Στο δευτερόλεπτο! (video)

By  |  0 Comments

Όλα ξεκίνησαν το 2015 από την ρομαντική παρέα του ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ. Το πρώτο Arcadia Classic Tour είχε τότε πέσει πάνω στην ανακοίνωση των Capital Controls. Έτσι φέτος, ο αγώνας επέστρεψε στις ρίζες! Και πρόσφερε δυνατές συγκινήσεις!

Όλα, πέντε χρόνια πριν, είχαν ξεκινήσει από την Αρκαδία και την φιλόξενη Δημητσάνα. Μικρός φόρος τιμής στον εκεί επαγγελματικό κόσμο που αγκάλιασε το Αρκαδικό, όπως καθιερώθηκε στη συλλογική μνήμη, ήταν η επιστροφή στα ίδια μέρη.

Μονόδρομος και η συνεργασία με την ΕΛΙΑ, που προσπαθεί μεθοδικά να χτίσει κάτι όμορφο στην Πάτρα τα τελευταία χρόνια. Η ιδέα της εκκίνησης από Πάτρα ήταν ελκυστική, και η εικόνα της Μαρίνας ειδυλλιακή. Μαζί με τα παιδιά της ΕΛΙΑ, ο διοργανωτής πήρε το ρίσκο της εκκίνησης σε απόσταση από το κέντρο που είναι η Αθήνα. Ρίσκο που δικαίωσε, όταν τελικά οι συμμετοχές είχαν 80 πληρώματα και αντίστοιχα ξεχωριστά οχήματα.

Κολιόπουλος – Ράλλης

Η διαδρομή ήταν νέα και όμορφη, εκτός των ως τώρα πεπατημένων. Από την Πάτρα στις 13:01, στον θρυλικό 111, το παλαιό δρόμο που ενώνει την Πάτρα με την Τρίπολη. Πρώτη Δοκιμασία Ακριβείας στη Σπαρτουλιά. Πορεία μέσα από το Τριπόταμα, για την δεύτερη Δοκιμασία στο Χάνι Καλαθά. Στη συνέχεια πορεία μέσα από Δάφνη και Μουριά για την τρίτη και πιο μαγική Δοκιμασία γύρω από την τεχνητή λίμνη Λάδωνα. Λίγο μετά τα Τρόπαια, η τέταρτη Δοκιμασία Ακριβείας, τα Λαγκάδια με τέλος το ομώνυμο χωριό. Πέμπτη και τελευταία ΕΔΑ στη Δημητσάνα, λίγο πριν το τερματισμό του 1ου Σκέλους. Άμεση η έκδοση των αποτελεσμάτων και μετά ελεύθερος χρόνος για όλους.

Η Κυριακή ξεκίνησε “αγωνιστικά” στις 11:01 όπου και δόθηκε η εκκίνηση του 2ου Σκέλους. Λυκόχια και Λιμποβίτσι οι 2 πρώτες ΕΔΑ και στη συνέχεια Αλωνίσταινα και επιστροφή προς Ελάτη για τις 2 τελευταίες του αγώνα, Ελάτη και Αρκουδόρεμα. Τερματισμός μετά τις 13:30 στο κέντρο της Δημητσάνας στο “Cafe Aντίκα”, εκεί και η απονομή στις 16:00 με το Δήμαρχο Γορτυνίας να δίνει τα έπαθλα στους διακριθέντες και μετάλλια για όλους τους συμμετέχοντες.

Σ. Μουστάκας – Ν. Μουστάκας

Οι Κατσαούνης – Μανσόλας με το γνωστό Golf (1979), είχαν τελικά τους λιγότερους βαθμούς ποινής, μόλις 7. Μόλις έναν περισσότερο είχαν οι Κολιόπουλος – Ράλλης με Autobianchi Abarth του 1978. Και άλλον έναν, 9 το σύνολο, οι τρίτοι γενικής Μουστάκας – Μουστάκας (Νικόλας ο συνοδηγός τούτη τη φορά) με την Alfasud (1978). Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Γεωργοσόπουλος – Παπανικολάου με Matra Murena του 1981 (10), Σπηλιόπουλος – Φαρμάκης με Lancia Beta του 1976 (11) και Δούρος – Χελιώτη με Mini του 1973 (15).

Ραντεβού στο Arcadia Classic Tour 2021

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.