Ένα ήρεμο και χαλαρό Ράλλυ

By  |  0 Comments

Σαν να ακούς την τρομπέτα του Chet Baker και το Estate. Ήρεμο και χαλαρό όπως όλα τα καλοκαιρινά Ράλλυ

Στην οργάνωση, ο γνωστός συνδυασμός που έχει λειτουργήσει άψογα στο παρελθόν, Ελληνική Λέσχη Ιστορικού Αυτοκινήτου και ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ με την αρωγή και αιγίδα του Δήμου Δυτικής Σάμου που αγκάλιασε το TdS. Αρωγός και η τοπική λέσχη Ιστορικά Οχήματα Νομού Σάμου με 18 από τις 50 συμμετοχές!

Συνολικά 50 πληρώματα βρέθηκαν στον Potami Beach Bar, στο Καρλόβασι, Παρασκευή απόγευμα, έτοιμα για τον Διοικητικό/Τεχνικό Έλεγχο με τον ήλιο να δύει ρίχνοντας ένα έντονο κόκκινο πορτοκαλί φως πάνω στα οχήματα. Μαγική εικόνα!

Το Potami Beach Bar, χορηγός της εκδήλωσης, παρέθεσε και το δείπνο υποδοχής πληρωμάτων και οργάνωσης.

Πρωί Σαββάτου, στις 11:00 η αφετηρία από τον Άγιο Νικόλαο Καρλοβασίου. Μαγικό σημείο, μέσα στον βράχο τοποθετημένο έτσι ώστε να προαπαντήσει τους ναυτικούς που επέστρεφαν εκεί. Κάτω από την αψίδα δόθηκε το πρώτο go από τον Δήμαρχο Δυτικής Σάμου, Αλέξανδρο Λυμπέρη, που μαζί με τα στελέχη του Δήμου ήταν σταθερά παρόντες βοηθώντας την οργάνωση σε οτιδήποτε χρειάστηκε.

Διαδρομή προς Κουμαίïκα όπου και οι πρώτες Δοκιμασίες Ακριβείας. Συνέχεια με την εντυπωσιακή, λόγω τοπίου, και γρήγορη ΕΔΑ του Λιμνιώνα πριν την μεσημεριανή ανασυγκρότηση στους γραφικούς Δρακαίους, κυριολεκτικά κρεμασμένους πάνω στα βράχια. Συνέχεια με την ΕΔΑ Δρακαίοι και τέλος η ΕΔΑ Κονταίïκα πριν την λήξη του Α’ σκέλους στο Καρλόβασι. Δείπνο στον Ορίζοντα, πάνω στην ορεινή κοινότητα Πλάτανου, με τα κλασσικά πηγαδάκια και χαμόγελα.

Κυριακή πρωί, εκκίνηση και πάλι από τον Άγιο Νικόλαο. Αρχή με την κλασική ανάβαση στις Μανωλάτες. Συνέχεια με την ΕΔΑ Μυτιληνιοί και τελευταία η ΕΔΑ Χώρα, πριν το τερματισμό στο Πυθαγόρειο, στο Doryssa Resort. Μετά το όμορφο γεύμα ακολούθησε η απονομή Γενικής και Κατηγοριών. Άξιοι πρώτοι και έκπληξη, οι τοπικοί Μανώλης Βακεντής και Άννα Αργύρη με BMC mini του 1976. Δεύτεροι, οικογενειακή συμμετοχή, ο Άρης Γεωργοσόπουλος με την Ελένη Παπανικολάου και τις μικρές Έλση και Μαρίζα με Toyota Supra του 1984. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης και Βαλεντίνη Μπιζά με VW Beetle Convertible του 1978

Κλείνοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ των διοργανωτών στους χορηγούς και στους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης που συνέβαλαν στην επιτυχή διεξαγωγή του Αγώνα. Και φυσικά σε όλα τα στελέχη της οργάνωσης και τους τοπικούς Σαμιώτες για την αμέριστη βοήθεια τους.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.