσάντες ή πορτοφόλια. Παραδοσιακά στοιχεία σχεδίασης της Mustang, όπως ο πίνακας οργάνων με το διπλό κάλυμμα, ολοκληρώνουν την εικόνα του εσωτερικού.

Ακόμα και η προαιρετική πανοραμική οροφή με σταθερό κρύσταλλο έχει το δικό της μυστικό: μία ειδική επίστρωση κρυστάλλου με υπέρυθρη προστασία, η οποία συμβάλει ώστε το εσωτερικό να παραμένει πιο δροσερό το καλοκαίρι και πιο ζεστό το χειμώνα. Επιπλέον, ένα εσωτερικό στρώμα μέσα στο κρύσταλλο βοηθά στην προστασία από τις υπεριώδεις ακτίνες.

Μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής (First Edition) του μοντέλου θα διατίθεται σε συγκεκριμένες αγορές σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη μπαταρία και τετρακίνηση. Η συγκεκριμένη έκδοση θα προσφέρεται με εξωτερικό χρώμα Grabber Blue Metallic, πανοραμική οροφή πλήρους μήκους, ειδικές ραφές στα καθίσματα και μαρσπιέ που διακοσμούνται με το λογότυπο “First Edition.”

Τέλος, η πρόσβαση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου γίνεται εύκολα και αβίαστα με την υιοθέτηση της τεχνολογίας “Phone As A Key”,4 που κάνει το ντεμπούτο της στη γκάμα Ford με τη νέα Mustang Mach-E. Με τη χρήση Bluetooth, το όχημα μπορεί να ανιχνεύει τα smartphone των ιδιοκτητών καθώς πλησιάζουν το όχημα ξεκλειδώνοντας τις πόρτες της Mustang Mach-E και επιτρέποντας την εκκίνηση χωρίς να χρειαστεί να βγάλουν το τηλέφωνό τους από την τσέπη ή να χρησιμοποιήσουν κλειδί. Σε περίπτωση πλήρους αποφόρτισης του κινητού τηλεφώνου, οι ιδιοκτήτες της Mustang Mach-E μπορούν να εισάγουν έναν κωδικό ασφαλείας στο πληκτρολόγιο που βρίσκεται στη κολόνα Β του οχήματος, καθώς και έναν ξεχωριστό κωδικό στην κεντρική οθόνη αφής στο εσωτερικό για την εκκίνηση του αυτοκινήτου.

Τεχνολογία μπαταριών που διασφαλίζει τη συνέχεια του ταξιδιού και εύκολες λύσεις φόρτισης

Η Mustang Mach-E θα διατίθεται στις εκδόσεις standard-range (μπαταρία ιόντων λιθίου 75,7 kWh) και extended-range (μπαταρία ιόντων λιθίου 98,8 kWh), που προβλέπεται να εξασφαλίζει αυτονομία έως και 600 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, σε συνδυασμό με κίνηση στους πίσω τροχούς.1

Οι προηγμένες αυτές μπαταρίες περιλαμβάνουν 288 κυψέλες ιόντων λιθίου στην έκδοση standard-range και 376 κυψέλες ιόντων λιθίου στην έκδοση extended-range. Σχεδιασμένη για μεγιστοποίηση του εσωτερικού χώρου και βελτιστοποίηση της δυναμικής συμπεριφοράς με χαμηλό κέντρο βάρους, η μπαταρία, η οποία τοποθετείται στο πάτωμα, ανάμεσα στους δύο άξονες του αυτοκινήτου, έχει δοκιμαστεί σε ακραίες θερμοκρασίες, ακόμα και στους -40 βαθμούς Κελσίου. Οι μπαταρίες βρίσκονται μέσα σε μία αδιάβροχη θήκη και προστατεύονται από ένα κλωβό που απορροφά τις δυνάμεις που αναπτύσσονται σε περίπτωση σύγκρουσης. Χρησιμοποιεί δε ένα προηγμένο σύστημα θέρμανσης και ψύξης με χρήση υγρού, το οποίο ρυθμίζει αναλόγως την θερμοκρασία λειτουργίας της για καλύτερη απόδοση σε ακραίες καιρικές συνθήκες και βελτίωση του χρόνου φόρτισης.

Καθώς οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων πραγματοποιούν το 80% των φορτίσεων της μπαταρίας στο σπίτι, η Ford προσφέρει μία λύση επιτοίχιου φορτιστή (Ford Connected Wallbox) με πέντε φορές μεγαλύτερη ισχύ φόρτισης σε σχέση με μία οικιακή πρίζα. Αυτό σημαίνει ότι οι αγοραστές μπορούν κατ’ εκτίμηση να εξασφαλίσουν μέση αυτονομία 62 χλμ. ανά ώρα φόρτισης στην έκδοση extended-range και κίνηση στους πίσω τροχούς.5 Το καλώδιο οικιακής φόρτισης της Ford (Home Charge Cable) που περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό του οχήματος, μπορεί να προσφέρει, κατά μέσο όρο, αυτονομία της τάξης των 14 χλμ. ανά ώρα φόρτισης, χρησιμοποιώντας μία κλασική οικιακή ηλεκτρική πρίζα ευρωπαϊκών προδιαγραφών.5

Το διασυνδεδεμένο σύστημα πλοήγησης θα μπορεί να εντοπίζει τα σημεία που βρίσκονται οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού παροτρύνοντας τους οδηγούς να φορτίσουν στα πιο βολικά για αυτούς σημεία φόρτισης, ώστε να μην ανησυχούν για το υπόλοιπο της αυτονομίας.5

Επίσης, η Ford καθιστά εύκολη τη φόρτιση στο σπίτι και στο ταξίδι παρέχοντας πολλαπλές λύσεις οικιακής φόρτισης και δυνατότητα πρόσβασης στο δίκτυο φόρτισης FordPass Charging Network. Σε συνεργασία με τη NewMotion και μέσω συνδεσιμότητας χάρη στο ενσωματωμένο modem FordPass Connect, η εφαρμογή FordPass θα προσφέρει στους πελάτες πρόσβαση στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό – και ταχέως αναπτυσσόμενο – δίκτυο των 125.000 και πλέον δημόσιων σταθμών φόρτισης που βρίσκονται σε 21 χώρες. Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν εύκολα σημεία φόρτισης σε πολλές και διαφορετικές αγορές ενεργοποιώντας και πληρώνοντας για υπηρεσίες φόρτισης από ένα λογαριασμό, γεγονός που απλοποιεί την εμπειρία ιδιοκτησίας.4 Ένα καλώδιο για φόρτιση σε δημόσιους σταθμούς (Ford Public Charge Cable) προσφέρεται επίσης με το αυτοκίνητο.

Η Ford είναι επίσης ιδρυτικό μέλος και μέτοχος στην κοινοπραξία IONITY που έχει ως στόχο την κατασκευή 400 σταθμών φόρτισης υψηλής ισχύος σε βασικές ευρωπαϊκές περιοχές μέχρι τα τέλη του 2020. Αυτό θα επιτρέπει μία σημαντική μείωση στους χρόνους φόρτισης όλων των ηλεκτρικών οχημάτων συγκριτικά με τα υπάρχοντα συστήματα σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Με μέγιστη ισχύ φόρτισης 150 kW, η Mustang Mach-E στην έκδοση extended-range και κίνηση στους πίσω τροχούς θα μπορεί να αυξήσει την αυτονομία της έως και για 93 χλμ. μέσα σε 10 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος DC.5 Η Mustang Mach‑E στην έκδοση standard-range υπολογίζεται πως θα μπορεί να φορτίζει την μπαταρία της από το 10 στο 80% σε περίπου 38 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος DC.6

«Η Mustang Mach-E αποτελεί την αρχή μιας νέας εποχής για την Ford και φυσικά δεν μπορούμε παρά να είμαστε ενθουσιασμένοι που την φέρνουμε στους πελάτες μας στην Ευρώπη» δήλωσε ο Rowley. «Το νέο αυτό αυτοκίνητο αντιπροσωπεύει πολύ περισσότερα από ένα όχημα μηδενικών εκπομπών αποτελώντας μια πρόταση που εξαλείφει το στρες προσφέροντας μια ξέγνοιαστη ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης.»

¹ Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου / ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίαςέχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και (Ε.Ε.) 692/2008 μετά την τελευταία τροποποίηση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 αφορούν μία συγκεκριμένη έκδοση και όχι ένα μόνο αυτοκίνητο. Η ισχύουσα στάνταρ διαδικασία δοκιμών επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και κατασκευαστών. Επιπλέον της απόδοσης καυσίμου, το οδηγικό στυλ καθώς και άλλοι, μη τεχνικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι το ‘αέριο του θερμοκηπίου’, που κατ’ εξοχήν ευθύνεται για το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας της γης.

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017, ορισμένα νέα οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EU) 2017/1151, μετά την τελευταία τροποποίηση. Πρόκειται για μία νέα, πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018, το WLTP έχει αντικαταστήσει πλήρως το New European Drive Cycle (NEDC), που είναι πλέον παρελθούσα διαδικασία. Στη φάση της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αντιστοίχιση των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 του WLTP με αυτές του NEDC. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, π.χ. το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

2Σύμφωνα με υπολογισμούς του κατασκευαστή με χρήση υπολογιστικών μηχανολογικών προσομοιώσεων. Τα αποτελέσματά ενδέχεται να διαφέρουν

3. Η ικανότητα μεταφοράς φορτίων περιορίζεται από το συνολικό βάρος και την κατανομή του

4 Απαιτεί ενεργοποίηση λειτουργίας.

5Αυτονομία και χρόνος φόρτισης σύμφωνα με υπολογιστικές μηχανολογικές προσομοιώσεις του κατασκευαστή και μεθόδου υπολογισμού αυτονομίας σύμφωνα με το WLTP. Η ταχύτητα φόρτισης μειώνεται όσο η μπαταρία πλησιάζει στη μέγιστη χωρητικότητά της. Κάθε αποτέλεσμα ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με τους χρόνους αιχμής φόρτισης και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Η πραγματική αυτονομία του οχήματος μεταβάλλεται ανάλογα με τις συνθήκες όπως εξωτερικά στοιχεία, οδηγικές συμπεριφορές, συντήρηση οχήματος και ηλικία μπαταρίας ιόντων λιθίου.

6Χρόνος φόρτισης με χρήση υπολογιστικών μηχανολογικών προσομοιώσεων του κατασκευαστή. Η ταχύτητα φόρτισης μειώνεται όσο η μπαταρία πλησιάζει στη μέγιστη χωρητικότητά της. Τα αποτελέσματά σας ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις ώρες αιχμής φόρτισης και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.