Μία επιτυχημένη αποστολή

By  |  0 Comments

Όταν τον Ιούνιο του 2019 ζήτησε το Automobile Club de Monaco από τον ΣΙΣΑ να διοργανώσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά εκκίνηση από Αθήνα για το 23ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τα στοιχήματα που έπρεπε να κερδηθούν ήταν πολλά. Τήρηση μίας παράδοσης που κρατούσε από το 1927 έως το 1975, επανάληψη της μεγαλειώδους εκκίνησης του 2019 και αποστολή μίας ομάδας που θα εκπροσωπούσε επάξια τη χώρα μας, απέναντι σε αντιπάλους με βαριά ονόματα, όπως Walter Roehrl, Rauno Aaltonen και Bruno Saby.

Το ηλιόλουστο πρωινό της 29ης Ιανουαρίου πολλοί φίλοι και εκπρόσωποι φορέων του ιστορικού αυτοκινήτου και ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, ήρθαν να αποχαιρετήσουν τα τέσσερα αυτοκίνητα της ομάδας Les Grecs και να τους ευχηθούν καλή επιτυχία και ασφαλή επιστροφή. Η Αθήνα ήταν η πρώτη πόλη που ξεκίνησε φέτος αυτό το θρυλικό ράλλυ, ενώ ακολούθησαν η Γλασκώβη, η Βαρκελώνη, το Bad Homburg, η Reims, το Μιλάνο και φυσικά το Μόντε Κάρλο. Μετά την ανάκρουση του εθνικού μας ύμνου, στις 12:40 ακριβώς δόθηκε η εκκίνηση στο Ford Escort των Βασιλόπουλου/Σταθάκου και ακολούθησαν η Lancia Beta των Θεοδοσίου/Γεωργακόπουλου, η στην φωτογραφία Alfa Romeo GTV των Καλογερά/Διαμαντόπουλου και το Fiat 128 των Αλεβιζόπουλου/Παλυβού. Την ράμπα της εκκίνησης πλαισίωσαν άλλα δέκα ιστορικά αυτοκίνητα που έχουν συνδέσει το όνομα τους με το μύθο του Ράλλυ Μοντε Καρλο.

Μετά τη διάσχιση της Αδριατικής με τη Superfast Ferries, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν προς Μιλάνο και στις 31/1 για Sestriere και για Bouis Le Baronie όπου ενώθηκαν στις 1/2 με τα υπόλοιπα 301 πληρώματα για τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές του αγώνα. Εδώ ήρθε η πρώτη έκπληξη και αυτήν την έφερε ο καιρός. Καθόλου χιόνι! Το βράδυ και μετά από σχεδόν 24 ώρες οδήγησης, τα κουρασμένα πληρώματα έφθασαν στην πόλη της Valence, που τα τελευταία χρόνια είναι και το επίκεντρο του αγώνα. Ακολούθησαν τρεις δύσκολες μέρες στη γαλλική Προβάνς και τις Υψηλές Άλπεις με ξακουστές ειδικές, όπως οι Burzet, La Croze, Col des Menee & Col d’ Echarasson. Όλα τα ελληνικά πληρώματα αντιμετώπισαν βλάβες και ατυχίες, συνέχισαν όμως με πείσμα και αποφασιστικότητα και ανέβαιναν σταθερά στην κατάταξη. Την Τρίτη 4/2 οι μονομάχοι πήραν το δρόμο προς το Πριγκηπάτο του Μονακό και για τις δύο τελευταίες νυχτερινές ειδικές, Col de Braus & Col de Turini.  Μετά από περίπου τρεις χιλιάδες εξοντωτικά χιλιόμετρα, ανέβηκαν και τα τέσσερα αυτοκίνητα της ομάδας Les Grecs, τερματίζοντας στις τιμητικές θέσεις 55, 142, 163 και 168. Να σημειωθεί ότι εκίνησαν 305 και τερμάτισαν 250 πληρώματα.

Το 23ο Ιστορικό Ράλλυ Μοντε Καρλο έκλεισε στις 5/2 το βράδυ στο Sporting Club με μια λαμπρή δεξίωση, ενώ το μεσημέρι της ίδιας μέρας εκπρόσωποι της Ελληνικής Κοινότητας του Μονακό υποδέχθηκαν της ομάδας μας στο κατάστημα της Brooks Brothers στο Yacht Club.

Η ομάδα Les Grecs και ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων ευχαριστούν το μεγάλο χορηγό, την ΕΚΟ & όλους τους χορηγούς ΛΟΥΞ, Brooks Brothers, Art Dose & Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.