Έντονος συναγωνισμός

By  |  0 Comments

Η 1η συνάντηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας για το 2020 είχε έντονο συναγωνισμό, με την κατηγορία των Ιστορικών να προκαλεί το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.


Η αναγκαστική απουσία θεατών, λόγω των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας που ισχύουν σε όλες τις αθλητικές διοργανώσεις, μπορεί να στέρησε από την πίστα των Μεγάρων την όμορφη ατμόσφαιρα ενός αγώνα όπως τον ξέραμε, όμως δεν εμπόδισε τους οδηγούς να βάλουν τα δυνατά τους για να απολαύσουν οδήγηση και να διεκδικήσουν το καλύτερο αποτέλεσμα, μετά από μήνες αποχής από την οδήγηση στην πίστα.

Στις μάχες των οδηγών της Ν2, που έχουν πάντα ενδιαφέρον, προστέθηκε η κόντρα μεταξύ αυτοκινήτων της Α και της Ε, αφού οι δύο κατηγορίες έτρεξαν σε κοινό αγώνα, δύο μάχες μεταξύ όμορφων Ιστορικών, τα εντυπωσιακά περάσματα των Cross cars κ.ά. Κι όλα αυτά ανέδειξαν τους οδηγούς που θα πρωταγωνιστήσουν στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας και στην ατομική χρονομέτρηση Hellenic Time Trial Challenge.

Ομάδα Ν

Ο Π. Σολδάτος, οδηγώντας ένα Mitsubishi Lancer Evo ΙΧ Ν4, βρισκόταν στην 1η θέση του grid της Ομάδας Ν, όμως καθυστέρησε στην εκκίνηση κι έτσι έπεσε στην 4η θέση, μεταξύ των αυτοκινήτων της Ν2 που ξεκινούσαν πίσω του. Μέχρι τον 2ο γύρο όμως είχε ξαναπεράσει μπροστά από όλα, όπου και έμεινε μέχρι το τέλος του αγώνα, γράφοντας στην πορεία ταχύτερο γύρο 1:06.780.

Ο Π. Φούντας (Peugeot 106 N2), που είχε ξεκινήσει από την 3η θέση, ήταν εκείνος που βρέθηκε επικεφαλής στην 1η στροφή του αγώνα, με τον «Geo» (Peugeot 106 N2) πίσω του. Η μεταξύ τους διαφορά μειωνόταν μέχρι τον 5ο γύρο, όταν ο «Geo» πέρασε μπροστά, καθαρά, στην ευθεία πριν την Κ8. Ο Φούντας συνέχισε να πιέζει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, κάνοντας τον καλύτερο χρόνο του στον 16ο γύρο, χωρίς όμως να καταφέρει να ξαναπλησιάσει τον «Geo».

Πολύ ανταγωνιστικά φάνηκαν στην αρχή του αγώνα και τα επόμενα αυτοκίνητα της Ν2, με τους «Filon», Τ. Κουλουρίδη και Ν. Κόκκοτα στο τιμόνι. Τελικά όμως δεν προέκυψε κάποια εναλλαγή θέσης μεταξύ τους, ούτε και απειλήθηκαν από τον «Αστριό» που ακολουθούσε από απόσταση, οπότε τερμάτισαν με αυτή τη σειρά.

Ομάδες Α και Ε

Λόγω των εγκαταλείψεων του Σαββάτου, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν τη διεξαγωγή ενός κοινού αγώνα για τις Ομάδες Α και Ε, με 8 αυτοκίνητα συνολικά. Δυστυχώς όμως αυτά έμελλε να μειωθούν κι άλλο. Ο Δ. Πλακουτσής (Peugeot 206 GT E11) δεν εμφανίστηκε στην εκκίνηση, ενώ στο γύρο σχηματισμού εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα ο Λ. Λεοντόπουλος (Honda Civic Type R A7). Λόγω των υγρών που είχαν χυθεί στην Κ9, η εκκίνηση καθυστέρησε μέχρι να καθαριστεί η πίστα. Και στον επόμενο γύρο σχηματισμού, πριν από τη 2η εκκίνηση, εγκατέλειψε από κινητήρα και ο Π. Σολδάτος (Mitsubishi Lancer Evo VIII Α8).

Από τα αυτοκίνητα που εκκίνησαν τελικά στον αγώνα, ο  Α. Τζαβάρας (Opel Astra F GSi Α7) έφυγε 1ος και διατήρησε τη θέση του στην πρώτη στροφή, με τον Ι. Λούκο (Citroen Saxo Ε11) να βρίσκεται πίσω του. Η διαφορά των δύο ήταν μικρή αλλά σταθερή μέχρι περίπου το μέσο του αγώνα, όταν ο Λούκος πλησίασε αρκετά στην Κ4, δείχνοντας ότι ετοιμάζεται να επιτεθεί. Οι δύο οδηγοί συνέχισαν να κινούνται με ίδιο ρυθμό, γυρίζοντας συχνά κάτω από το 1:08. Μόνο λίγο πριν το τέλος του αγώνα, όταν έφτασαν να ρίξουν γύρο στα τελευταία αυτοκίνητα, ο Λούκος βρήκε την ευκαιρία που έψαχνε και προσπάθησε να προσπεράσει στην Κ9, χωρίς αποτέλεσμα.


Από τα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν, ο Ρ. Καίσαρ (Peugeot 106 Α6) ήταν αρχικά μπροστά από τον Γ. Παπαδόπουλο (Peugeot 206 Α6) και τον Σ. Καραμεσίνη (Opel Ascona 2.0E Ε11). Όμως ο οδηγός του Ascona βρήκε άμεσα έναν πιο γρήγορο ρυθμό, περνώντας το 206 και 3 γύρους αργότερα και το 106. Ο Καίσαρ ξαναβρέθηκε δίπλα στον Καραμεσίνη, όταν ο τελευταίος ανοίχτηκε πολύ στην έξοδο της Κ9, όμως στην Κ1 έστριψε πρώτος ο οδηγός του Ascona και η σειρά παρέμεινε έτσι ως το τέλος.

Ιστορικά

Οι χρόνοι του Σαββάτου φανέρωναν ότι θα δούμε μάχη για την πρωτιά στα Ιστορικά, κάτι που επιβεβαιώθηκε και στην πράξη. Στην εκκίνηση, το Ford Sierra Cosworth 4×4 του 2ου Μ. Σταφυλοπάτη πετάχτηκε μπροστά, παίρνοντας την 1η θέση από τον Θ. Πετράκη, με την πρωτοεμφανιζόμενη Porsche 911 RSR. Οι δυο τους βρέθηκαν πολύ κοντά αρκετές φορές στη συνέχεια, με τον Πετράκη να πλησιάζει συνήθως στα φρένα της Κ1. Η προσπάθειά του για προσπέραση εγκαταλείφθηκε μετά από ένα γερό μπλοκάρισμα σε αυτό το σημείο, που τον έκανε να μείνει λίγο πίσω, χωρίς όμως να μειώσει ρυθμό.

Στην 3η θέση βρέθηκε από την αρχή του αγώνα ο Ι. Λούκος (VW Golf GTI 16V), χωρίς να μπορεί να απειλήσει τους πρώτους, ούτε και να απειληθεί από τον Ν. Κουτσίκο (BMW 2002) που τον ακολουθούσε. Αντίθετα, μια απολαυστική μάχη προέκυψε από τους διεκδικητές της 5ης θέσης.

Σε αυτή βρισκόταν αρχικά ο Α. Εδιπίδης (Ford GT40), με τον Δ. Σκεπασιανό (Ford Escort RS2000) και τον Ν. Μαργέτη (Nissan 260Z) να ακολουθούν. Μια καθυστέρηση του Εδιπίδη στην έξοδο της Κ1 επέτρεψε στον Σκεπασιανό, που ήδη πίεζε, να βρεθεί δίπλα του και να περάσει στην Κ3. Αμέσως όμως ο οδηγός του GT40 πέρασε στην αντεπίθεση: Βούτηξε στην εσωτερική της Κ5 και ξανακέρδισε τη θέση του, ενώ ο Σκεπασιανός αναγκάστηκε να πατήσει εκτός πίστας, οπότε βρέθηκε πίσω και από το Μαργέτη. Τον πέρασε, όμως ο οδηγός του Nissan σύντομα ανέβασε ρυθμό και κατάφερε να περάσει μπροστά από το Escort, και λίγο αργότερα μπροστά και από το GT40, στην είσοδο της Κ8. Ο Εδιπίδης όμως δεν παρέδωσε τα όπλα: Στην ευθεία της εκκίνησης βρέθηκε δίπλα στον Μαργέτη, έστριψε την Κ1 από την εξωτερική, και μέχρι την Κ3 είχε ξανακερδίσει την 5η θέση!

Hellenic Time Trial Challenge – 2o Σκέλος


Την Κυριακή, στο 2ο σκέλος της κατηγορίας Stock αγωνίστηκαν μόνο δύο οδηγοί, αφού ο Α. Κολοβέντζος (Daihatsu Charade) δε συμμετείχε. Ο ταχύτερος του Σαββάτου Δ. Καροφυλάκης (Seat Leon Cupra R) σημείωσε ξανά τον καλύτερο χρόνο, 1:14.903, ολοκληρώνοντας την 5άδα των γύρων του σε 6:20.834. Πίσω του, ο Γ. Καλοβυρνάς (VW Golf GTI) χρειάστηκε, αντίστοιχα, 6:43.013, με ταχύτερο γύρο 1:18.943.

Στην κατηγορία Extreme, το 2ο σκέλος έγινε χωρίς τη συμμετοχή του Δ. Δημολά, που είχε κερδίσει το Σάββατο αλλά στη συνέχεια εγκατέλειψε. Έτσι, πρώτος ήταν τελικά ο Ι. Χεκιμιάν (Custom Lahoz Speedcar), με συνολικό χρόνο 4:30.902 και ταχύτερο γύρο 1:07.623. Πίσω του, στη 2η θέση της κατηγορίας αλλά και του Cross car Cup, ήταν ο «Αμερικάνος», με ίδιο φορμουλάκι, χρόνο 4:41.136 και ταχύτερο γύρο 1:09.732, ενώ την 3άδα συμπλήρωσε ο Μ. Δημούσης (Custom Semog), με 4:43.447 και 1:10.390, αντίστοιχα.

Ελάχιστα πιο πίσω βρέθηκε το γρηγορότερο συμβατικό αυτοκίνητο της κατηγορίας, το Toyota Starlet του Κ. Κλωνάρη, με συνολικό χρόνο 4:43.722, αλλά με πιο καλό ταχύτερο γύρο 1:10.184. Ακολούθησαν οι Ι. Κοντογεωργίου (Seat Leon 1M), Γ. Μητρόπουλος (Citroen AX) και Ν. Κρηπίδας (Opel City 1.6), στην πιο πολυπληθή κατηγορία του HTTC σε αυτό τον αγώνα.

Τα αναλυτικά αποτελέσματα, με το γυρολόγιο κάθε οδηγού και τους χρόνους των δοκιμών, μπορείτε να τα βρείτε στο www.infomega.gr/live.

________________

Κλείνοντας, η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής θα ήθελε να ευχαριστήσει την εταιρεία ειδών γραφείου Skag, τις εταιρίες Loux, Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport και το περιοδικό 4Τροχοί. Και βέβαια τους οδηγούς και τις ομάδες που στήριξαν το θεσμό των αγώνων Ταχύτητας αυτή τη δύσκολη περίοδο. Το Σαββατοκύριακο 14-15 Νοεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί ο 2ος αγώνας του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.