Η τακτική των ελαστικών στην Αυστρία

By  |  0 Comments
  • Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα της Στυρίας που είχε χορηγό ονομασίας την Pirelli. Εκκίνησε από την pole και σταμάτησε μόνο μια φορά για ν’ αντικαταστήσει την P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα με P Zero κίτρινη/μέση γόμα
  • Αμφότεροι οι οδηγοί της Mercedes που τερμάτισαν στις δυο πρώτες θέσεις, ακολούθησαν την ίδια στρατηγική, απλά ο Hamilton σταμάτησε επτά γύρους νωρίτερα από τον άλλο οδηγό της ομάδας.
  • Ο Daniel Ricciardo της Renault, τερμάτισε πιο ψηλά απ’ όλους όσοι εκκίνησαν με τη μέση γόμα. Ήταν 8ος στο φινάλε, μετά από ένα μεγάλο πρώτο μέρος.
  • Η Alpha Tauri ήταν η μοναδική ομάδα που χρησιμοποίησε την P Zero λευκή/σκληρή γόμα στον αγώνα (εκτός από το Charles Leclerc με τη Ferrari, στιγμιαία). O Daniil Kvyat πήρε στο βαθμό της 10ης θέσης.
  • Οι Μax Verstappen με Red Bull και Carlos Sainz με McLaren πραγματοποίησαν μια επιπλέον αλλαγή βάζοντας ξανά τη μαλακή γόμα, στο τέλος του αγώνα. Προσπάθησαν έτσι να πάρουν τον έξτρα βαθμό για τον ταχύτερο γύρο αγώνα. Τελικά τα κατάφερε ο Sainz πετυχαίνοντας ταυτόχρονα και νέο ρεκόρ γύρου.

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

  • ΣΚΛΗΡΗ C2: Δε χρησιμοποιήθηκε ιδιαίτερα στον αγώνα, κυρίως λόγω των πιο χαμηλών θερμοκρασιών σε σχέση με την προηγούμενη βδομάδα.
  • MEΣΗ C3: Χρησιμοποιήθηκε από την πλειοψηφία των οδηγών για το δεύτερο μέρος αγώνα. Επίσης έξι μονοθέσια εκκίνησαν μ’ αυτή τη γόμα. Προτού οι Verstappen, Sainz σταματήσουν ξανά για μαλακή γόμα, ο Hamilton είχε πετύχει ταχύτερο γύρο με ελαστικά μέσης γόμας, επιβαρυμένα από 40 γύρους αγώνα. 
  • ΜΑΛΑΚΗ C4: Συμπεριφέρθηκε τέλεια σε συνθήκες αγώνα σήμερα, δίνοντας σταθερό ρυθμό για πολλούς γύρους. Ο Sainz χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα, για να πετύχει νέο ρεκόρ γύρου στο Red Bull Ring προς το τέλος του αγώνα.

MARIO ISOLA, επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

“Για πρώτη φορά μετά την Παρασκευή είχαμε στεγνές συνθήκες. Όμως, όπως το περιμέναμε οι θερμοκρασίες οδοστρώματος και περιβάλλοντος ήταν πιο χαμηλές απ’ αυτές της προηγούμενης εβδομάδας. Έτσι η στρατηγική της μιας αλλαγής ήταν πιο εύκολο να πραγματοποιηθεί ακόμη και με τις δυο πιο μαλακές γόμες. Παρότι η επιλογή ελαστικών στην εκκίνηση ήταν ελεύθερη για τους οδηγούς, λόγω βροχής στις κατατακτήριες δοκιμές, οι περισσότεροι επέλεξαν τη μαλακή γόμα. Αυτό έρχεται σε συνέχεια της σταθερής απόδοσης που επέδειξε αυτή η γόμα, εδώ, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Μερικοί οδηγοί σταμάτησαν και δεύτερη φορά, προσπαθώντας να πάρουν τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου. Τα κατάφερε τελικά ο Carlos Sainz πετυχαίνοντας και ρεκόρ γύρου αγώνα: Αυτό δεν είναι μόνο ένδειξη της προόδου των μονοθεσίων από χρονιά σε χρονιά  αλλά και από βδομάδα σε βδομάδα. Είμαστε ικανοποιημένοι από την απόδοση όλων των ελαστικών κατά τη διάρκεια και των δυο αγωνιστικών Σαββατοκύριακων στην Αυστρία. Οι καιρικές συνθήκες ήταν τελείως διαφορετικές είδαμε από καταρρακτώδη βροχή, μέχρι θερμοκρασίες οδοστρώματος που ξεπερνούσαν τους 50 βαθμούς Κελσίου”.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.