Τα όμορφα της Αρκαδίας

By  |  0 Comments

Όλα ξεκίνησαν το 2015 από την ρομαντική παρέα του ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ. Το πρώτο Arcadia Classic Tour είχε μόλις 30 πληρώματα. Κανείς δεν είχε φανταστεί την εξέλιξη. Φέτος 111 πληρώματα !!!

Το σοκ του δευτέρου lockdown είχε παγώσει τα αγωνιστικά. Και ο οργανωτής σκέφτηκε ότι μπορούσε να προσφέρει στη μικρή κοινότητα των ιστορικών ένα ξέγνοιαστο, όμορφο και ασφαλές από όλες τις απόψεις διήμερο.

Μονόδρομος η συνεργασία με την ΕΛΙΑ, που προσπαθεί μεθοδικά να χτίσει κάτι όμορφο στην Πάτρα τα τελευταία χρόνια. Έχουν καταφέρει πολλά μαζί. Η ιδέα της εκκίνησης από τη Πάτρα και τον όμορφο χώρο της Μαρίνας παραμένει ελκυστική. Μαζί με τα παιδιά της ΕΛΙΑ ο οργανωτής πήρε και πάλι το ρίσκο της εκκίνησης σε απόσταση από το κέντρο των εξελίξεων, που είναι βεβαίως η Αθήνα. Ρίσκο που δικαίωσε για δεύτερη συνεχή χρονιά, αφού την Τρίτη, πριν τον αγώνα που “έκλεισαν” οι συμμετοχές, έφτασαν τον αριθμό ρεκόρ των 111 πληρωμάτων με αντίστοιχα ξεχωριστά οχήματα. Ναι, 111 πληρώματα, με χαμόγελο στην Πάτρα !!!

Η προσπάθεια μιας νέας διαδρομής εκτός των ως τώρα πεπατημένων ήταν το επόμενο πρόβλημα προς λύση. Η ζέστη του Μαΐου δεν πτόησε και μετά την εκκίνηση από την Πάτρα στις 13:01, οι συμμετέχοντες πήγαν στην παλιά διαδρομή που ενώνει την Πάτρα με την Καλάβρυτα. Πρώτη Δοκιμασία Ακριβείας στη Καλάνιστρα. Πορεία μέσα από τα ορεινά περάσματα για την δεύτερη Δοκιμασία, το γνωστό και ακροπολικό Κομπηγάδι. Συγκινητική υποδοχή από την κοινότητα στο Μάνεσι και τον εκεί πολιτιστικό σύλλογο που προσέφερε τοπικό οίνο και εδέσματα. Πολλές ευχαριστίες από οργανωτές και συμμετέχοντες.

Συνέχεια με την τρίτη Δοκιμασία στα Λάπατα και μετά άφιξη στα Καλάβρυτα. Η τέταρτη Δοκιμασία Ακριβείας, με το τόσο χαρακτηριστικό όνομα, Χελωνόσπιτα. Πέμπτη και τελευταία ΕΔΑ το Κυράς Γεφύρι πριν την Δημητσάνα, και το τερματισμό του 1ου Σκέλους. Αγώνας για την έγκαιρη έκδοση των αποτελεσμάτων (ήταν άθλος η μετάδοση και έκδοση για 111 οχήματα) και μετά ελεύθερος χρόνος για όλους. Εντυπωσιακό στοιχείο, η Δημητσάνα να ζωντανεύει από τους συμμετέχοντες και τα στελέχη της οργάνωσης ενώ οι ντόπιοι χαμογελαστοί μετά από καιρό, ίσως η μεγαλύτερη ανταμοιβή!

Η Κυριακή ξεκίνησε “αγωνιστικά” στις 10:01 όπου και δόθηκε η εκκίνηση του 2ου Σκέλους. Στεμνίτσα, Λυκόχια και Αρκουδόρεμα οι 3 πρώτες ΕΔΑ. Στάση στο μυθικό χωρίο των Κολοκοτρωναίων το Λιμποβίτσι πριν την ομώνυμη 4η ΕΔΑ. Εκεί περίμενε άλλη μια έκπληξη. Με πρωτοβουλία του Βασίλη Κοττή, υπεύθυνου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού του Δήμου Τριπόλεως. Δόθηκαν σε όλους τους συμμετέχοντες αναμνηστικά για τα 200 χρόνια της επανάστασης.  Συνέχεια με 5η και τελευταία ΕΔΑ την Αλωνίσταινα και επιστροφή προς Δημητσάνα. Τερματισμός μετά τις 13:00 στο κέντρο της Δημητσάνας στο “Cafe Aντίκα”, το κέντρο του αρκαδικού μικροσύμπαντος!

Πρώτοι μετά από 10 ΕΔΑ και 14 χρονομετρήσεις, οι Δούρος-Χελιώτου με Authi Mini 1000 του 1975 με μόλις 6,57 Βαθμούς ποινής. Πολύ κοντά τους οι δεύτεροι, (στη φωτογραφία) Γεωργακόπουλος-Μπινιάκου με Morris Mini 1000 του 1967 με 6,70 βαθμούς ενώ τρίτοι οι άξιοι Χαλκιαδάκης-Κοντοπός με Citroen AX Sport του 1989 και 8,01 Βαθμούς. Στις ομάδες άξιοι πρώτοι οι Warriors.

Δείτε εδώ τα αναλυτικά αποτελέσματα.

Η απονομή στις 15:30, στο κέντρο της Δημητσάνας με τον Διευθυντή της WURTH (του μεγάλου χορηγού ) Αντώνη Μπατζή να δίνει τα έπαθλα στους διακριθέντες και μετάλλια για όλους τους συμμετέχοντες. Τα χαμόγελα από όλους ήταν έπαθλο του οργανωτή και προσωπικά του Γιάννη Καράμπελα, ικανού και έμπειρου, που ολοκλήρωσε έναν ακόμη κορυφαίο αγώνα. Το καθιερωμένο “αρκαδικό” ραντεβού ήταν περισσότερο από επιτυχημένο.

Ραντεβού λοιπόν στο Arcadia Classic Tour 2022.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.