Μία επιτυχημένη Ανάβαση

By  |  0 Comments

Μια πραγματικά βελτιωμένη οργανωτικά εικόνα παρουσίασε στη φετινή “Ανάβαση Κερατέας” η λέσχη των Microcars. Οι συμμετέχοντες πέρασαν καλά, τα ιστορικά αυτοκίνητα διάνυσαν χαλαρά χιλιόμετρα και οι ισοβαθμίες ανέδειξαν το υψηλό επίπεδο των αγωνιζομένων.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε συντεταγμένα με λίγες μόνο καθυστερήσεις. Η έκδοση των αποτελεσμάτων ήταν ταχύτατη και η μετάδοσή τους έγινε διαδικτυακά λίγα μόλις λεπτά από κάθε δοκιμασία. Η απονομή σε σωστά επιλεγμένο χώρο με καλό φαγητό και ωραία έπαθλα.
Αν οι χρονομετρήσεις ήταν περισσότερες ώστε να αυξηθεί ο μικρός βαθμός δυσκολίας (προκύπτει και από τις ισοβαθμίες στην κορυφή) η εκδήλωση θα έπαιρνε άριστα. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι 4 πρώτοι είχαν 0 βαθμούς ποινής : Οι Βασίλης και Γιώργος Ματσάγγος με το Escort της φωτογραφίας επάνω. Οι Λάγγας – Μαλτέζου με το Autobianchi, Κούβελας – Ζαχαράκη (Peugeot 304) και Αντωνίου – Ξανθάκης με Toyota Starlet.
Πολλά μπράβο στον Παναγιώτη Παπαδόπουλο, στους καλούς κριτές, στον υπεύθυνο αποτελεσμάτων Τάσο Δούκα, στην αεικίνητη για τα πάντα όλα Ζαχαρούλα Χαρίση και σε όλους όσοι συνετέλεσαν σε αυτή τη καλή εικόνα της λέσχης. Συμμετείχαν 42 πληρώματα.

Οι Γιώργος Λάγγας – Ελένη Μαλτέζου ήταν από τους διακριθέντες

Για να δούμε τις μας λέει ένας από τους πρωταγωνιστές γενικότερα στα δρώμενα των ιστορικών αυτοκινήτων, ο Γιάννης Καράμπελας:
Έχοντας ολοκληρώσει την ανακατασκευή ήθελα να δοκιμάσω το δίχρονο Saab 96 σε κάτι πιο γρήγορο από απλό regularity. Τυχαία είδα την εξ αναβολής Ανάβαση Κερατέας που διοργανώνεται από τους φίλους της Microcars με ψυχή της προσπάθειας τον Παναγιώτη Παπαδόπουλο. Το τηλέφωνο του καλού μου φίλου, Τάσου Αρωνίτη απλά επισφράγισε την απόφαση.
Μόνη παράκληση της Microcars η βοήθεια στην ταχεία έκδοση αποτελεσμάτων όποτε δώσαμε «δανεικό» από το ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ για τον συγκεκριμένο αγώνα τον Τάσο Δούκα.
Κυριακή ήμασταν νωρίς πρωί εκεί στην αφετηρία περιστοιχισμένοι από όμορφα αυτοκίνητα.


Το πρόγραμμα είχε 3 αναβάσεις η πρώτη ήταν αναγνωριστική για μας αλλά ήμασταν στην κορίνα 80 δευτερόλεπτα πριν τον καθαρισμένο χρόνο. Εντυπωσιακό για το μικρό δίχρονο Saab μας που δεν μάσαγε. Στο δεύτερο πέρασμα μας και στο τρίτο φορτωθήκαμε ποινές, συν και πλην αντίστοιχα, μάλλον από την υπερβολική μας σιγουριά για τον μικρό Βίκινγκ που μας οδηγούσε με ταχύτητα και ακρίβεια στην κορυφή…
Με το πέρας των δοκιμασιών κατεβήκαμε προς την ταβέρνα Σταφυλομέλι όπου και η απονομή. Φοβερό σημείο με πολύ καλό φαγητό και η επιβράβευση (…σαν επιδόρπιο) η 9η θέση γενικής και 2η στα οχήματα κάτω των 1000 κυβικών.
Φύγαμε με ένα τεράστιο χαμόγελο γιατί αυτό που εισπράξαμε ήταν πολύ περισσότερο από τις προσδοκίες μας. Ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την Ριτσώνα την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.